Квітень 25, 2018
МедиаБизнес
Користувач
Пароль
 
ТБПресаРадіоЗовнішня рекламаКіноDigitalAmbient
НОВОСТИ
Головна

Українська версія працює в режимі архіву. Про відновлення роботи української версії МедіаБізнесу буде повідомлено додатково

Каналу «1+1» доведеться прийняти умови ринку

Генеральний директор Publicis Group Ukraine Олег Попенко прокоментував прайси сейлз-хаусів групи "Інтер", на розміщення реклами на ТБ в 2009 році. На думку Олега Попенко каналу «1+1», який досі не домовився з ринком про ціни на 2009 рік, доведеться прийняти умови продиктовані лідером.

Будівельна преса піде під знос

Після новорічних свят рекламодавці суттєво уріжуть бюджети, а деякі взагалі перейдуть на сухий пайок. До останніх можна віднести будівельні компанії, по яких криза вдарила чи не найболючіше. Більшість будмайданчиків країни заморожено. А отже у девелоперів просто відпала потреба рекламувати себе. За оцінками медіаекспертів, це суттєво позначиться на об’ємі профільних видань та їх якості. А вже до осені 2009 року з цього сегменту зникне від 20% до 30% видань.

Рекламодавці не можуть підрахувати свої витрати

Криза ліквідності позбавила рекламний ринок Росії звичної системи координат: вперше за останні дев'ять років медіакомпанії зіткнулися з падінням попиту на рекламу. Восени рекламодавці почали відкликати заплановану в ЗМІ й на вуличних конструкціях рекламу, незважаючи на штрафи, а з бюджетом на 2009 рік визначаються досі.

«1+1» оплатить дослідження загальнонаціональної панелі

Як розповіла виконавчий директор Індустріального телевізійного комітету (ІТК) Катерина Котенко, замовниками піплметричних вимірювань в містах із населенням менше 50 тис. чоловік стануть канал «1+1» і рекламний холдинг Publicis Worldwide. Цю домовленість було досягнуто в кінці грудня 2008 року.

Наталія Яременко: «Прочитавши передову статтю будь-якої газети, легко визначити – кому вона належить»

Інтерв'ю з директором «Комунікаційного альянсу» Андрієм Луцківим стало стимулом для дискусії серед читачів «МедіаБізнесу». Сьогодні ми наводимо позицію його конкурента – компанії «Моніторинг ЗМІ». Її генеральний директор Наталія Яременко оцінює нововведення запропоновані «Альянсом» і ділиться планами на майбутнє

Топ-рекламодавці зовнішньої реклами. Грудень '08

З метою повнішого інформування ринку про те, що відбувається компанія UMM продовжує публікацію щомісячних звітів про ТОП-50 рекламодавців зовнішньої реклами (за кількістю залучених площин). Основну увагу в коментарях, як завжди, буде приділено першій десятці

Реклама на «Інтері» подешевшала, на СТБ - подорожчала

Експертна група Kwendi порівняла ціни на розміщення реклами сейлз-хаусів групи «Інтер» за 2008 і 2009 роки. Згідно з даними експертів, в середньому ціни 2009 року виявились на 7% нижчими, ніж в 2008 році. Найбільше зростання ціни в СТБ - 20%, а найбільше зниження - 18% - у телеканалу «Інтер».

16:17 20.01.09


Media News smi.liga.net












Влияние ценовой акции «Легкий старт» на поведение рекламодателей на ТВ

Руководитель R&D отдела медиа агентства Maxus Sigma Антон Бондарь проанализировал, на какие категории и рекламодателей в большей степени влияют ценовые акции каналов Альянса.

Игра Го и Programmatic TV

Наши бабушки и дедушки подчеркивают фломастером время выхода любимых программ в “Теленеделе”, а игроки в Го расставляют камни на доске. Что между ними общего? И те, и другие стремятся максимизировать некую функцию. А там, где максимизация, там и математика. А где математика, там компьютеры. И пошло – поехало. В марте 2015 года компьютерная программа AlphaGo обыграла мирового чемпиона в Го со счетом 4-1. Пришло время компьютеру сразиться с бабушками в “Теленеделю”.

У кінопрокат вийшла "Викрадена принцеса"

7-го березня в Україні стартував прокат анімаційного фільму «Викрадена принцеса» (Animagrad, FILM.UA Group за підтримки Держкіно). З нагоди прем'єри в київському кінотеатрі «Планета кіно» пройшов спеціальний показ для команди мультфільму, його друзів і партнерів.  

Валерий Калныш: «Радио НВ может себе позволить поднимать темы, которые наталкивают на размышления»

12 марта начало полноценно вещать Радио НВ. Главный редактор радиостанции Валерий Калныш рассказал МедиаБизнесу о том, чем Радио НВ собирается удивлять зрителя, как будет соотноситься в эфире актуальность и интеллект, какой фильтр применяется для экспертов и что должно произойти с Радио НВ до конца года. 

Вийшов трейлер фільму «Таємний щоденник Симона Петлюри»

Презентовано трейлер повнометражного художнього фільму Олеся Янчука «Таємний щоденник Симона Петлюри». Стрічка створена Національною кіностудією художніх фільмів імені Олександра Довженка за підтримки Держкіно України.


технический перевод http://lingmax.com.ua/tehperevod.html lingmax.com.ua

Rambler's Top100 Если Вы заметили ошибку, пожалуйста, выделите ее и нажмите Ctrl+Enter