Июнь 18, 2019
МедиаБизнес
Пользователь
Пароль
 
ТВПрессаРадиоНаружкаКиноDigitalAmbient
НОВОСТИ
Октябрь 7, 2010

Інтернет-агентство Віталія Гордуза називатиметься Netwalker - telekritika.ua

Поделиться: Facebook Twitter LiveJournal
Версия для печати

Колишній керівник департаменту new media Українського медіахолдингу Віталій Гордуз  відкрив власне інтернет-агентство під назвою Netwalker передает telekritika.ua

Як повідомив пан Гордуз «Телекритиці», партнером у цьому бізнесі виступає рекламний холдинг B4B. Це локальний холдинг, до якого входять реактивне рекламне агентство Advertising Avenue, медійне агентство B4B, BTL-агентство Full Service. Є великим баєром у пресі та в зовнішній рекламі. Станом на кінець 2009 року, за інформацією Всеукраїнської рекламної коаліції, серед клієнтів медійного агентства були ASUS, MEXX, Nike, Nikon, Zarina, «Атлант М», ВТБ Банк, «Екомаркет» тощо. 

За словами Гордуза, передбачається, що нове агентство працюватиме як з поточними клієнтами холдингу, так і шукатиме власних. Структура власності не розкривається, але пан Гордуз зазначає, що він буде в ньому керівним партнером.

Спершу в агентстві працюватиме 4-5 співробітників, у подальшому, залежно від кількості клієнтів, можливе розширення штату.

На зауваження про те, що все більша кількість великих мережевих холдингів створює власні digital-департаменти, відкриває та купує digital-агентства (внаслідок чого локальним компаніям стає складніше конкурувати), Віталій Гордуз відповів так: «Коли я йшов до УМХ, то також мало хто знав, що це таке. Вовків боятися - до лісу не ходити. Якби я не вірив у цю справу, я б її не розпочинав».  

Як повідомляла «Телекритика», на початку жовтня Віталій Гордуз залишив УМХ заради власного інтернет-агентства.
 
В статье упомянуты: Гордуз Виталий


Добавить комментарий

:D:lol::-);-)8):-|:-*:oops::sad::cry::o:-?:-x:eek::zzz:P:roll::sigh:
Жирный Курсив Ссылка Цитата


Защитный код
Обновить








Rambler's Top100 Если Вы заметили ошибку, пожалуйста, выделите ее и нажмите Ctrl+Enter