Сентябрь 19, 2018
МедиаБизнес
Пользователь
Пароль
 
ТВПрессаРадиоНаружкаКиноDigitalAmbient
НОВОСТИ
Сентябрь 11, 2018

Стала відома програма Конференції «Телебачення як Бізнес – 2018»

Поделиться: Facebook Twitter LiveJournal
Версия для печати

Оголошено попередню програму Конференції «Телебачення як Бізнес – 2018». В ній 3 секції: саміт медіалідерів, секції, присвячені розвитку рекламного ринку та тематиці HR.
 
Конференція «Телебачення як Бізнес», що проходить в рамках міжнародного медіафоруму KYIV MEDIA WEEK, відбудеться 20 вересня 2018 року в готелі Hyatt Regency Kiev (вул. Алли Тарасової, 5).
 
«Телебачення як Бізнес 2018» — щорічна зустріч лідерів телевізійної індустрії та рекламного ринку.
Дев’ятий рік поспіль провідні телевізійні бренди, найкращі медіаспеціалісти обговорюють актуальні проблеми галузі та способи їх вирішення, обмінюються досвідом успішної реалізації медіа проектів та розкривають секрети їх фінансового управління.
 
Цьогоріч в конференції візьмуть участь понад 20 Топ-менеджерів медіа галузі.
Традиційно Конференцію відкриє САМІТ МЕДІАЛІДЕРІВ за участю керівників найбільших медіагруп та телеканалів України.
 
Друга секція Конференції буде присвячена актуальним проблемам, успіхам і тенденціям рекламного ринку. Секція пройде за участю лідерів рекламного ринку України: Андрія Партики (StarLight Sales, StarLight Brand Content), Андрія Андрущенко (IPG Mediabrands Ukraine), Енвера
Кікави (Publicis Groupe Ukraine), Юлії Бучак (OMD Media Direction Ukraine), Юлії Костецької (Медіапартнерство) та Олександра Гороховського (Dentsu Aegis Network Ukraine).
В рамках третьої секції сформовано панель в тематиці HR. До дискусії долучаться: Роман Бондар (Odgers Berndtson Ukraine), Лариса Брувер (1+1 Медіа), Олена Довганець (Медіа Групи України) та Анна Каленська (StarLightMedia).

Ознайомитись з повною програмою можна на сайті Конференції.
Програма постійно доповнюється цікавими доповідями та спікерами.







Rambler's Top100 Если Вы заметили ошибку, пожалуйста, выделите ее и нажмите Ctrl+Enter