Январь 20, 2019
МедиаБизнес
Пользователь
Пароль
 
ТВПрессаРадиоНаружкаКиноDigitalAmbient
НОВОСТИ
Декабрь 27, 2018

1+1 media підписала угоду з ВОЛЯ на трансляцію телеканалів у 2019 році

Поделиться: Facebook Twitter LiveJournal
Версия для печати

Сьогодні, 27 грудня, група 1+1 media та один із найбільших вітчизняних телекомунікаційних провайдерів – ВОЛЯ – уклали угоду на трансляцію телеканалів із портфоліо 1+1 media distribution у 2019 році. Підписання  відбулося на умовах співпраці, що взаємовигідна для сторін, та у відповідності до вже заявленої групою раніше політки продажів на наступний рік.

З 1 січня 2019 року провайдер транслюватиме 22 телеканали, що входять до дистрибуційної пропозиції групи, таким чином якісно розширюючи та доповнюючи власні телевізійні пакети у всіх містах своєї присутності. Також, в рамках розширення партнерства за додатковою угодою медіагрупа надасть компанії «ВОЛЯ» права на трансляцію 400 годин преміального відео контенту виробництва 1+1 media на VOD–платформі провайдера.

«Наша основна ціль – зібрати не просто найбільше серед українських медіагруп портфоліо, а найякісніше за своїм наповненням. Саме тому ми дистрибутуємо виключно ті канали, контент яких пройшов перевірку часом та мільйонами задоволених глядачів. Завдяки ретельно підібраним телеканалам 1+1 media distribution, провайдери закривають не лише потреби глядачів домашніх господарств, а й інших сегментів – наприклад, сфери HoReCa. У ній особливою популярністю користуються музичні телеканали MTV Live HD, MTV Еurope, MTV Dance, MTV Hits, MTV Rocks, VH1 Classic, VH1 European,  які саме ми ексклюзивно дистрибутуємо в Україні.  Нам приємно, що компанія «ВОЛЯ», із якою ми співпрацюємо вже не перший рік, підтримує нашу мету, гідно оцінює усі наші телеканали і чітко розуміє потребу глядачів у якісному контенті. Вважаю, такий підхід дозволить провайдерові охопити ще більшу аудиторію, адже ми сформували портфоліо, що забезпечує абонентів доступом до різножанрового контенту і охоплює усі цільові аудиторії та вікові групи», – прокоментував Андрій Мальчевський, директор департаменту дистрибуції та розвитку мережі мовлення 1+1 media.

«Ми радіємо з приводу успішного завершення домовленостей з групою 1+1 media на наступний рік. Наш багаторічний досвід співпраці з побудови стратегії ринку платного телебачення в 2019 році дасть новий виток нашим відносинам. Зростаючий світовий тренд відео за запитом (VOD) активно розвивається і на українському ринку, і ми раді, що тепер можемо запропонувати абонентам якісний контент групи 1+1 media у нашій бібліотеці», – прокоментувала Вікторія Цомая, директор з маркетингу ВОЛЯ.


 







Rambler's Top100 Если Вы заметили ошибку, пожалуйста, выделите ее и нажмите Ctrl+Enter