Грудень 16, 2017
МедиаБизнес
Користувач
Пароль
 
ТБПресаРадіоЗовнішня рекламаКіноDigitalAmbient
НОВОСТИ
Головна  /  Інтерв'ю

Українська версія працює в режимі архіву. Про відновлення роботи української версії МедіаБізнесу буде повідомлено додатково

Січень 20, 2009

Каналу «1+1» доведеться прийняти умови ринку Надрукувати

Генеральний директор Publicis Group Ukraine Олег Попенко прокоментував прайси сейлз-хаусів групи "Інтер", на розміщення реклами на ТБ в 2009 році. На думку Олега Попенко каналу «1+1», який досі не домовився з ринком про ціни на 2009 рік, доведеться прийняти умови продиктовані лідером. Детальніше... Коментарі (1)
Грудень 26, 2008

Наталія Яременко: «Прочитавши передову статтю будь-якої газети, легко визначити – кому вона належить» Надрукувати

Інтерв'ю з директором «Комунікаційного альянсу» Андрієм Луцківим стало стимулом для дискусії серед читачів «МедіаБізнесу». Сьогодні ми наводимо позицію його конкурента – компанії «Моніторинг ЗМІ». Її генеральний директор Наталія Яременко оцінює нововведення запропоновані «Альянсом» і ділиться планами на майбутнє Детальніше...

Андрій Луцків: «Починається війна не в середині медіа, а між ними» Надрукувати

Директор компанії «Комунікаційний альянс» – Андрій Луцків про запуск у 2009 році двох моніторингових проектів, велике майбутнє українського інтернету та альтернативу нинішнім телевізійним панелям – в інтерв’ю «МедіаБізнесу» Детальніше...
Грудень 22, 2008

Вальдемар Дзікі: «Ваш ринок отримав вдвічі сильніший удар, ніж в інших країнах» Надрукувати

Генеральний директор телеканалу «Україна» Вальдемар Дзікі живе в двох країнах: рідній Польщі й робочій Україні. Через декілька днів Польща святкуватиме Різдво, тому всі важливі ділові переговори та підготовку каналу до Нового року Дзікі постарався закінчити раніше за своїх українських колег. Своє бліц-інтерв'ю «МедіаБізнесу» він дав перед  святковими канікулами. Детальніше...
Грудень 11, 2008

Андрій Уреньов «Наша аудиторія – це платоспроможні люди» Надрукувати

З початку грудня телеканал «MTV Україна» почали транслювати в соціальному пакеті кабельного оператора «Воля кабель». Про те, яка мета цього кроку, плани на майбутній рік і вплив кризи на розвиток каналу «МедіаБізнесу» розповів програмний директор «MTV Україна» Андрій Уреньов. Детальніше...
Грудень 4, 2008

Олександр Роднянський: «Я розчарований не українським ринком, а телебаченням загалом» Надрукувати

Минуло два місяці відтоді, як засновник телеканалу «1+1» Олександр Роднянський цілком відійшов від свого дітища. Цього тижня він приїхав до Києва, щоб презентувати трейлер до найбільш масштабного фільму російського кінематографа останніх десятиріч – «Заселеного острова». На цю стрічку продюсер Роднянський витратив чотири роки. Про «Заселений острів», своє ставлення до змін на «1+1» та наміри повернутися до режисури він розповів в ексклюзивному інтерв’ю «МедіаБізнесу». Детальніше...
Листопад 26, 2008

Андрій Партика: «Ми віримо, що криза буде короткою» Надрукувати

Через економічну нестабільність найбільший продавець непрямої реклами на телебаченні «Нова комерційна телегрупа» (НКТ - продає непряму рекламу на каналах ICTV, «Новий» та СТБ) змушений переглянути свої прогнози зростання прибутків в 2008 році з 30% до 17%. Новий прогноз міг бути й гіршим, якби не особливість ринку: основні спонсори на телебаченні -  алкогольні бренди - збільшили рекламні бюджети й частково компенсували згортання маркетингової активності інших категорій продуктів. Про ситуацію на ринку непрямої телереклами та про те, як розвивається компанія, «Медіабізнесу» розповів генеральний директор НКТ Андрій Партика. Детальніше...
Листопад 17, 2008

В’ячеслав Булавін: «Криза триватиме мінімум два роки» Надрукувати

Ситуація на рекламному і медіаринку України є напруженою. Серйозні гравці завмерли в очікуванні: вони досі вирішують в якій валюті підраховувати свої бюджети – в доларах, як це було дотепер, або ж в гривнях. Про своє бачення майбутнього українських телеканалів і позитивні сторони кризи «МедіаБізнесу» розповів генеральний директор одного з найбільших будинків продажу реклами в Україні – «Відео інтернешнл – Пріоритет», В’ячеслав Булавін. Детальніше...

Тетяна Попова: «Основний період паніки ми вже пережили» Надрукувати

«МедіаБізнес» продовжує повідомляти про вплив економічної кризи на український медіаринок. У попередньому  матеріалі рекламодавці розповіли, яким чином вони планують свої рекламні бюджети на 2009 рік. Зміни, що відбуваються на ринку реклами, коментує керівник-партнер рекламного агенства MediaExpert Тетяна Попова.   Детальніше...
Жовтень 22, 2008

Андрій Різоль: «Нас не оминула економічна ситуація у світі» Надрукувати

Вчора стартував ІV Київський міжнародний «Кіноринок Молодість». Торгувати новинками українського й іноземного кіновиробництва на ньому будуть чотири дні поспіль. Однак цьогоріч торги не вирізняються особливим розмахом. Про причини такого спаду «МедіаБізнесу» розповів генеральний продюсер «Кіноринку Молодість» Андрій Різоль. Детальніше...

Учасники рекламного ринку - про наслідки кризи Надрукувати

Світова криза змусила компанії різних галузей економіки скоротити свої рекламні бюджети. Перш за все зниження маркетингової активності спостерігається у представників кондитерської, фармацевтичної та банківської галузей. Учасники ринку висловили свої думки про те, які наслідки матимуть для українського ринку реклами скорочення рекламних бюджетів. Детальніше...
Жовтень 7, 2008

Член НКРЗ Володимир Олійник, про впровадження цифрового ТБ в Україні Надрукувати

Член Національної комісії регулювання зв'язку Володимир Олійник розповів «МедіаБізнесу» про етапи впровадження цифрового телебачення в Україні та складнощі у цьому процесі. Детальніше...
Вересень 29, 2008

Світлана Калініна: «Телевізійний ринок уже кілька років можна вважати дефіцитним» Надрукувати

Керівний партнер компанії Kwendi Media Audit вважає, що наступного року різке гальмування росту традиційним медіа не загрожує. Обсяг рекламного ринку тут буде збільшуватися, незважаючи на погані сигнали від найбільших світових рекламодавців. При цьому конфігурація ринку, на думку Світлани Калініної, буде змінюватися: видавничі доми укрупняться, телеканали почнуть працювати для більш вузьких аудиторій. Детальніше...
Вересень 25, 2008

Віктор Шкульов: «За рік розташування сил міжнародних і місцевих видавництв зміниться» Надрукувати

Президент і співвласник видавничого дому «Ашет Філіпакі Шкульов» – не частий гість в Україні. На нагоду поспілкуватися з ним «МедіаБізнес» чекав понад півроку. Така нагода з'явилася завдяки запуску «Marie Claire Украина». Очікування не було марним: Віктор Шкульов сміливо пройшовся по конкурентах, розповів, скільки коштів вкладено у новий журнал та якими будуть подальші кроки видавничого дому. Детальніше... Коментарі (1)
Вересень 11, 2008

Джед Санден: «We are very happy …» Надрукувати

Для KP Media останні півроку були складними. 2007 р. видавець найоппулярнішого журналу загального інтересу «Корреспондент» запустив одразу три нові проекти, два з яких дадуть віддачу нескоро, а третій вже закрився. Проте голова KP Media  Джед Санден в інтерв'ю «МедіаБізнесу» часто застосовував конструкцію «we are very happy with… (далі за контекстом)». Якщо вірити п. Сандену, happy не лише він, а й нові інвестори, які з'явилися у холдингу 2006 р. Детальніше... Коментарі (2)
Вересень 10, 2008

Друга чарка (оновлено) Надрукувати

Колишній директор РА Starcom Костянтин Стрюков у жовтні стане генеральним директором «МТV-Україна». «МедіаБізнес» поцікавився у колишніх та майбутніх колег п. Стрюкова, що вони про це думають. Колеги згадали попередній, не найвдаліший прикладпереходу рекламіста на телеканал. Але вони певні у тому, що в екс-директора Starcom усе вийде. Детальніше...
Вересень 3, 2008

Тетяна Єфименко: «Такого значного подорожчання нами не прогнозувалося» Надрукувати

Генеральний директор найбільшого видавничого дому «Український Медіа Холдинг» Тетяна Єфименко розповіла «МедіаБізнесу», що 2008 р. видавці наразилися на суттєве подорожчання паперу й експедування. Однак, за її словами, рекламні доходи ВД поки що зростають, як і прогнозувалося, – на 20-25% за рік, що дозволить скрасити і перекрити неочікувані витрати. Що ж до планів ВД, то він має намір розширити лінійку глянцевих журналів та наростити кількість точок розповсюдження преси. Детальніше...
Серпень 12, 2008

Ірина Курчакова: «Нашим конкурентам буде важко втримати власні позиції» Надрукувати

На початку серпня телеканал «Україна» уклав угоду з продакшен-компанією Савіка Шустера, що стало однію з головних телеподій перед початком нового сезону. Програмний директор каналу Ірина Курчакова в интерв'ю «МедіаБізнесу» детальніше розповіла про новий проект і про те, які надії на нього покладають. За її словами, канал готує й інші новинки, котрі зроблять цей сезон найсильнішим та найдорожчим (вдвічі дорожчим за попередній) у його історії. Детальніше...
Липень 30, 2008

Ірина Лисенко: «Восени боротьба буде запеклою» Надрукувати

У першому півріччі 2008 р. Новому каналу вдалося помітно поліпшити свої показники теледивлення. Про те, яким чином на каналі збираються зміцнювати отримані позиції у новому телесезоні, про запуск нових проектів та оновлення вже запущених «МедіаБізнесу» розповіла голова правління Нового каналу Ірина Лисенко. За її словами, «Новий» знову ризикне зняти власний серіал, змінить подання новин, закриє дві програми та запустить кілька нових. Детальніше...
Липень 29, 2008

Ukraine D’ Azur Party: свято між іншим Надрукувати

14 жовтня 2008 року на Міжнародному ринку контенту MIPCOM 2008 відбудеться Українська Каннська вечірка. Її «господарями» будуть провідні канали та продакшни країни, котрі вперше представлять український ТБ-ринок разом, а не «у роздріб». Компанія «Медіа Ресурси Менеджмент» спеціально для «МедіаБізнесу» поцікавилася у топ-менеджерів «господарів», чого вони чекають від Ukraine D’ Azur Party і від нинішнього MIPCOM загалом. Детальніше...
Всього 1 - 20 з 85
Итоги наружной рекламы в 2017 году — рост продолжается

Всеукраинская рекламная коалиция опубликовала отчет о рекламных затратах в 2017 году и прогноз на 2018-й. Взгляд внимательного читателя этого документа сразу обратит внимание на неимоверный рост доли наружной рекламы в общем пироге. «Разве возможен рост сразу на 155%?», — задаст справедливый вопрос внимательный читатель. И получит справедливый ответ: «Да, если непредвзятый контролер изменит методику подсчетов и правильно учтет все возможные out of home носители подобающим образом».

Игра Го и Programmatic TV

Наши бабушки и дедушки подчеркивают фломастером время выхода любимых программ в “Теленеделе”, а игроки в Го расставляют камни на доске. Что между ними общего? И те, и другие стремятся максимизировать некую функцию. А там, где максимизация, там и математика. А где математика, там компьютеры. И пошло – поехало. В марте 2015 года компьютерная программа AlphaGo обыграла мирового чемпиона в Го со счетом 4-1. Пришло время компьютеру сразиться с бабушками в “Теленеделю”.

Future Elections Summit: як використовувати новітні технології у виборчих технологіях

16 листопада у Києві відбулась перша в Україні конференція, присвячена використанню новітніх технологій для ефективних комунікацій із громадськістю, проведення політичних кампаній та перемоги на наступних виборах — Future Elections Summit.

Евгений Лященко: Мы готовы перейти на цифру в 2018 году

Директор «Медиа Группы Украина» Евгений Лященко рассказал о развитии компании в этом году, адаптации к новым регуляторным нормам, реакции на изменения потребительских запросов, планах развития диджитал-платформы и переходе на цифру, который уже не первый год откладывается. В "творческом блоке" интервью - о том, что канал "Украина" имеет амбициозные планы в направлении прокатного кино, а НЛО ТВ запустит в следующем году сразу несколько кинопроектов.

Фільм "Кіборги" Ахтема Сеітаблаєва: перший трейлер

Державне агентство України з питань кіно та команда фільму «Кіборги» презентує офіційний трейлер художнього фільму Ахтема Сеітаблаєва про нашу сучасну історію. Фільм знятий Ідас Філм за підтримки Держкіно України і вийде в прокат вже 7 грудня.


Rambler's Top100 Если Вы заметили ошибку, пожалуйста, выделите ее и нажмите Ctrl+Enter