Червень 21, 2018
МедиаБизнес
Користувач
Пароль
 
ТБПресаРадіоЗовнішня рекламаКіноDigitalAmbient
НОВОСТИ
Головна  /  Аналітика ринку

Українська версія працює в режимі архіву. Про відновлення роботи української версії МедіаБізнесу буде повідомлено додатково

Січень 20, 2009

Реклама на «Інтері» подешевшала, на СТБ - подорожчала Надрукувати

Експертна група Kwendi порівняла ціни на розміщення реклами сейлз-хаусів групи «Інтер» за 2008 і 2009 роки. Згідно з даними експертів, в середньому ціни 2009 року виявились на 7% нижчими, ніж в 2008 році. Найбільше зростання ціни в СТБ - 20%, а найбільше зниження - 18% - у телеканалу «Інтер». Детальніше...
Грудень 25, 2008

Топ-рекламодавці зовнішньої реклами. Грудень '08 Надрукувати

З метою повнішого інформування ринку про те, що відбувається компанія UMM продовжує публікацію щомісячних звітів про ТОП-50 рекламодавців зовнішньої реклами (за кількістю залучених площин). Основну увагу в коментарях, як завжди, буде приділено першій десятці Детальніше...

Український рекламний ринок: погляд збоку Надрукувати

В період економічної кризи за розвитком подій в Україні спостерігають європейські аналітики. Британська дослідницька компанія Fairbrother Lenz Eley надала «Медіабізнесу» свої оцінки перспектив розвитку медіаринку наступного року, в умовах економічного спаду. Розвиток телевізійного ринку в Україні й інших європейських країнах коментує аналітик Fairbrother Lenz Eley Річард Едвардс. Детальніше...
Жовтень 30, 2008

Топ-рекламодавці зовнішньої реклами. Вересень'08 Надрукувати

Зараз, у жовтні 2008 року, ЗМІ рясніють повідомленнями про кризу економіки України, а також різноманітними прогнозами майбутнього рекламного ринку. Причому прогнози ці — у діапазоні від помірно оптимістичних до апокаліптичних. Що насправді відбувається на ринку зовнішньої реклами, можна буде об'єктивно сказати не раніше, ніж у другій декаді листопада. Це звичайний графік надання інформації про ooh-ринок, зумовлений технологією моніторингу та оновлення бази даних компанії UMM. Для того, аби краще представити ринку поточні події, компанія UMM починає публікувати щомісячні звіти про ТОП-50 рекламодавців зовнішньої реклами (за кількістю зайнятих площин). Детальніше...
Жовтень 2, 2008

ТОП-рекламодавців зовнішньої реклами. Серпень'08 Надрукувати

У серпні за кількістю задіяних рекламних площин продовжили лідирувати тютюнова компанія Japan Tobacco Inc. (J.T.I.), котра внов посіла перше місце, та оператор мобільного зв'язку «Київстар». Третім за цим параметром був власник національної мережі будівельних гіпермаркетів компанія «Епіцентр». Детальніше...
Вересень 24, 2008

Теледивлення, прайм-тайм 15-21 вересня 2008 р. Надрукувати

«МедіаБізнес» за підтримки Індустріального телевізійного комітету продовжує публікувати щотижневі зведені сітки провідних телеканалів. Сьогодні – аналіз вечірнього теледивлення 15-19 вересня і вихідних прайм-таймових програм за попередніми (overnight) даними всеукраїнської панелі. Детальніше...
Вересень 19, 2008

Теледивлення, прайм-тайм 8-14 вересня 2008 р. Надрукувати

«МедіаБізнес» за підтримки Індустріального телевізійного комітету продовжує публікувати щотижневі зведені сітки провідних телеканалів. Сьогодні – аналіз вечірнього теледивлення 8-12 вересня і вихідних прайм-таймових програм за попередніми (overnight) даними всеукраїнської панелі. Детальніше...
Вересень 10, 2008

Теледивлення, прайм-тайм 1-7 вересня 2008 р. Надрукувати

«МедіаБізнес» за підтримки Індустріального телевізійного комітету продовжує публікувати щотижневі зведені сітки провідних телеканалів. Сьогодні – аналіз вечірнього теледивлення 1-5 вересня і вихідних прайм-таймових програм за попередніми (overnight) даними всеукраїнської панелі. Детальніше...
Вересень 2, 2008

Топ-рекламодавці зовнішньої реклами. Липень'08 Надрукувати

Третє місце посів Секретаріат Президента... У липні найбільше проданих площин було зайнято рекламою тютюнових виробів Japan Tobacco Inc. (J.T.I.), яка утримувала пальму першості за цим показником упродовж місяця. Другим став оператор мобільного зв'язку «Київстар». Третє місце на початку липня обіймав оператор мобільного зв'язку МТС, а наприкінці місяця – Секретаріат Президента України (рекламна кампанія зі святкування 1020-річчя хрещення Київської Русі). Детальніше...
Вересень 2, 2008

Теледивлення, прайм-тайм 25-31 серпня 2008 р. Надрукувати

«МедіаБізнес» за підтримки Індустріального телевізійного комітету продовжує публікувати щотижневі зведені сітки провідних телеканалів. Сьогодні – аналіз вечірнього теледивлення 25-29 серпня і вихідних прайм-таймових програм за попередніми (overnight)даними всеукраїнської панелі. Детальніше...
Серпень 27, 2008

Теледивлення, прайм-тайм 18-24 серпня 2008 р. Надрукувати

«МедіаБізнес» за підтримки Індустріального телевізійного комітету продовжує публікувати щотижневі зведені сітки провідних телеканалів. Сьогодні – аналіз вечірнього теледивлення 18-22 серпня і вихідних прайм-таймових програм за попередніми (overnight)даними всеукраїнської панелі. Детальніше...
Серпень 27, 2008

Топ-10 рекламодавців зовнішньої реклами у І півріччі 2008 р. Надрукувати

У першому півріччі поточного року основними рекламодавцями за витратами на зовнішню рекламу (зі списку топ-10) були компанії, котрі надають послуги мобільного зв'язку, - МТС, «Київстар», «Українські радіосистеми», «Астеліт». Їхня сумарна частка у загальному бюджеті вітчизняного аутдору становить 6,8%. Детальніше...
Серпень 20, 2008

Теледивлення, прайм-тайм 11-17 серпня 2008 р. Надрукувати

«МедіаБізнес» за підтримки Індустріального телевізійного комітету продовжує публікувати щотижневі зведені сітки провідних телеканалів. Сьогодні – аналіз вечірнього теледивлення 11-15 серпня і вихідних прайм-таймових програм за попередніми (overnight) даними всеукраїнської панелі. Детальніше...
Серпень 12, 2008

Теледивлення, прайм-тайм 4-10 серпня 2008 р. Надрукувати

«МедіаБізнес» за підтримки Індустріального телевізійного комітету продовжує публікувати щотижневі зведені сітки провідних телеканалів. Сьогодні – аналіз вечірнього теледивлення 4-8 серпня і вихідних прайм-таймових програм за попередніми (overnight) даними всеукраїнської панелі. Детальніше...
Серпень 5, 2008

Зовнішня реклама: частки товарних груп у І півріччі 2008 р. Надрукувати

Сумарний бюджет зовнішньої реклами України у першому півріччі 2008 р. становив $ 106,8 млн і, порівняно з першими шістьма місяцями минулого року, зріс на 20,4%. Показник добрий, проте минулого року ринок зростав динамічніше: у першому півріччі 2007-го, порівняно з аналогічним періодом 2006-го, загальний бюджет українського аутдору збільшився на 22,1%. Склад Топ-10 товарних груп не змінився, однак місця перерозподілилися. Детальніше...
Серпень 4, 2008

Теледивлення, прайм-тайм 28 липня – 3 серпня 2008 р. Надрукувати

«МедіаБізнес» за підтримки Індустріального телевізійного комітету продовжує публікувати щотижневі зведені сітки провідних телеканалів. Сьогодні – аналіз вечірнього теледивлення 28 липня – 1 серпня і вихідних прайм-таймових програм за попередніми (overnight) даними всеукраїнської панелі. Детальніше...

Що було, що буде, чим серце заспокоїться: глобальний медіапрогноз PricewaterhouseCoopers' 2008 Надрукувати

Компанія PricewaterhouseCoopers, що надає консультаційні й аналітичні послуги, цього тижня оприлюднила прогноз розвитку медіасфери на найближчі п'ять років. Джеймс О'Шонессі (James O'Shaughnessy), голова правління PricewaterhouseCoopers Entertainment & Media Practice у Нью-Йорку, та Марсель Фенез (Marcel Fenez), керівний партнер компанії у Гонконзі, зазначили, що звіт звертає увагу на зростання ринків, що розвиваються, та безпрецедентні успіхи сформованих ринків. Детальніше...
Липень 28, 2008

Теледивлення, прайм-тайм 21-27 липня 2008 р. Надрукувати

«МедіаБізнес» за підтримки Індустріального телевізійного комітету продовжує публікувати щотижневі зведені сітки провідних телеканалів. Сьогодні – аналіз вечірнього теледивлення 21-25 липня і вихідних прайм-таймових програм за попередніми (overnight) даними всеукраїнської панелі. Детальніше...
Липень 28, 2008

Теледивлення: підсумки І півріччя 2008 р. Надрукувати

У І півріччі 2008 р. два найбільші телеканали країни – «Інтер» та «1+1» - втратили частину аудиторії. На кінець липня частка «Інтера» спустилася нижче за відмітку 20% (всеукраїнська панель, люди 18+), частка «1+1» - за 13% (див. «Динаміка часток телеканалів»). Водночас телеканали ТБ-холдингу Пінчука дещо зросли: у червні кожен із них дивилися по 7-8% телеглядачів. «Україна» стабільно утримувала shr5%. Детальніше...
Липень 25, 2008

Топ-рекламодавці зовнішньої реклами. Червень'08 Надрукувати

У червні за кількістю задіяних рекламних площин і далі лідирують тютюнові компанії та оператори мобільного зв'язку. Перше місце знову дісталося компанії J.T.I. Оператори «Київстар» та МТС опинилися, відповідно, на другому і третьому місцях. Детальніше...
[1-20] 21-40 41-60 61-74
Всього 1 - 20 з 74
Як ми зробили районну газету важливим джерелом інформації для громади: досвід газети «Край»

7 тисяч переглядів та 300 поширень – усього за 7 годин невдалого для ФБ робочого часу доби. У підсумку ж охоплення склало 44,3 тис. осіб, пост був 462 рази поширений читачами, загальна кількість натискань на допис сягнула 5855. І все це – у Городенці на Івано-Франківщині, де в районі не більше 45 тис.мешканців. Розкладаю все покроково – перш за все, щоб показати, що вчорашнє комунальне видання є дуже важливим джерелом інформації для громади. Якщо давати той контент, який потрібний людям. 

Игра Го и Programmatic TV

Наши бабушки и дедушки подчеркивают фломастером время выхода любимых программ в “Теленеделе”, а игроки в Го расставляют камни на доске. Что между ними общего? И те, и другие стремятся максимизировать некую функцию. А там, где максимизация, там и математика. А где математика, там компьютеры. И пошло – поехало. В марте 2015 года компьютерная программа AlphaGo обыграла мирового чемпиона в Го со счетом 4-1. Пришло время компьютеру сразиться с бабушками в “Теленеделю”.

В Києві стартувала оновлена «Молодість»

27 травня в оновленому весняному форматі просто неба офіційно стартував 47-й Київський міжнародний кінофестиваль «Молодість». Урочиста церемонія відбулася на Поштовій площі.

Валерий Калныш: «Радио НВ может себе позволить поднимать темы, которые наталкивают на размышления»

12 марта начало полноценно вещать Радио НВ. Главный редактор радиостанции Валерий Калныш рассказал МедиаБизнесу о том, чем Радио НВ собирается удивлять зрителя, как будет соотноситься в эфире актуальность и интеллект, какой фильтр применяется для экспертов и что должно произойти с Радио НВ до конца года. 

ДЗІДЗЬО восени випускає нову комедію: тизер

ДЗІДЗЬО презентував тизер свого нового фільму під назвою «DZIDZIO ПЕРШИЙ РАЗ».


Актуальная информация станок 1м63 у нас. Rambler's Top100 Если Вы заметили ошибку, пожалуйста, выделите ее и нажмите Ctrl+Enter