Грудень 16, 2017
МедиаБизнес
Користувач
Пароль
 
ТБПресаРадіоЗовнішня рекламаКіноDigitalAmbient
НОВОСТИ
Головна  /  Аналітика ринку

Українська версія працює в режимі архіву. Про відновлення роботи української версії МедіаБізнесу буде повідомлено додатково

Січень 20, 2009

Реклама на «Інтері» подешевшала, на СТБ - подорожчала Надрукувати

Експертна група Kwendi порівняла ціни на розміщення реклами сейлз-хаусів групи «Інтер» за 2008 і 2009 роки. Згідно з даними експертів, в середньому ціни 2009 року виявились на 7% нижчими, ніж в 2008 році. Найбільше зростання ціни в СТБ - 20%, а найбільше зниження - 18% - у телеканалу «Інтер». Детальніше...
Грудень 25, 2008

Топ-рекламодавці зовнішньої реклами. Грудень '08 Надрукувати

З метою повнішого інформування ринку про те, що відбувається компанія UMM продовжує публікацію щомісячних звітів про ТОП-50 рекламодавців зовнішньої реклами (за кількістю залучених площин). Основну увагу в коментарях, як завжди, буде приділено першій десятці Детальніше...

Український рекламний ринок: погляд збоку Надрукувати

В період економічної кризи за розвитком подій в Україні спостерігають європейські аналітики. Британська дослідницька компанія Fairbrother Lenz Eley надала «Медіабізнесу» свої оцінки перспектив розвитку медіаринку наступного року, в умовах економічного спаду. Розвиток телевізійного ринку в Україні й інших європейських країнах коментує аналітик Fairbrother Lenz Eley Річард Едвардс. Детальніше...
Жовтень 30, 2008

Топ-рекламодавці зовнішньої реклами. Вересень'08 Надрукувати

Зараз, у жовтні 2008 року, ЗМІ рясніють повідомленнями про кризу економіки України, а також різноманітними прогнозами майбутнього рекламного ринку. Причому прогнози ці — у діапазоні від помірно оптимістичних до апокаліптичних. Що насправді відбувається на ринку зовнішньої реклами, можна буде об'єктивно сказати не раніше, ніж у другій декаді листопада. Це звичайний графік надання інформації про ooh-ринок, зумовлений технологією моніторингу та оновлення бази даних компанії UMM. Для того, аби краще представити ринку поточні події, компанія UMM починає публікувати щомісячні звіти про ТОП-50 рекламодавців зовнішньої реклами (за кількістю зайнятих площин). Детальніше...
Жовтень 2, 2008

ТОП-рекламодавців зовнішньої реклами. Серпень'08 Надрукувати

У серпні за кількістю задіяних рекламних площин продовжили лідирувати тютюнова компанія Japan Tobacco Inc. (J.T.I.), котра внов посіла перше місце, та оператор мобільного зв'язку «Київстар». Третім за цим параметром був власник національної мережі будівельних гіпермаркетів компанія «Епіцентр». Детальніше...
Вересень 24, 2008

Теледивлення, прайм-тайм 15-21 вересня 2008 р. Надрукувати

«МедіаБізнес» за підтримки Індустріального телевізійного комітету продовжує публікувати щотижневі зведені сітки провідних телеканалів. Сьогодні – аналіз вечірнього теледивлення 15-19 вересня і вихідних прайм-таймових програм за попередніми (overnight) даними всеукраїнської панелі. Детальніше...
Вересень 19, 2008

Теледивлення, прайм-тайм 8-14 вересня 2008 р. Надрукувати

«МедіаБізнес» за підтримки Індустріального телевізійного комітету продовжує публікувати щотижневі зведені сітки провідних телеканалів. Сьогодні – аналіз вечірнього теледивлення 8-12 вересня і вихідних прайм-таймових програм за попередніми (overnight) даними всеукраїнської панелі. Детальніше...
Вересень 10, 2008

Теледивлення, прайм-тайм 1-7 вересня 2008 р. Надрукувати

«МедіаБізнес» за підтримки Індустріального телевізійного комітету продовжує публікувати щотижневі зведені сітки провідних телеканалів. Сьогодні – аналіз вечірнього теледивлення 1-5 вересня і вихідних прайм-таймових програм за попередніми (overnight) даними всеукраїнської панелі. Детальніше...
Вересень 2, 2008

Топ-рекламодавці зовнішньої реклами. Липень'08 Надрукувати

Третє місце посів Секретаріат Президента... У липні найбільше проданих площин було зайнято рекламою тютюнових виробів Japan Tobacco Inc. (J.T.I.), яка утримувала пальму першості за цим показником упродовж місяця. Другим став оператор мобільного зв'язку «Київстар». Третє місце на початку липня обіймав оператор мобільного зв'язку МТС, а наприкінці місяця – Секретаріат Президента України (рекламна кампанія зі святкування 1020-річчя хрещення Київської Русі). Детальніше...
Вересень 2, 2008

Теледивлення, прайм-тайм 25-31 серпня 2008 р. Надрукувати

«МедіаБізнес» за підтримки Індустріального телевізійного комітету продовжує публікувати щотижневі зведені сітки провідних телеканалів. Сьогодні – аналіз вечірнього теледивлення 25-29 серпня і вихідних прайм-таймових програм за попередніми (overnight)даними всеукраїнської панелі. Детальніше...
Серпень 27, 2008

Теледивлення, прайм-тайм 18-24 серпня 2008 р. Надрукувати

«МедіаБізнес» за підтримки Індустріального телевізійного комітету продовжує публікувати щотижневі зведені сітки провідних телеканалів. Сьогодні – аналіз вечірнього теледивлення 18-22 серпня і вихідних прайм-таймових програм за попередніми (overnight)даними всеукраїнської панелі. Детальніше...
Серпень 27, 2008

Топ-10 рекламодавців зовнішньої реклами у І півріччі 2008 р. Надрукувати

У першому півріччі поточного року основними рекламодавцями за витратами на зовнішню рекламу (зі списку топ-10) були компанії, котрі надають послуги мобільного зв'язку, - МТС, «Київстар», «Українські радіосистеми», «Астеліт». Їхня сумарна частка у загальному бюджеті вітчизняного аутдору становить 6,8%. Детальніше...
Серпень 20, 2008

Теледивлення, прайм-тайм 11-17 серпня 2008 р. Надрукувати

«МедіаБізнес» за підтримки Індустріального телевізійного комітету продовжує публікувати щотижневі зведені сітки провідних телеканалів. Сьогодні – аналіз вечірнього теледивлення 11-15 серпня і вихідних прайм-таймових програм за попередніми (overnight) даними всеукраїнської панелі. Детальніше...
Серпень 12, 2008

Теледивлення, прайм-тайм 4-10 серпня 2008 р. Надрукувати

«МедіаБізнес» за підтримки Індустріального телевізійного комітету продовжує публікувати щотижневі зведені сітки провідних телеканалів. Сьогодні – аналіз вечірнього теледивлення 4-8 серпня і вихідних прайм-таймових програм за попередніми (overnight) даними всеукраїнської панелі. Детальніше...
Серпень 5, 2008

Зовнішня реклама: частки товарних груп у І півріччі 2008 р. Надрукувати

Сумарний бюджет зовнішньої реклами України у першому півріччі 2008 р. становив $ 106,8 млн і, порівняно з першими шістьма місяцями минулого року, зріс на 20,4%. Показник добрий, проте минулого року ринок зростав динамічніше: у першому півріччі 2007-го, порівняно з аналогічним періодом 2006-го, загальний бюджет українського аутдору збільшився на 22,1%. Склад Топ-10 товарних груп не змінився, однак місця перерозподілилися. Детальніше...
Серпень 4, 2008

Теледивлення, прайм-тайм 28 липня – 3 серпня 2008 р. Надрукувати

«МедіаБізнес» за підтримки Індустріального телевізійного комітету продовжує публікувати щотижневі зведені сітки провідних телеканалів. Сьогодні – аналіз вечірнього теледивлення 28 липня – 1 серпня і вихідних прайм-таймових програм за попередніми (overnight) даними всеукраїнської панелі. Детальніше...

Що було, що буде, чим серце заспокоїться: глобальний медіапрогноз PricewaterhouseCoopers' 2008 Надрукувати

Компанія PricewaterhouseCoopers, що надає консультаційні й аналітичні послуги, цього тижня оприлюднила прогноз розвитку медіасфери на найближчі п'ять років. Джеймс О'Шонессі (James O'Shaughnessy), голова правління PricewaterhouseCoopers Entertainment & Media Practice у Нью-Йорку, та Марсель Фенез (Marcel Fenez), керівний партнер компанії у Гонконзі, зазначили, що звіт звертає увагу на зростання ринків, що розвиваються, та безпрецедентні успіхи сформованих ринків. Детальніше...
Липень 28, 2008

Теледивлення, прайм-тайм 21-27 липня 2008 р. Надрукувати

«МедіаБізнес» за підтримки Індустріального телевізійного комітету продовжує публікувати щотижневі зведені сітки провідних телеканалів. Сьогодні – аналіз вечірнього теледивлення 21-25 липня і вихідних прайм-таймових програм за попередніми (overnight) даними всеукраїнської панелі. Детальніше...
Липень 28, 2008

Теледивлення: підсумки І півріччя 2008 р. Надрукувати

У І півріччі 2008 р. два найбільші телеканали країни – «Інтер» та «1+1» - втратили частину аудиторії. На кінець липня частка «Інтера» спустилася нижче за відмітку 20% (всеукраїнська панель, люди 18+), частка «1+1» - за 13% (див. «Динаміка часток телеканалів»). Водночас телеканали ТБ-холдингу Пінчука дещо зросли: у червні кожен із них дивилися по 7-8% телеглядачів. «Україна» стабільно утримувала shr5%. Детальніше...
Липень 25, 2008

Топ-рекламодавці зовнішньої реклами. Червень'08 Надрукувати

У червні за кількістю задіяних рекламних площин і далі лідирують тютюнові компанії та оператори мобільного зв'язку. Перше місце знову дісталося компанії J.T.I. Оператори «Київстар» та МТС опинилися, відповідно, на другому і третьому місцях. Детальніше...
[1-20] 21-40 41-60 61-74
Всього 1 - 20 з 74
Итоги наружной рекламы в 2017 году — рост продолжается

Всеукраинская рекламная коалиция опубликовала отчет о рекламных затратах в 2017 году и прогноз на 2018-й. Взгляд внимательного читателя этого документа сразу обратит внимание на неимоверный рост доли наружной рекламы в общем пироге. «Разве возможен рост сразу на 155%?», — задаст справедливый вопрос внимательный читатель. И получит справедливый ответ: «Да, если непредвзятый контролер изменит методику подсчетов и правильно учтет все возможные out of home носители подобающим образом».

Игра Го и Programmatic TV

Наши бабушки и дедушки подчеркивают фломастером время выхода любимых программ в “Теленеделе”, а игроки в Го расставляют камни на доске. Что между ними общего? И те, и другие стремятся максимизировать некую функцию. А там, где максимизация, там и математика. А где математика, там компьютеры. И пошло – поехало. В марте 2015 года компьютерная программа AlphaGo обыграла мирового чемпиона в Го со счетом 4-1. Пришло время компьютеру сразиться с бабушками в “Теленеделю”.

Future Elections Summit: як використовувати новітні технології у виборчих технологіях

16 листопада у Києві відбулась перша в Україні конференція, присвячена використанню новітніх технологій для ефективних комунікацій із громадськістю, проведення політичних кампаній та перемоги на наступних виборах — Future Elections Summit.

Евгений Лященко: Мы готовы перейти на цифру в 2018 году

Директор «Медиа Группы Украина» Евгений Лященко рассказал о развитии компании в этом году, адаптации к новым регуляторным нормам, реакции на изменения потребительских запросов, планах развития диджитал-платформы и переходе на цифру, который уже не первый год откладывается. В "творческом блоке" интервью - о том, что канал "Украина" имеет амбициозные планы в направлении прокатного кино, а НЛО ТВ запустит в следующем году сразу несколько кинопроектов.

Фільм "Кіборги" Ахтема Сеітаблаєва: перший трейлер

Державне агентство України з питань кіно та команда фільму «Кіборги» презентує офіційний трейлер художнього фільму Ахтема Сеітаблаєва про нашу сучасну історію. Фільм знятий Ідас Філм за підтримки Держкіно України і вийде в прокат вже 7 грудня.


У нас вы можете заказать детскую кровать, как для новорожденных, так и на более старший возраст Rambler's Top100 Если Вы заметили ошибку, пожалуйста, выделите ее и нажмите Ctrl+Enter