Грудень 16, 2017
МедиаБизнес
Користувач
Пароль
 
ТБПресаРадіоЗовнішня рекламаКіноDigitalAmbient
НОВОСТИ
Головна  /  Тут була репутація

Українська версія працює в режимі архіву. Про відновлення роботи української версії МедіаБізнесу буде повідомлено додатково

Травень 12, 2008

"Цим автор хотів сказати..." Надрукувати

У піарі дуже важливо звірятися з побутовим здоровим глуздом. Коли макет презентується клієнту/керівництву, він супроводжується поясненнями: "Цим ми показуємо...", "Виникає асоціація...", "Це комунікує таку-то цінність бренду...". Але потім рекламне творіння виходить у люди, відривається від своїх інтелектуальних батьків. І часом виходить, що до його семіотичної системи пробралися сторонні змісти. Уся картинка починає працювати по-іншому. Ось кілька прикладів невдалих, на мій погляд, візуалізацій: Детальніше...
Серпень 21, 2007

Хіба хочеш? Мусиш! Надрукувати

Здається, почалося(«Нет платным новостям в Сети»). Все більше величезних видань готові надавати свої дуже якісні матеріали у Мережі безкоштовно. Тобто Інтернет за своєю бізнес-моделлю все більше нагадує телебачення з усіма його прикметами: вільним доступом до контенту, намаганням отримати прибуток за рахунок розміщення реклами на найбільш популярних сторінках та щедрим фінансуванням створення цьго контенту. Хоча… Останнє – ще не про Україну. Тут контент здебільшого не виробляють – його значно частіше крадуть у колег. Детальніше...
Лютий 28, 2007

Конкурс «Тварина року» як ознака бездоганної ділової репутації Надрукувати

Назва цієї статті здатна розвеселити або примусити іронізувати щодо здорового глузду її автора. Теоретично. Але на практиці прошу утриматись від таких природних, як для такої ситуації, емоційних проявів – вона, хоч і поза контекстом, взята з реальної позовної заяви. Саме дипломом за участь декілька років тому в цьому конкурсі, з-поміж іншого, одна юридична особа і видавець, можливо, популярної газети доводила свій високий рейтинг в медійному світі. Детальніше...
Січень 25, 2007

Державний медіа-бізнес Надрукувати

Я чув, що ціни на проїзд у київському метро потрібно підвищувати. Звичайно, поясненням такому підвищенню є невідповідність ціни квитка собівартості проїзду. І я навіть погоджуюсь, що за 50 копійок цілий поїзд разом з усіма службами не може мене везти зі Святошина на Дарницю, з одно кінця міста в інше. Але все одно щось українська душа не хоче змиритися з тим, що за все треба платити. І ви знаєте, я таки знайшов заспокоєння для своєї совісті, що метро не так уже втрачає, коли везе мене за 50 копійок. На це мене недавно наштовхнув пустий вагон метро. Пустий не в сенсі, що без людей, а зовсім не обклеєний рекламою. Ось це я розумію збитковий вагон. Хто не вірить - подзвоніть за телефонами, які висять в метро типу: «найдешевша реклама тут», «реклама в метрополітенах Києва, Харкова, Дніпропетровська». Детальніше...
Січень 25, 2007

Втручання преси в особисте життя Надрукувати

Право особи на приватне життя кореспондується з обов’язком інших осіб таке право поважати і не порушувати його. Збирання, зберігання і поширення інформації, яка відноситься до приватного життя особи, без її на те згоди, є підставою для цивільно-правової або кримінально-правової відповідальності.Але чи завжди ми добре розуміємо, яку сферу буття охоплює поняття «приватного життя»? Мені неодноразово доводилось чути, що приватне життя завжди слід розглядати в сімейно-побутово-інтимній площині, тому, мовляв, в іншому контексті воно нівелюється.Спробуємо розібратись, чи це дійсно так, а також дослідити, які дії можна і слід вважати втручання в приватне життя. Детальніше...

Труднощі перекладу Надрукувати

В кінці 2006 року хочеться згадати про багато речей, але думаю сюди написати тільки про одне: про роботу Верховної Ради, яка зачіпає телебачення і рекламу. Але оскільки це перший рік роботи ВР нового скликання, звичайно, хочеться порівняти нову ВР із попередньою. Детальніше...
Грудень 15, 2006

Конвенція про захист прав людини та основоположних свобод: український досвід правозастосування Надрукувати

17 липня 1997 року Україна ратифікувала Конвенцію про захист прав людини і основоположних свобод (далі – Конвенція), яка, відповідно до частини 1 статті 9 Конституції України, стала частиною національного законодавства України. Законом України від 23 лютого 2006 року передбачено, що норми Конвенції та практика Європейського суду з прав людини мають застосовуватись в Україні як джерело права. Це – загальновідомі речі.Отже, частиною національного законодавства України став документ, ґрунтований на принципах природного права, що кардинально вирізняє його з-поміж інших нормативно-правових актів, основною ідеологією яких був і є позитивізм: записано, що дозволено – будь-ласка, дій. Не написано – пробачай. Детальніше...
Грудень 12, 2006

Білоруський айсберг Надрукувати

Перед відрядженням до Мінська розпитував всіх своїх знайомих чи були вони у Білорусії і що там цікавого є подивитись. Розпитував, тому що в мене Білорусь асоціюється з чимось таким тоталітарним совєтським. Нажаль, ніхто з тих, кого я питав, не був у Білорусії, тому приїхав я туди зі своїми думками та настроєм, який склався під впливом Інтернет. Детальніше...
Грудень 6, 2006

Спростовуючи власне тлумачення Надрукувати

Відповідно до частини 4 статті 32 Конституції України кожному гарантується судовий захист права спростовувати недостовірну інформацію про себе і членів своєї сім’ї.Аналогічним чином сформульована норма частини 1 статті 277 Цивільного кодексу України: фізична особа, особисті немайнові права якої порушено внаслідок поширення про неї та (або) членів її сім’ї інформації, має право на відповідь, а також на спростування цієї інформації. Словосполучення «цієї інформації» вказує, що спростовуватись може виключно поширена недостовірна інформація. Тобто відомості, які вказують на фактичні обставини, але неправильно їх називають: з точки зору часу, місця і способу, у який відбувались події, про які йдеться в поширеній інформації. Детальніше...
Листопад 17, 2006

Право на запитання: український досвід Надрукувати

Я вже торкалася якості Закону України «Про інформацію» в частині визначення поняття «оціночне судження». Спробую висвітлити цю ж проблему, але дещо під іншим кутом зору.Наша правозастосовча практика довго йшла до розуміння непідсудності оціночних суджень. Нарешті дійшла. Але і тут не обійшлось без казусів: суд ухвалив рішення визнати недостовірною інформацію, що міститься в питанні та спростувати її. Іншими словами, спростувати питання. Детальніше...
Листопад 8, 2006

«П’ята колона» й оціночні судження Надрукувати

Закон України «Про інформацію» поділив відомості на дві категорії: оціночні судження, які не можна спростовувати і правдивість яких неможливо довести, та твердження, природа яких кардинально відмінна від суджень:  їх достовірність має підтверджуватись доказами, в зворотному разі вони підлягають спростуванню. При цьому законодавець визначив судження як висловлювання, що: 1) не містять фактичних даних; 2) не можуть бути витлумачені як такі, що містять фактичні дані з огляду на характер використання мовних засобів (зокрема, гіпербол, алегорій, сатири). Зрозуміло, що висловлювання, які містять фактичні дані, апріорі є твердженнями. Нібито, все правильно: якщо є посилання на факт, то таке посилання має відображати дію або подію з точки зору місця, часу і способу, у який ця дія/подія відбувалась. Мова йде про твердження, правдивість яких слід доводити. Детальніше...
Листопад 8, 2006

Гроші на кіно і телебачення Надрукувати

Коли мова йде про підтримку державою певної галузі, то це питання цікавить лише тих, хто таку підтримку отримує та тих, хто матиме можливість розпоряджатися наданням такої підтримки.В Україні пільги та преференції вже давно стали об’єктом політичних заяв, окремої вигоди та хабарництва. Чому так сталося? Мабуть тому, що у платників податків немає часу контролювати дії держави з цього питання, а також тому, що традиції надання пільг і преференцій виникли у нас ще за тоталітарної держави. Тоталітарне минуле вплинуло на характер державної підтримки, методи її надання, і нічого в цих словах важливого б не було, якби не наслідки, які за ними настають. Детальніше...
Жовтень 31, 2006

Vox industriae Надрукувати

Нещодавно юристи найбільших телеканалів і рекламних агенцій зібралися та написали для себе стандарти, які будуть застосовуватися при розміщенні реклами на телебаченні.Ці стандарти чи правила (назва немає значення) - це маленький приклад саморегулювання, не зовсім відповідаючий тим прикладам, які є у Європі. Але дух саморегулювання у ньому точно є, тому що розробилялися ці стандарти добровільно й для себе. Детальніше...
Жовтень 27, 2006

Чого немає в документах, того немає в світі Надрукувати

Останні судові справи надихнули поговорити про належність і допустимість доказів. Той, кого хоч раз за публікації викликали на судовий «килим», мене зрозуміє. Детальніше...
Жовтень 23, 2006

Подвійна безглуздість Надрукувати

Медіа-бізнес у східній Європі – один із лідерів по рентабельності та прибутках. В Україні з ростом споживання, а відповідно і ростом рекламного ринку медіа-бізнес починає нагадувати східноєвропейський.Цікаво, скільки іноземних бізнесменів з радістю б інвестували свої гроші в телевізійні канали, які через декілька років зростуть в ціні, як землі під Києвом. Відповідь напевно буде така: стільки, скільки інвестувало б у землі під Києвом. Детальніше...
Жовтень 20, 2006

Слова не винні Надрукувати

Класик радив більше заглядати у словник. Принаймні, не боятись це роботи. Очевидно, Максим Тадейович мав-таки рацію.Сьогодні ми оперуємо багатьма термінами і поняттями, але чи завжди чітко уявляємо, що означає те чи інше слово? Як показує практика, дійсність інколи сильно відрізняється від наших уявлень про неї. Детальніше...
Жовтень 15, 2006

Хорошо задуманное часто плохо удается* Надрукувати

При вирішенні інформаційних спорів суд в своєму рішенні має обґрунтувати наявність і достатність підстав для задоволення позову, оскільки таке рішення є нічим іншим, як актом втручання держави в реалізацію права на висловлювання. Такий підхід має гарантувати відповідачам - поширювам інформації захист від абсолютно тупого, даруйте на слові, підходу: під кожне слово «підкласти» доказ. Про це твердить Конвенція про захист прав людини і основоположних свобод. Детальніше...
Жовтень 1, 2006

За власним бажанням Надрукувати

Трапляється, що гості засиділись, і хочеться, щоб вони сказали: „Ми вже йдемо, і не вмовляйте нас”. Трапляється також, що потрібно звільнити людину з роботи. Тоді ще більше хочеться, щоб вона сама гордо сказала: „Я від вас іду”. Чи помічали ви, що до високих посадових осіб це бажання особливо загострюється? Детальніше...
Итоги наружной рекламы в 2017 году — рост продолжается

Всеукраинская рекламная коалиция опубликовала отчет о рекламных затратах в 2017 году и прогноз на 2018-й. Взгляд внимательного читателя этого документа сразу обратит внимание на неимоверный рост доли наружной рекламы в общем пироге. «Разве возможен рост сразу на 155%?», — задаст справедливый вопрос внимательный читатель. И получит справедливый ответ: «Да, если непредвзятый контролер изменит методику подсчетов и правильно учтет все возможные out of home носители подобающим образом».

Игра Го и Programmatic TV

Наши бабушки и дедушки подчеркивают фломастером время выхода любимых программ в “Теленеделе”, а игроки в Го расставляют камни на доске. Что между ними общего? И те, и другие стремятся максимизировать некую функцию. А там, где максимизация, там и математика. А где математика, там компьютеры. И пошло – поехало. В марте 2015 года компьютерная программа AlphaGo обыграла мирового чемпиона в Го со счетом 4-1. Пришло время компьютеру сразиться с бабушками в “Теленеделю”.

Future Elections Summit: як використовувати новітні технології у виборчих технологіях

16 листопада у Києві відбулась перша в Україні конференція, присвячена використанню новітніх технологій для ефективних комунікацій із громадськістю, проведення політичних кампаній та перемоги на наступних виборах — Future Elections Summit.

Евгений Лященко: Мы готовы перейти на цифру в 2018 году

Директор «Медиа Группы Украина» Евгений Лященко рассказал о развитии компании в этом году, адаптации к новым регуляторным нормам, реакции на изменения потребительских запросов, планах развития диджитал-платформы и переходе на цифру, который уже не первый год откладывается. В "творческом блоке" интервью - о том, что канал "Украина" имеет амбициозные планы в направлении прокатного кино, а НЛО ТВ запустит в следующем году сразу несколько кинопроектов.

Фільм "Кіборги" Ахтема Сеітаблаєва: перший трейлер

Державне агентство України з питань кіно та команда фільму «Кіборги» презентує офіційний трейлер художнього фільму Ахтема Сеітаблаєва про нашу сучасну історію. Фільм знятий Ідас Філм за підтримки Держкіно України і вийде в прокат вже 7 грудня.


Rambler's Top100 Если Вы заметили ошибку, пожалуйста, выделите ее и нажмите Ctrl+Enter