Январь 22, 2018
МедиаБизнес
Пользователь
Пароль
 
ТВПрессаРадиоНаружкаКиноDigitalAmbient
НОВОСТИ
Январь 17, 2018

Радіослухання в Україні: четверта хвиля 2017 року Версия для печати

Наприкінці 2017 року лідерами в радіоефірі залишились: «Хіт  FM», «Радіо П’ятница», «Шансон». Про це свідчать дані четвертої хвилі дослідження, яке проводить на замовлення міжгалузевого індустріального об’єднання «Радіокомітет» дослідницька компанія «Kantar TNS в Україні». Подробнее...
Ноябрь 10, 2017

Радіослухання в Україні: третя хвиля дослідження за 2017 рік Версия для печати

Міжгалузеве індустріальне об’єднання  «Радіокомітет» оприлюднило  результати третьої хвилі дослідження радіослухання за 2017 рік в містах України з населенням понад 50 тис осіб.  Українці не змінюють своїх звичок і активно слухають радіо. «Хіт  FM», «Радіо П’ятница» та  «Шансон» вмикали та слухали найактивніше.  Про це свідчать показники третьої хвилі дослідження за 2017 рік, що проводиться дослідницькою компанією «Kantar TNS в Україні». Подробнее...
Август 4, 2017

Радіослухання в Україні: більше лояльної аудиторії та інтернет юзерів Версия для печати

Міжгалузеве індустріальне об’єднання «Радіокомітет» оприлюднило дані другої хвилі дослідження радіослухання за 2017 рік в містах України з населенням понад 50 тисяч осіб. Здійснює його компанія «Kantar TNS в Україні». Першість за рейтингом та охопленням зберігає «Хіт FM». «Радіо П’ятниця» випередило «Шансон» і вийшло на друге місці. Подробнее...
Июль 21, 2016

Другя хвиля радіослухання: дослідження Версия для печати

Незмінними лідерами перших двох кварталів 2016 року залишаються «Хіт FM», «Шансон», «Люкс FM», «Ретро FM» та «Русское радио Украина». Також у топ-5 за показником охоплення входить «Авторадіо Україна», а за показником рейтингу – «Радіо П’ятниця». Про це свідчать дані другої хвилі радіодослідження, яке здійснює компанія TNS Україна на замовлення індустріального об’єднання «Радіокомітет». Подробнее...
Июль 6, 2016

Катерина М’ясникова: Найдієвішим способом боротьби з присутністю в ефірах російських співаків, є підтримка національного музичного виробника Версия для печати

Законопроект Миколи Княжицького та ще низки депутатів "Про внесення змін до деяких законів України стосовно обмеження використання медійної продукції держави-агресора (№ 4303)" - в порядку денному нинішньої сесії. МедіаБізнес поспілкувався з Катериною М’ясниковою, виконавчим директором НАМу та головою “Радіокомітету»,  про те, як змінюється "російська присутність" на радіо та як норми законопроекту вплинуть на захист національної безпеки та радійний ринок зокрема. Подробнее...

Rambler's Top100 Если Вы заметили ошибку, пожалуйста, выделите ее и нажмите Ctrl+Enter