Липень 18, 2018
МедиаБизнес
Користувач
Пароль
 
ТБПресаРадіоЗовнішня рекламаКіноDigitalAmbient
НОВОСТИ

Українська версія працює в режимі архіву. Про відновлення роботи української версії МедіаБізнесу буде повідомлено додатково

Липень 29, 2008

Ukraine D’ Azur Party: свято між іншим

Поделиться: Facebook Twitter LiveJournal
Надрукувати

 

14 жовтня 2008 року на Міжнародному ринку контенту MIPCOM 2008 відбудеться Українська Каннська вечірка. Її «господарями» будуть провідні канали та продакшни країни, котрі вперше представлять український ТБ-ринок разом, а не «у роздріб». Компанія «Медіа Ресурси Менеджмент» спеціально для «МедіаБізнесу» поцікавилася у топ-менеджерів «господарів», чого вони чекають від Ukraine D’ Azur Party і від нинішнього MIPCOM загалом.

Загальний посил – "на людей подивитись і себе показати", адже у неформальній обстановці контакти зав'язуються легше. FILM.UA Group влаштує шоу феєрверків і шукатиме нові ринки збуту продукції групи. Star Media має намір знайти партнерів для виробництва майбутніх картин і створення нових форматів, а  Ялтинська кіностудія шукатиме нові тематичні ніші та презентує свій перший проект у жанрі курортного бойовика «Случайная Запись». «Новий» повезе на Лазурне узбережжя всю «Фабрику зірок-2», а СТБ презентує одразу кілька своїх найкращих документальних проектів.

 

kan_sozanovsky.gif

Сергій Созановський, голова правління групи компаній «Інтер»:

 

Українська вечірка у Каннах - це наша давня мрія. Я певен: менеджери провідних каналів і продакшнів, незважаючи на високу конкуренцію, об'єднані ідеєю зробити свою країну краще та розповісти всьому світу, що у нас усе гаразд і буде ще краще. Група «Інтер» просто зобов'язана брати участь у цьому заході, оскільки говорити про телебачення в Україні і не згадувати групу «Інтер» – це нонсенс. У нас уже є досвід проведення презентацій у Каннах - мы робили це на формальному та неформальному рівнях. Багато хто пам'ятає ці наші вечори. До речі, та конфігурація групи, яку ми сьогодні маємо, була задумана саме у Каннах на одній з наших вечірок.

 

kan_mirsky.gif

Віктор Мирський, керівник кіногрупи FILM.UA Group:

 

Які цілі ставить наша компанія, беручи участь у ринку контенту у Каннах і будучи співорганізатором Української вечірки? Цілі не змінюються. Два роки тому наші павільйони були складами, в яких зберігали кабачкову ікру та огірки у банках. А вже сьогодні у нас п'ять робочих павільйонів, рахунок за обсягом виробництва йде на сотні годин, а дистрибуція, ризикну зробити припустити, найкраща у країні (в кого ж іще є контракти з Лівією та Сингапуром!). І ми хочемо, аби про це знали не лише у СНД, а й у світі. Ось для цього і їздимо до Канн. І, певен, що незабаром це дасть результат. Адже знімають світові блокбастери у Празі та Будапешті. Зніматимуть і в нас!

 

Практично щороку FILM.UA проводить власну вечірку на віллі, яку ми орендуємо у Каннах. Ми збираємо наших партнерів на дружню вечерю. Цього разу наша кіногрупа влаштовуватиме грандіозне шоу феєрверків. Оскільки у нас ціла лінійка телевізійних проектів, створених за останні два роки, ми зволіли говорити не про окремий проект, а про комплексний бренд кіногрупи FILM.UA.

 

kan_borod.gif

Володимир Бородянський, генеральний директор телеканалу СТБ:

 

Вечірка – добрий привід у неформльній обстановці поспілкуватися з людьми, які роблять сьогодні телебачення у світі, Росії, Україні. Обмінятися ідеями та добре провести час. Це можливість для просування українських продуктів та можливостей наших продакшнів у Росію, Європу, США. Я мрію, аби в Україні за участі каналу СТБ, інших українських виробників почали вироблятися комерційні продукти для західних країн, розширилася наша кооперація з Росією. Це невеликий, але важливий крок у цьому напрямі.

 

Цього року у нас вперше буде свій стенд на ринку. Мы презентуємо всю лінійку наших проектів, уже добре відомих українському глядачеві («Мосфільм - невідома версія», «У пошуках істини», «Зіркове життя», «Моя правда», «Неймовірні історії кохання», «Паралельный світ» (виробництво студії «Пілот»), «Документальний детектив» і «Правила життя», а також кілька нових проектів – прем'єр на сезон 2008/2009. У нас у хорошій стадії пропрацювання два сценарії для зйомок серіалів, кілька щільних сценаріїв для виробництва телекіна. Тому одна з наших цілей – продаж  наших продуктів. Друга, не менш важлива, - обмін ідеями. Неформальне спілкування завжди дає поживу для розуму і відкриває нові можливості.

 

kan_rashin.gif

Влад Ряшин, голова правління групи компаній «Стар Медіа»:

 

Star Media – міжнародна Група компаній, що спеціалізується на виробництві та продажі власних продуктів (телевізійних і повнометражних фільмів, серіалів, телепроектів і 3D анімації). До активів Star Media Group входять кілька виробничих компаній та студій, у тому числі і в Укоаїні, тому для нас надзвичайно важливо підтримати ініціативу українського медіа-ринку виступити консолідованими зусиллями. Українська вечірка у Каннах – це певний прецедент, яскрава заявка про те, що країна виходить на новий рівень професіоналізму у телевиробництві. Так, наприклад, за останні два роки Star Media виробила близько десятка проектів, котрі з великим успіхом були показані не лише на центральних телеканалах України та СНД, а й у Європі.

 

Досвід українських виробників гідний того, щоб говорити про Україну, як про країну динамічного зростання ринку кіно- й телеконтенту. Ми сподіваємось, що майбутня подія у Каннах відкриє нові обрії для співпраці міжнародного рівня. У межах ринку контенту Star Media представить як свої нові проекти, так і успішні телепродукти, що вж вдалися. Ми також сподіваємося знайти партнерів для виробництва майбутніх картин і створення нових форматів. 

 

На Ukraine D’Azur Party ми представимо цілу фабрику проектів від «Star Media». «Окрасу програми» ще не визначено. Може, це буде художінй фільм «Внеземной» (котрий уже має серйозні нагороди міжнародних фестивалів) або один з 3D анімаційних проектів компанії.


 
kan_lysenko.gif

Ірина Лисенко, голова правління ЗАТ «Новий канал»:

 

Я багато років їжджу на каннські ринки, не раз спостерігала party, на яких компанії представляють свої продукти, формати і напрями. Мені здаєтсья, прийшла пора й українським медіа заявити про себе на зарубіжному ринку. Тим більше, що нам є що показати. До того ж, особисті контакти завжди сприяють спілкуванню: перемови йдуть набагато цікавіше, люди відчувають одне до одного довіру та симпатію. Адже за сторінками угоди не видно людину. Тому неформальне спілкування для бізнесу – це завжди добре.

 

Самостійно наш канал подібного не проводив. І я вважаю, це дуже правильне рішення – провести вечірку спільно, а не силами одного з каналів. По-перше, ми одне одного будемо підтримувати. По-друге, з фінансового погляду це буде набагато дешевше.

 

У нашого каналу досить багато проектів, гідних презентування на подібного типу вечірці. Але ми зараз схиляємося до думки засвітити наш найбільший, найамбіційніший проект – другу «Фабрику зірок». Як це виглядатиме, поки що не зрозуміло. Ми розглядаємо різні ідеї, до жовтня є час. Але одне можу сказати напевне – це виглядатиме яскраво.

 

kan_taran.gif

Дмитро Таран, директор Ялтинської кіностудії:

 

Україна, незважаючи на вузькість ринку широкоформатного кіна сьогодні, є великим виробником телеконтенту. І цй виробничий майданчик значно відрізняється від російського. Потреба чітко відлаштувати українські медіакомпанії очевидна. До того ж, згідно зі слов'янською продакшн-традицією, якщо разом не сьорбнути шампанського у компанії гарних жінок, жоден телевізійний проект не зможе реалізуватися. Це наша індустріальна містика!

 

Участь Ялтинської кіностудії у цьому заході ми вважаємо дуже важливим, оскільки ми представляємо Крим, найбільш кінематографічний регіон у сені традицій, історії, можливостей. Це місце, де є шикарна натура, котрої немає ані у Києві, ані в Москві, ні в інших європейських країнах.

 

Наша ціль у Каннах - активно шукати тематичні ніші в галузі телемуві, коротких серіалів, нових телеформатів. Наш портфель продуктів і план виробництва відрізняє комедійність, недепресивність, позитивна енергетика. Цю енергетику ми хочемо донести до всіх гостей вечірки.

 

Для нас це буде своєрідна проба пера: Ялтинська кіностудія вперше виставляється на Каннському кіноринку як продакшн-компанія. До цього ми переважно займалися наданням послуг іншим продакшнам.
 

На каннському ринку хочемо презентувати свій перший проект у жанрі курортного бойовика під назвою «Случайная Запись». Ми вважаємо, що частка розважальних екшнів у загальному потоці українських локальних телевізійних історій практично не зайнята. Хочемо стати повноправним законодавцем моди у цьому жанрі.



Додати коментар

:D:lol::-);-)8):-|:-*:oops::sad::cry::o:-?:-x:eek::zzz:P:roll::sigh:
Жирний Курсив Посилання Цитата


Захисний код
Оновити








Rambler's Top100 Якщо Ви помітили помилку, будь ласка, виділіть її й натисніть Ctrl+Enter