Листопад 21, 2014
МедиаБизнес
Користувач
Пароль
 
ТБПресаРадіоЗовнішня рекламаКіноDigitalAmbient
НОВОСТИ

Новости каждую минуту, на UKR.NET.
Фильмы в кинотеатре Синема Сити на KINOafisha.ua.
SINOPTIK.UA: Узнайте точный прогноз погоды 7 дней в Одессе.
Выбрать и купить авто в Украине на Avtosale.

Loading...

Українська версія працює в режимі архіву. Про відновлення роботи української версії МедіаБізнесу буде повідомлено додатково

Жовтень 27, 2008

«Країна» відклала старт

Поделиться: Facebook Twitter LiveJournal
Надрукувати

Запланований на 14 листопада вихід нового україномовного журналу «Країна» відклали через економічну кризу. Зараз у редакції випустили кілька пілотів майбутнього тижневика й обіцяють, що на торгівельних ятках «Країна» з’явиться до кінця року. Хоч найімовірніше й трохи меншою за об’ємом, ніж планувалося.

Про те, що старт тижневика переноситься «Медіабізнесу» повідомив Сергій Матяш – комерцiйний директор ТОВ "Видавнича група "Нова iнформацiя", яке також видає «Газету по-українськи». «Запуск проекту планували ще навесні, а зараз зовсім інша ситуація, – зауважує Матяш. – Найближчі два тижні ми будемо перераховувати бізнес-план і "відшліфовувати" проект. Через скруту з папером переглядаємо об’єм журналу». Зі слів Матяша, найімовірніше замість запланованих 80 сторінок, доведеться скоротити журнал до 64. Наклад перших номерів складатиме 15-25 тисяч примірників і буде орієнтований на Київ, Львів, Полтаву, Вінницю, Черкаси та інші міста з чисельністю населення понад мільйон чоловік.

За інформацією «МедіаБізнесу», журнал буде складатися з трьох розділів: «події», «коментарі» та «люди і речі». У першому розділі журналу планують публікувати основні новини тижня у тематичних рубриках: «Герой і Україна», «Запитання», «Дати», «Культура». Другій розділ подаватиме коментарі експертів. Остання частина журналу цілком відведена суспільним темам. «Мій рід», «Портрет», «Історія», «10 улюблених книг», «Тусовка», «Їжа», «Гардероб» – це лише кілька рубрик, що будуть у третій частині.

Згідно з концепцією, журнал орієнтований переважно на киян та мешканців райцентрів віком від 20 до 50 років із вищою освітою. Робити журнал буде практично та сама команда, що зараз випускає «Газету по-українськи». Візуально «Країна» не обтяжена текстами: під фото й статті  відводиться майже однакова площа. Журнал міститиме авторські колонки. Для пілотних номерів тижневика їх писали Юрій Андрухович та Андрій Бондар.

Як і журнал «Український тиждень», «Країна» буде виходити по п’ятницях.  Втім головний  редактор «Українського тижня» Роман Кульчинський переконаний: новий проект читачів у його видання не відбере. «Чим більше буде україномовних видань, тим краще. Пиріг великий – вистачить на всіх, – каже він. – До того ж, наскільки я знаю, у «Країні» більше уваги буде  приділено життю, і майже не буде політичних тем – цим вони відрізняються від нас. Думаю, читачі просто замість того, щоб купувати один журнал, будуть брати два». Водночас Кульчинський додає: тижневику «Країна» ще доведеться завоювати свою аудиторію, а це справа нелегка. «Видавець Джед Санден казав, що на запуск «Новинаря» витратив близько двох  мільйонів доларів, – пригадує Кульчинський. – Десь стільки могло піти й на запуск «Країни», стільки ж треба буде вкладати впродовж найближчих 2-3 років, доки журнал вийде на самоокупність».

Песимістично оцінює перспективи нового журналу медіа-бізнес тренер Сергій Чернявський. Каже, що перший проект «Видавничої групи «Нова інформація» – «Газета по-українськи» на самоокупність досі не вийшов. «Наскільки мені відомо, сьогодні жоден україномовний проект, котрий реалізується на всій території Україні, а не тільки в західних областях, не є  прибутковим, включно з «Українським тижнем». Як виняток, можна назвати хіба що «Контракти», які виходять двома мовами. Решта україномовних журналів - переважно інвестиційні проекти, – зазначає Чернявський. – Можна казати, що вони потрібні Україні для формування свідомості,  але я маю великі сумніви щодо того – чи вигідний це бізнес». 

Директор рекламної агенції АІТІ Олександр Гороховский про новий тижневик уперше почув від  «МедіаБізнесу». «Це теж багато про що свідчить. Якщо видавці запускають новий проект і  серйозно розраховують на рекламний ринок – вони заздалегідь мають звертатися до агенцій. А  до нас ніхто не звертався», - каже пан Гороховский.
Медіа консультант Вахтанг Кіпіані застерігає, мовляв, нині зарано оцінювати журнал: «Чи буде він успішним буде видно згодом. Єдине, що можна сказати зараз, Володимир Рубан (головний редактор "Газети по-українськи", який також очолить "Країну") має великий журналістський досвід і цілком очевидно, що його видавництво робило розрахунки».

ТОВ "Нова інформація" засноване у квітні 2005 року. З вересня 2005 року видає "Газету по-українськи". Володіє інтернет-порталом http://gazeta.ua/ 
Тетяна Харченко
Теги: «видавнича група «нова інформація», «газета по-українськи», «країна»


Додати коментар

:D:lol::-);-)8):-|:-*:oops::sad::cry::o:-?:-x:eek::zzz:P:roll::sigh:
Жирний Курсив Посилання Цитата


Захисний код
Оновити








Rambler's Top100 Если Вы заметили ошибку, пожалуйста, выделите ее и нажмите Ctrl+Enter