Грудень 13, 2017
МедиаБизнес
Користувач
Пароль
 
ТБПресаРадіоЗовнішня рекламаКіноDigitalAmbient
НОВОСТИ

Українська версія працює в режимі архіву. Про відновлення роботи української версії МедіаБізнесу буде повідомлено додатково

Грудень 25, 2008

Топ-рекламодавці зовнішньої реклами. Грудень '08

Поделиться: Facebook Twitter LiveJournal
Надрукувати

З метою повнішого інформування ринку про те, що відбувається компанія UMM продовжує публікацію щомісячних звітів про ТОП-50 рекламодавців зовнішньої реклами (за кількістю залучених площин). Основну увагу в коментарях, як завжди, буде приділено першій десятці.

 Листопадовий список ТОП-10 рекламодавців (за кількістю зайнятих площин), в порівнянні з жовтневим, змінився істотніше, ніж останній порівняно з вересневим. У листопаді на зміну компаніям Gallaher Ltd й «Українські радіосистеми», а також «Центру соціальних служб для молоді», в першу десятку ввійшли компанії Philip Morris і Toyota, а також «Соціалістична партія України».

Найбільше площин в листопаді, як і раніше, було залучено в рекламі тютюнових компаній і операторів мобільного зв'язку. При цьому Japan Tobacco Inc. (J.T.I.) та Imperial Tabacco Inc. посіли відповідно перше і друге місця , а «Київстар» і «МТС» - третє і четверте. Окрім вже названих компаній, в ТОП-10 увійшли «Епіцентр», «Астеліт» і Samsung Electronics. Таким чином, в листопаді провідні рекламодавці продовжували виявляти високу активність.

Сумарна частка ТОП-50 рекламодавців аутдору від загальної кількості площин в листопаді, порівняно з жовтнем, зросла приблизно на 1%. При цьому загальна кількість площин в зоні моніторингу компанії UMM в кінці листопада, щодо кінця жовтня, збільшилась також приблизно на 1%. Одночасно, сумарна частка ТОП-10 рекламодавців, з лютого 2008 року, що знаходилася в діапазоні від 12% до 15% (приблизно), в листопаді за межі вказаного діапазону не вийшла. Аналіз наведених фактів дозволяє зробити висновок про відсутність в листопаді істотної та різкої  зміни рекламної активності на українському ooh-ринку.

На користь зробленого висновку свідчить також те, що частка площин, не зайнятих комерційною рекламою, в листопаді істотно та різко не змінилась. В той же час, можна відзначити тенденцію зростання цієї частки, що намітилася в листопаді, – щоправда, менш ніж на 2% при порівнянні кінця листопада з кінцем жовтня. Підсумком вказаного тренду стало те, що абсолютне значення частки площин, не зайнятих комерційною рекламою, до кінця місяця почало «підкрадатись» до показників кінця серпня. Чи подібна тенденція зберігатиметься в грудні, покажуть результати моніторингу.

 

 

1.gif

 

 

2.gif

3.gif

 

 

4.gif

 

Леонід Хрипливий, керівник проекту компанії UMM

 

Компанію «Український медіа монітор» (UMM) створено 1996 року. Проводить регулярний суцільний моніторинг конструкцій зовнішньої реклами площею не менше 2 кв. метрів; моніторинг згідно з адресною програмою клієнта. Виконує дослідження ринку зовнішньої реклами України; дослідження медіаефективності (OTS, GRP, Reach, Frequency) поверхонь конструкцій зовнішньої та внутрішньої реклами, а також реклами на транспорті; вимірювання й аналіз пасажиропотоків; дослідження з оцінки ефективності запланованого розміщення рекламних конструкцій та з вибору місць для їх встановлення. Сьогодні моніторинг охоплює 33 міста України, включно зі  столицею та всіма обласими центрами, також 9 трас і Київський метрополіте. Моніторинг виконується двічі на місяць.

 

 

 



Додати коментар

:D:lol::-);-)8):-|:-*:oops::sad::cry::o:-?:-x:eek::zzz:P:roll::sigh:
Жирний Курсив Посилання Цитата


Захисний код
Оновити








вся музыка для первого свадебного танца! Rambler's Top100 Если Вы заметили ошибку, пожалуйста, выделите ее и нажмите Ctrl+Enter