Грудень 13, 2017
МедиаБизнес
Користувач
Пароль
 
ТБПресаРадіоЗовнішня рекламаКіноDigitalAmbient
НОВОСТИ

Українська версія працює в режимі архіву. Про відновлення роботи української версії МедіаБізнесу буде повідомлено додатково

Січень 15, 2009

Будівельна преса піде під знос

Поделиться: Facebook Twitter LiveJournal
Надрукувати

Після новорічних свят рекламодавці суттєво уріжуть бюджети, а деякі взагалі перейдуть на сухий пайок. До останніх можна віднести будівельні компанії, по яких криза вдарила чи не найболючіше. Більшість будмайданчиків країни заморожено. А отже у девелоперів просто відпала потреба рекламувати себе. За оцінками медіаекспертів, це суттєво позначиться на об’ємі профільних видань та їх якості. А вже до осені 2009 року з цього сегменту зникне від 20% до 30% видань.   

«І будівельні, і ріелторські компанії зараз живуть, як можуть. – нарікає Ігор Однопозов, президент Спілки фахівців із нерухомого майна міста Києва. – Питання рекламних бюджетів для них просто не на часі. Дай бог з тим, що є упоратися».

 За інформацією «Моніторингу ЗМІ», від початку кризи рекламні бюджети газет і журналів на тему нерухомості, поступово зменшувалися. А в листопаді 2008 взагалі скоротилися майже на 36 % порівняно з 2007 роком. У грудні ситуацію з пресою, що пише про нерухомість генеральный директор «Моніторингу ЗМІ» Наталья Яременко назвала тяжкою. Зазначаючи, що багато видань «схуднули» у чотири-п’ять разів.

На думку незалежного медіаексперта Олександра Беримця, преса, що пише власне про нерухомість – заміську, міську чи комерційну – постраждає від кризи більше. «Основним рекламодавцями у них є будівельні компанії й постачальники будматеріалів, – каже він. – Зважаючи на те, що будівництво в Україні радше за все відновиться ближче до кінця 2009 року, їм буде особливо скрутно». Меншою мірою на думку Беримця потерпатимуть архітектурно-інтер’єрні видання, завдяки більш широкому спектру рекламодавців, серед яких постачальники інструментів, оздоблювальних матеріалів, побутової техніки та меблів.

У київському офісі провідного європейського виробника будматеріалів компанії Knauf випромінюють оптимізм. Як повідомила «МедіаБізнес» прес-служба компанії, змінювати рекламний бюджет Knauf не збирається. А розміщення реклами планує традиційно у виданнях своєї цільової аудиторії. 

Марина Кирюхіна, маркетолог концерну Tondach, що є виробником керамічної черепиці, зазначає у 2009 році рекламний бюджет концерн урізав. «Бюджет зменшився на 30%. Але куди ми будемо давати рекламу, поки що не знаємо, – ділиться вона. – Зазвичай ми обирали кращі видання, а зараз необхідно визначити кращих серед кращих. Для цього треба провести моніторинг, бо не всі видання розповідають правду про себе, у деяких погіршилася якість паперу чи поліграфії».

На думку Олександра Беримця, кризу переживуть великі медіа холдинги, які мають видання у різних сегментах, а також спеціалізовані компанії, що отримують додаткові доходи від інтернет-ресурсів та надання послуг (зокрема, проведення конференцій, формування баз даних).

Незважаючи на кризу, в грудні 2008 року ВД «Український Медіа Холдинг» видав перший номер журналу BravaCasa, за ліцензією італійської медіа групи RCS Periodici. Тетяна Єфименко, генеральний директор ВД «УМХ» запевняє, що преміум сегмент обрали свідомо. «Ми не пішли в середній та низький сегмент цієї ніші, бо саме їх у першу чергу торкнеться криза, – вважає вона. – Думаю, в середньому й  низькому сегментах ринок знову почне розвиватися, не раніше, ніж через 2-3 роки».

Видавничий дім «Едіпресс Україна» (видає «Уютную квартиру», «Приватный дом», «Любимая дача», Viva!Decor), враховуючи позитивну динаміку продажів у 2008 році, планує цього року збільшити тиражі журналів. «Корективи у наші плани, звісно, може внести зменшення купівельної спроможності читачів, – припускає Ірина Михайлова, видавничий директор напрямку «Будівництво, архітектура, інтер’єр» «Едіпрес Україна». – Однак ми створювали видання під конкретного споживача, а ця аудиторія завжди буде ремонтувати квартири і будинки, облаштовувати присадибні ділянки. Тому ми переконані, що видання будуть мати попит на ринку і серед рекламодавців».

Керівник проектів «Интерьер Магазин» та журналу «Идеи Вашего Дома» (холдинг KP-Media) Ганна Єпіфанова переконана: на спеціалізовані видання чекає не найгірше майбутнє. «В цьому сегменті не все так песимістично,  як здаєтьсяся на перший погляд, – підсумовує Єпіфанова. – Так, рекламодавці перестануть розпорошувати свої бюджети у всі видання як ринку, так і сегменту. Буде важко привабити непрофільних клієнтів. З іншого боку, профільні клієнти будуть віддавати свої бюджети тим виданням, що працюють найбільш якісно».

З нею погоджується й Олександр Беримець. «Зрештою це виокремить на ринку лідерів, – каже він. – Адже зараз на ринку цих видань (архітектурно-інтер’єрної тематики та  нерухомості) досить багато, але назвати беззаперечних лідерів важко. Не всі вони є у моніторингу реклами і в дослідженнях аудиторії».  На його думку, ринок таких видань може скоротитися на 15-20 %. Судити – хто вистоїть перед натиском кризи можна буде вже восени: до того часу найслабші гравці відсіються. «Як результат може зникнути 20-30% таких видань», – резюмує Беримець.

Водночас керівник групи експертів УАВПП (Українська асоціація видавців періодичної преси) Сергій Чернявський вважає, що кризу легше перенесуть класіфайди (видання, котрі заробляють на публікаціях платних оголошень). Більше постраждають видання, що живуть за рахунок реклами. «З 12-15 крупних національних видань, кризу переживе у кращому разі – половина», – зауважує Чернявський. На його думку, регіональна преса постраждає сильніше, адже ситуація на будівельному ринку в регіонах, ще гірша, ніж у столиці. 

 
  Рекламні надходження у видання, що спеціалізуються на тематимі нерухомості та дизайні  

Видання

Жовтень, 2008

Листопад, 2008

Грудень, 2008

Exp USD

Формат, A3

Exp USD

Формат, A3

Exp USD

Формат, A3

Aviso

422283

309

273366

239

164324

180

Мир квартир

307301

152

213528

100

159573

71

 

 

 

 

 

 

 

Domus Design

218000

27

209155

25

134760

16

Архидея

360227

34

329298

37

198603

26

Идеи Вашего дома

235032

29

202019

28

0

0

Красивая усадьба

35153

7

35751

8

24552

6

Любимая ДАЧА

42590

6

57540

9

42290

6

Приватный дом

111930

15

90320

11

73800

10

Уютная квартира

104040

14

112530

15

81990

11

 

 

 

 

 

 

 

Дома&Дачи

55151

24

42288

17

39063

16

Building

68600

6

0

0

41800

4

Бизнес. Строительство и ремонт

334997

215

249059

175

144898

119

Интерьер-магазин

157119

86

121703

75

0

0

  * Видання "Интерьер-магазин" та "Идеи Вашего дома" виходили подвійным номером за листопад-грудень.

 

Джерело: Моніторинг ЗМІ

Тетяна Харченко


Додати коментар

:D:lol::-);-)8):-|:-*:oops::sad::cry::o:-?:-x:eek::zzz:P:roll::sigh:
Жирний Курсив Посилання Цитата


Захисний код
Оновити








Монтаж радиатора отопления в новокузнецке santehalfa.ru. Rambler's Top100 Якщо Ви помітили помилку, будь ласка, виділіть її й натисніть Ctrl+Enter