Грудень 16, 2017
МедиаБизнес
Користувач
Пароль
 
ТБПресаРадіоЗовнішня рекламаКіноDigitalAmbient
НОВОСТИ
Головна

Українська версія працює в режимі архіву. Про відновлення роботи української версії МедіаБізнесу буде повідомлено додатково

Січень 20, 2009

Каналу «1+1» доведеться прийняти умови ринку

Поделиться: Facebook Twitter LiveJournal
Надрукувати

Генеральний директор Publicis Group Ukraine Олег Попенко прокоментував прайси сейлз-хаусів групи "Інтер", на розміщення реклами на ТБ в 2009 році. На думку Олега Попенко каналу «1+1», який досі не домовився з ринком про ціни на 2009 рік, доведеться прийняти умови продиктовані лідером. 

«Ми ще минулого року говорили, що ринок нікуди не дінеться й ціни 2009 року можна буде зіставити з цінами 2008 року. Тому логічно, що сейлз-хауси групи "Інтер" зафіксували ціни хоча й в доларах, але за курсом 5,05. Адже вищий курс автоматично призвів би до невиправданої інфляції. Ціни, запропоновані, сейлз-хаусами групи "Інтер", цілком адекватні. Ми дивимося на середню ціну всередині пакету й для переважної більшості наших клієнтів ця ціна швидше за все буде прийнятною. Принаймні, ми будемо рекомендувати цим клієнтам розміщуватися відповідно до запропонованих цін».  

За словами Олега Попенко до сьогоднішнього велись переговори з одним з найбільших каналів «1+1», цінова політика якого відштовхувалася від курсу 7,5. Тепер, після того, як сейлз-хауси групи «Інтер» оголосили свої умови розміщення, каналу «1+1» доведеться запропонувати агентствам кращі умови, ніж запропоновані лідером, інакше «плюси» просто не зможуть конкурувати. 

Нагадаємо, що восени 2008 року «1+1» створив власний департамент продажів рекламних можливостей, відмовившись від послуг будинку продажів «ВІ Пріоритет». 

Олег Попенко зазначив, що система знижок запропонована цього року сейлз-хаусами групи «Інтер» є розумною відповіддю на ситуацію, що склалася в умовах кризи, коли рекламодавці не можуть гарантувати об'єм розміщення в довгостроковій перспективі: «Сейлз-хаус знайшов спосіб, при якому він надаватиме хороші знижки, але одночасно гарантуватиме собі бюджет». 

Нагадаємо, що вчора найбільший український будинок продажів «Інтер-реклама» оголосив ціни на розміщення реклами в 2009 році на каналах: Інтер, Новий канал, ICTV, СТБ, М1, Enter-фільм, Enter, Мегаспорт, НТН, К1, К2. 

Publicis Groupе S. A. (Франція) - міжнародний рекламний холдинг. Дохід в 2007 році становив 4,671 млрд євро. В Україні представлений рекламною групою Publicis Group Ukraine з агентствами Starcom, Media Vest, Zenith Media, Leo Burnett, Saatchi&Saatchi, AVA Brand Factory і Cortex.
У статтi згаданi: Попенко Олег


Додати коментар

:D:lol::-);-)8):-|:-*:oops::sad::cry::o:-?:-x:eek::zzz:P:roll::sigh:
Жирний Курсив Посилання Цитата


Захисний код
Оновити







Каналу «1+1» доведеться прийняти умови ринку

Генеральний директор Publicis Group Ukraine Олег Попенко прокоментував прайси сейлз-хаусів групи "Інтер", на розміщення реклами на ТБ в 2009 році. На думку Олега Попенко каналу «1+1», який досі не домовився з ринком про ціни на 2009 рік, доведеться прийняти умови продиктовані лідером.

Будівельна преса піде під знос

Після новорічних свят рекламодавці суттєво уріжуть бюджети, а деякі взагалі перейдуть на сухий пайок. До останніх можна віднести будівельні компанії, по яких криза вдарила чи не найболючіше. Більшість будмайданчиків країни заморожено. А отже у девелоперів просто відпала потреба рекламувати себе. За оцінками медіаекспертів, це суттєво позначиться на об’ємі профільних видань та їх якості. А вже до осені 2009 року з цього сегменту зникне від 20% до 30% видань.

Рекламодавці не можуть підрахувати свої витрати

Криза ліквідності позбавила рекламний ринок Росії звичної системи координат: вперше за останні дев'ять років медіакомпанії зіткнулися з падінням попиту на рекламу. Восени рекламодавці почали відкликати заплановану в ЗМІ й на вуличних конструкціях рекламу, незважаючи на штрафи, а з бюджетом на 2009 рік визначаються досі.

«1+1» оплатить дослідження загальнонаціональної панелі

Як розповіла виконавчий директор Індустріального телевізійного комітету (ІТК) Катерина Котенко, замовниками піплметричних вимірювань в містах із населенням менше 50 тис. чоловік стануть канал «1+1» і рекламний холдинг Publicis Worldwide. Цю домовленість було досягнуто в кінці грудня 2008 року.

Наталія Яременко: «Прочитавши передову статтю будь-якої газети, легко визначити – кому вона належить»

Інтерв'ю з директором «Комунікаційного альянсу» Андрієм Луцківим стало стимулом для дискусії серед читачів «МедіаБізнесу». Сьогодні ми наводимо позицію його конкурента – компанії «Моніторинг ЗМІ». Її генеральний директор Наталія Яременко оцінює нововведення запропоновані «Альянсом» і ділиться планами на майбутнє

Топ-рекламодавці зовнішньої реклами. Грудень '08

З метою повнішого інформування ринку про те, що відбувається компанія UMM продовжує публікацію щомісячних звітів про ТОП-50 рекламодавців зовнішньої реклами (за кількістю залучених площин). Основну увагу в коментарях, як завжди, буде приділено першій десятці

Реклама на «Інтері» подешевшала, на СТБ - подорожчала

Експертна група Kwendi порівняла ціни на розміщення реклами сейлз-хаусів групи «Інтер» за 2008 і 2009 роки. Згідно з даними експертів, в середньому ціни 2009 року виявились на 7% нижчими, ніж в 2008 році. Найбільше зростання ціни в СТБ - 20%, а найбільше зниження - 18% - у телеканалу «Інтер».
16:17 20.01.09


Media News smi.liga.net













Rambler's Top100 Если Вы заметили ошибку, пожалуйста, выделите ее и нажмите Ctrl+Enter