Грудень 13, 2017
МедиаБизнес
Користувач
Пароль
 
ТБПресаРадіоЗовнішня рекламаКіноDigitalAmbient
НОВОСТИ

Українська версія працює в режимі архіву. Про відновлення роботи української версії МедіаБізнесу буде повідомлено додатково

Січень 20, 2009

Каналу «1+1» доведеться прийняти умови ринку

Поделиться: Facebook Twitter LiveJournal
Надрукувати

Генеральний директор Publicis Group Ukraine Олег Попенко прокоментував прайси сейлз-хаусів групи "Інтер", на розміщення реклами на ТБ в 2009 році. На думку Олега Попенко каналу «1+1», який досі не домовився з ринком про ціни на 2009 рік, доведеться прийняти умови продиктовані лідером. 

«Ми ще минулого року говорили, що ринок нікуди не дінеться й ціни 2009 року можна буде зіставити з цінами 2008 року. Тому логічно, що сейлз-хауси групи "Інтер" зафіксували ціни хоча й в доларах, але за курсом 5,05. Адже вищий курс автоматично призвів би до невиправданої інфляції. Ціни, запропоновані, сейлз-хаусами групи "Інтер", цілком адекватні. Ми дивимося на середню ціну всередині пакету й для переважної більшості наших клієнтів ця ціна швидше за все буде прийнятною. Принаймні, ми будемо рекомендувати цим клієнтам розміщуватися відповідно до запропонованих цін».  

За словами Олега Попенко до сьогоднішнього велись переговори з одним з найбільших каналів «1+1», цінова політика якого відштовхувалася від курсу 7,5. Тепер, після того, як сейлз-хауси групи «Інтер» оголосили свої умови розміщення, каналу «1+1» доведеться запропонувати агентствам кращі умови, ніж запропоновані лідером, інакше «плюси» просто не зможуть конкурувати. 

Нагадаємо, що восени 2008 року «1+1» створив власний департамент продажів рекламних можливостей, відмовившись від послуг будинку продажів «ВІ Пріоритет». 

Олег Попенко зазначив, що система знижок запропонована цього року сейлз-хаусами групи «Інтер» є розумною відповіддю на ситуацію, що склалася в умовах кризи, коли рекламодавці не можуть гарантувати об'єм розміщення в довгостроковій перспективі: «Сейлз-хаус знайшов спосіб, при якому він надаватиме хороші знижки, але одночасно гарантуватиме собі бюджет». 

Нагадаємо, що вчора найбільший український будинок продажів «Інтер-реклама» оголосив ціни на розміщення реклами в 2009 році на каналах: Інтер, Новий канал, ICTV, СТБ, М1, Enter-фільм, Enter, Мегаспорт, НТН, К1, К2. 

Publicis Groupе S. A. (Франція) - міжнародний рекламний холдинг. Дохід в 2007 році становив 4,671 млрд євро. В Україні представлений рекламною групою Publicis Group Ukraine з агентствами Starcom, Media Vest, Zenith Media, Leo Burnett, Saatchi&Saatchi, AVA Brand Factory і Cortex.
У статтi згаданi: Попенко Олег


Додати коментар

:D:lol::-);-)8):-|:-*:oops::sad::cry::o:-?:-x:eek::zzz:P:roll::sigh:
Жирний Курсив Посилання Цитата


Захисний код
Оновити








Rambler's Top100 Якщо Ви помітили помилку, будь ласка, виділіть її й натисніть Ctrl+Enter