Декабрь 18, 2018
МедиаБизнес
Пользователь
Пароль
 
ТВПрессаРадиоНаружкаКиноDigitalAmbient
НОВОСТИ
Май 18, 2010сами говорят 

Деловая пресса увеличила рекламные сборы, - kommersant.ua

Поделиться: Facebook Twitter LiveJournal
Версия для печати

Как сообщил ИД «Комерсант-Украина» со ссылкой на «Коммуникационный Альянс», в первом полугодии 2010 года, большинство украинских деловых изданий увеличило объемы рекламных сборов.

kom5.jpg

При этом, по данным 1-ой волны исследования Print Media Index Regions 2010 года компании TNS в Украине, показатель "аудитория одного номера" у большинства деловых изданий сократился.  

kom4.jpg

Напомним, как сообщалось ранее, согласно данным Print Media Index 2010/1 аудитория одного номера журнала «Фокус» выросла по сравнению с осенней волной 2009 года на 32% .

 

*Під комерційною рекламою у даному випадку мається на увазі вся реклама за винятком реклами у категоріях «ЗМІ», «Розваги» и «Соціальна реклама», котрі являють собою бартер або саморекламу

** Видання «Контракти  за місяць» не моніториться компанією «Коммунікаційний Альянс»  


 Видавничий дім «Комерсант-Україна» засновано у 2005 році. Належить ЗАО «Коммерсантъ. Издательский дом» (Росія). Видає щоденну ділову газету «Коммерсантъ», щотижневий додаток «Weekend», а також кольорові тематичні сторінки «Авто», «Телеком», «Стиль», «Фінанси» та інші. Середній щоденний наклад – 15 000 екземплярів.

Дослідження Print Media Index Regions – вивчення аудиторії  друкованих видань у 8 найбільших  містах України. Генеральна сукупність: населення 8 міст України (Київ, Львів, Одеса, Харків, Донецьк, Дніпропетровськ, Запоріжжя, Сімферополь) віком від 12 до 65 років. Вибіркова сукупність: 20 000 респондентів на рік. Процедура: 2 рази на рік (весна та осінь) опитування 10 000 респондентів методом телефонного інтерв’ю з застосуванням  технології  CATI. При визначенні рівня статку за основу прийняті респонденти у віці 16-65 років.       
    

Згідно  рекомендації компанії TNS в Україні щодо аналізу аудиторії друкованих видань, дані проекту MMI Ukraine коректно використовувати для аналізу та медіапланування масових видань, а також широких цільових груп. Дані PMI Regions рекомендовано для роботи зі спеціалізованою пресою (ділові, автомобільні, комп’ютерні і т. ін.) та вузькими цільовими аудиторіями (керівники, спеціалісти, високозабезпечені тощо).

ТОВ «Комунікаційний  Альянс» надає мультимедійний моніторинг реклами на ТВ, радіо, у пресі та на зовнішніх носіях.



Добавить комментарий

:D:lol::-);-)8):-|:-*:oops::sad::cry::o:-?:-x:eek::zzz:P:roll::sigh:
Жирный Курсив Ссылка Цитата


Защитный код
Обновить








Rambler's Top100 Если Вы заметили ошибку, пожалуйста, выделите ее и нажмите Ctrl+Enter