Октябрь 24, 2018
МедиаБизнес
Пользователь
Пароль
 
ТВПрессаРадиоНаружкаКиноDigitalAmbient
НОВОСТИ
<< Октябрь ’18 >>
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Вс
 5
11
15
19
24
25
26
27
    
Май 20, 2014

Перша хвиля дослідження радіослухання в Україні за 2014 рік, - Радіокомітет

Поделиться: Facebook Twitter LiveJournal
Версия для печати

До трійки лідерів за середньотижневим охопленням за період з 20 січня по 30 березня 2014 рокуувійшли «Хіт ФМ», «Русское Радио», «Радіо «Шансон». Дана хвиля ще містить інформацію про радіослухання у Криму, однак у наступній поставці очікуються зміни.

Нагадаємо: дослідження радіослухання в Україні проводить компанія GfK на замовлення міжгалузевого індустріального об’єднання «Радіокомітет».

 Дані першої хвилі охоплюють період з 20 січня по 30 березня 2014 року. 

Опитування проводилоь серед населення України, що мешкає в містах із населенням 50 тисяч +, у віці від 12 до 65 років. Вибірка склала 14 530 респондентів.У відповідності до даних хвилі, кількість українців, котрі контактують із радіо впродовж тижня, складає 83,05%. Лідерами за показником «середньо тижневе охоплення» стали «Хіт ФМ», «Русское радио», «Радіо Шансон». За складом учасників трійка лідерів залишається стабільною тривалий час, що говорить про стабільність вподобань радіоаудиторії.

radiokomitet1-2014.png

Ті ж самі радіостанції посіли перші місця і у рейтингу мережевих радіостанцій.

Леся Костроміна, директор по пресі та радіо Групи АДВ Україна зазначає: «Головна тенденція, викликана подіями в країні – ріст станцій новинного формату( Голос столиці, Радіо Ера, тощо).  Майже не змінилось нічого для першої двійки лідерів: «Хіт ФМ» та «Русское радио», однак у наступній п’ятірці відбулись деякі перестановки – «Ретро ФМ», «Наше радио» піднялись у першу п’ятірку і знизивcя рейтинг радіостанції Кисс ФМ», котра у минулій хвилі посідала місце у першій четвірці». «Найголовніше, що підтвердила перша хвиля – радіо продовжує користуватись попитом серед слухачів. Не дивлячись на ситуацію в країні, потреба людей у радіо не знизилась, а в деяких випадках навіть зросла», - зазначає маркетинг – директор ТАВР Медіа Оксана Шавель.

radiokomitet2-2014.png

Найбільш активною аудиторією радіостанцій за результатами дослідження слухання впродовж дня з (8:00 до 21:00) залишається приваблива для рекламодавців – жителі Україні у віці від 25 до 44 років. Вранці, з 5:00 до 8:00) найбільше слухає радіо група віком 45-65 років, а після 21:00 до опівночі, більше ніж інші групи слухають молоді люди віком 12-24 роки.

radiokomitet3-2014.png

«Ми спостерігаємо зростання слухання радіо у авто найактивнішої та найцікавішої для рекламодавців частини цільової аудиторії (від 25 до 44 років). У порівнянні із 1-ю хвилею 2013 року приріст склав майже 5%.», - зазначив керівник напрямку «Радіо та Преса»  компанії GroupM Ігор Романенко. – Радіо у авто – унікальний медіаносій. Люди часто сприймають авто як свій особистий світ, і без перешкод потрапити у цей світ може лише радіо, котре водій сам вмикає і слухає із задоволенням, отримуючи позитивні емоції та оперативну інформацію. І таких молодих забезпечених водіїв стає все більше».

radiokomitet4-2014.png

Географія даних, що надається користувачам дослідження, буде тимчасово вимушено скоригована. Наступна, друга хвиля дослідження за 2014 рік не міститиме даних по Криму. Про це повідомив координатор Радіокомітету, керівник Дослідницького центру НАМ Віталій Гордузенко: «У зв’язку з тим, що на даний момент у Криму вимикають українські радіостанції  Радіокомітет прийняв рішення тимчасово, починаючи із другої хвилі 2014 року, припинити дослідження радіо слухання на півострові. Як тільки відновиться повноцінний ефір українських радіостанцій, поставка даних по Криму також відновиться. Маємо надію, що ринок поставиться до цього з розумінням».

Радіокомітет – міжгалузеве об’єднання, до якого входять два найбільші радіохолдинги  України - група ТАВР, Український Медіа Холдинг, три мережеві рекламні агенції (Publicis Groupe, Група АДВ Україна, Group M) та, у якості управляючого партнера,- Незалежна Асоціація телерадіоМовників(НАМ). Радіокомітет об'єднує майже 100 %  ринку радіо.

Радіокомітет створений наприкінці 2007 року задля запуску єдиного галузевого дослідження радіоаудиторії, яким користуються як самі радіостанції, так і рекламні агенції під час планування рекламних кампаній.

Дослідження Radio Research проводиться компанією  GfK Ukraine методом (комп'ютеризованого телефонного опитування слухання за вчорашній день Day after recall CATI (DAR CATI) на замовлення міжгалузевого індустріального об’єднання «Радіокомітет». Опитування проводиться серед населення України у віці 12-65 років. Дані поточної хвилі дослідження охоплюють період з 20 січня по 30 березня 2014 року. Обсяг вибірки - 14 530  респондента.








Rambler's Top100 Если Вы заметили ошибку, пожалуйста, выделите ее и нажмите Ctrl+Enter