НОВОСТИ |
---|
|
|
22.02 Гордуз Виталий
|
|
|
![]() |
|
![]() |
|

Тетяна Пушнова: «Ukraine Today створений для інформування, а не для пропаганди» |
![]() |
11 серпня 2014 року група 1+1 медіа в тестовому режимі запустить міжнародний новинний телеканал «Ukraine Today» англійською мовою, а вже з 24
серпня мовлення відбуватиметься у повному обсязі. МедіаБізнес розпитав генерального продюсера Ukraine Today Тетяну Пушнову про те, хто працюватиме на каналі, якою буде інформаційна політика і якими чином UT просуватимуть у світі.
- Про необхідність запуску міжнародного каналу, який пропагує Україну, говорили багато. В основному цю місію покладали на державу... Коли ця ідея з'явилася у 1+1 медіа і скільки часу пройшло до її втілення?
- Ідея з’явилась наприкінці зими й особливо актуалізувалася у березні, коли розпочалася окупація Криму. Тоді виникла не просто ідея, а гостра необхідність у міжнародному українському телеканалі. Тож, від березня до 24 серпня – офіційного старту Ukraine today, буде півроку, як ми працюємо над цією ідеєю.
- Скільки людей буде у редакції Ukraine Today? Чи всі вакансії закриті, на які ще проводиться набір?
- Новинна редакція Ukraine Today входить до структури департаменту новин 1+1 Медіа, тобто в ТСН. Поки що вакансій немає – штат англомовної редакції укомплектований. Людей там працюватиме достатня кількість, щоб забезпечити мовлення 24 години 7 днів на тиждень. Вони будуть працювати в три зміни. Потужніше вдень, трошки менше вночі. Можливо, ми оголосимо додатковий набір восени, коли вирішимо удосконалити контент каналу.
- Кадровий резерв - звідки, основні вимоги, пріоритети? Анонсувалось, що на каналі будуть і громадяни ЄС. На яких посадах?
- У редакцію Ukraine Today конкурсу вакансій ми не оголошували. Громадяни ЄС обіймають посади журналістів і редакторів. Головний редактор – британець, який вже півтора десятки років живе і працює в Україні. В планах – тісна співпраця з журналістами ТСН. Вони готуватимуть на замовлення Ukraine Today деякі матеріали. Основна ж вимога для роботи в редакції новин Ukraine Today – досвід роботи на телебаченні та досконале володіння англійською мовою.
- Тобото, іноземці вже відібрані? З яких країн? Чи буде ще співпраця на фрілансі?
- Так, вони вже відібрані. Більша кількість – громадяни Великої Британії, також є з Канади. Зараз ми розбудовуємо мережу кореспондентів, з якими ми будемо працювати в інших країнах.
- Які інвестиції в канал на початковому етапі? Чи буде він повністю дотаційним, чи все ж таки є плани заробляти? На чому? В якій перспективі?
- Інвестиції - це комерційна таємниця. Щодо завдань, які постають перед каналом - бізнесова складова не на першому і навіть не на 20 місці. Зараз наша мета – максимально швидко і широко вийти на телеринок Європи. Для цього ми підписали контракт на мовлення з супутника Hotbird – найпопулярнішого серед європейських кабельних операторів. Наша стратегічна мета – донести до європейського громадянина інформацію про таких самих європейців, які гинуть, відстоюючи європейські цінності. Звичайно, у майбутньому перед каналом можуть постати і бізнес-завдання.
- Хто буде займатися маркетингом і промо каналу? Це будуть окремі посади в 1+1 медіа?
- Менеджера з маркетингу та pr-менеджера ми саме шукаємо. Маркетингову та дистриб’юторську стратегію опрацьовують спеціалісти, які працюють в 1+1 Медіа.
- Чи будете співпрацювати з дипломатичними структурами в просуванні каналу? З авіа перевізниками? Як взагалі плануєте просувати (реклама, ролики, де саме)?
- Звичайно, у нас є стратегія просування. Будемо максимально залучати всі можливості, і дипломатичні зокрема. Співпрацюватимемо і з посольствами, і з представниками країн, які працюють в Україні, і з авіакомпаніями, аеропортами. До того ж не тільки в Україні, а й в інших країнах. Щодо конкретних кроків – можете спостерігати за ними вже напередодні Дня Незалежності. Звісно, буде і крос-промо всередині медіа-групи, але аудиторія тих медіа-ресурсів, які є в 1+1 Медіа – не наша цільова.
- Інформполітика UT: чи буде це офіційна політика держави, які вимоги до подачі, табу і т.п?
- Не збираємося виносити сміття з хати. Але і рупором держави не будемо - цензури на каналі не буде. Головне наше табу – відверта пропаганда. Тобто пропаганди, яка лунає з телемайданчиків сусідньої країни, у нас не буде. Ukraine Today створений для інформування, а не для пропаганди. Для нас дуже важливі журналістські стандарти. І найбільша наша цінність – свобода слова. Цим ми жертвувати не збираємось, навіть, щоб зберегти Україні обличчя.
Схожие темы:
Виктория Бурдукова будет работать в Star Media
Правда про козаків та нащадок Розумовського: як в Києві презентували "Скарби нації" від 1+1
1+1 media займатиметься дистрибуцією телеканалу про здоровий спосіб життя «36,6 TV»
Наталью Бойко в Edipresse сменила менеджер из Бурда Украина
1+1 медіа про введення воєнного стану
«1+1» оголосив кастинг другого сезону проекту «Громада на мільйон»
На «1+1» - мелодрама з Арнтгольц і актрисою зі "Школи"
Дмитрий Катрич стал управляющим директором медиаагентства Nostra Media
«1+1 Продакшн» шукає нового генпродюсера та змінює структуру
Серіал "Школа": що стане з героями після пожежі
|
|
