Июнь 23, 2018
МедиаБизнес
Пользователь
Пароль
 
ТВПрессаРадиоНаружкаКиноDigitalAmbient
НОВОСТИ
<< Июнь ’18 >>
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Вс
    
12
13
21
23
27
28
29
30
 
Декабрь 2, 2014

Радіо активніше слухає платоспроможна аудиторія, - дослідження

Поделиться: Facebook Twitter LiveJournal
Версия для печати

Радіо наростило частку комерційно привабливої аудиторії віком 25-44 роки. Про це свідчать дані дослідження, яке проводить компанія GfK на замовлення міжгалузевого індустріального об'єднання «Радіокомітет». Трійка лідерів за середньотижневим охопленням залишилась незмінною - «Хіт ФМ», «Русское радио», «Радіо Шансон».


Опитування проводилось з 14 липня до 12 жовтня 2014 року. У ньому взяли участь мешканці України з міст із населенням 50 тисяч +, у віці від 12 до 65 років. Вибірка склала 12 398 респондентів.  
radio-november14.jpg

 



За рейтингом Топ-10 радіостанцій очолило «Радіо Шансон», за ним слідують «Хіт ФМ» та «Русское радио».

 radio-november14-1.jpg

 
Результати дослідження свідчать про стабільний інтерес до радіо чоловічої аудиторії.
На відміну від інших традиційних медіа, які з кожним роком намагаються боротись з тенденцією старіння аудиторії, радіо вдається збільшувати частку молодих платоспроможних слухачів.

radio-november14-2.jpg



 
На думку маркетинг-директора «ТАВР Медіа» Оксани Шавель, таке зростання комерційно привабливих слухачів є наслідком збільшення частки радіостанцій, які, власне, розраховані на аудиторію 25-44 років: «Скажімо, «Хіт ФМ», чи радіо «Мелодія» демонструють ріст у цій аудиторії серед жінок». 

Керівник напрямку «Радіо та преса» компанії GroupM Ігор Романенко звертає увагу на те, що збільшення частки молодої активної аудиторії – це гарна ознака практично для будь-якого медіа: «Оскільки ця аудиторія часто є найбільш фінансово активна і, як наслідок, цікава рекламодавцям».

Леся Костроміна директор з преси та радіо Групи АДВ Україна переконана, що рекламодавці орієнтовані в першу чергу на платоспроможну аудиторію, тому їх завжди цікавитиме радіо.
 
«На мій погляд, в умовах тотального скорочення бюджетів та зростання важливості досягнення маркетингових цілей, зростає необхідність у правильній концентрації самих рекламних бюджетів. Мова йде про концентрацію по найбільш цільовим медіа та всередині них, - зазначила пані Костроміна. -  Ось тут не можна обійти радіо, як один з тих медіа каналів, що націлений на активну та платоспроможну аудиторію, а за результатами останніх досліджень — дана аудиторія нарощує свою присутність в радіо. Самі ж радіостанції, так само як інші медіа, будуть наступного року намагатися утримувати аудиторію в умовах недостатнього фінансування, і тут виграють найкмітливіші».

Катерина М’ясникова виконавчий директор Незалежної асоціації телерадіомовників, керівник Радіокомітету пояснює, що позитивні тенденції у даних дослідження є наслідком правильної стратегії радіостанцій.

«Переконана, що статистичне збільшення частки аудиторії віком 25-44 роки є перемогою менеджменту радіокомпаній, які обрали правильну стратегію розвитку своїх станцій. Таке досягнення укріпить позиції радіо в цілому, адже ця приваблива для рекламодавців аудиторія слухає радіо впродовж всього дня, що якісно відрізняє цей носій від всіх інших».



radio-november.jpg

На думку пана Романенка, основний виклик, який наразі стоїть перед радіостанціями, це вміння консолідувати зусилля: «Спробувати не розсваритись між собою і продовжувати підтримувати один одного та медіа як носій в цілому. Зараз, коли відбувається скорочення рекламного ринку, важливо не сваритись з конкурентами і не намагатись забрати усі гроші, не піклуючись про те, що буде завтра, і з ким ти працюватимеш, а діяти спільно та злагоджено».


Дослідження Radio Research проводиться компанією GfK Ukraine методом комп'ютеризованого телефонного опитування слухання за вчорашній день Day after recall CATI (DAR CATI) на замовлення міжгалузевого індустріального об'єднання «Радіокомітет». Опитування проводиться серед населення міст України чисельністю 50 тисяч і більше, у віці 12-65 років. Дані поточної хвилі дослідження охоплюють період з 31 березня до 13 липня 2014 року.


Радіокомітет – міжгалузеве об’єднання, до якого входять два найбільші радіохолдинги  України - група ТАВР, Український Медіа Холдинг, три мережеві рекламні агенції (Publicis Groupe, Група АДВ Україна, Group M) та, у якості управляючого партнера,- Незалежна асоціація телерадіомовників. Радіокомітет об'єднує близько 100% ринку радіо.








Rambler's Top100 Если Вы заметили ошибку, пожалуйста, выделите ее и нажмите Ctrl+Enter