НОВОСТИ |
---|
|
|
25.04 Когутяк Юрий
|
|
|
![]() |
|
![]() |
|

Продавці ТВ-реклами підвищать ціни |
![]() |
Сейлз-хаус групи 1+1 та StarLigthSales планують підвищення цін на телерекламу вже наступного року. Про це МБ повідомили Валерій Варениця та Андрій Партика. Причини - валютні коливання, споживча інфляція та зменшення ресурсу внаслідок законодавчих змін.
"Телебачення суттєво відстає від загальної інфляції. Ми підраховували, що за 2 роки війни і кризи споживча інфляція сягне 70-80%. Все сьогодні серед наших клієнтів є ті, хто підвищили ціни на власні товари більше, ніж на зміну курсу. По фармі, наприклад, середнє підвищення цін цього року – 30%. На наші послуги ціни так не підвищились. Вони відстають від цін на товари рекламодавців, від споживчої інфляції. Але в собівартості телеканалів є і комунальні послуги, які подорожчали, і пальне, і споживчі ціни, які зросли. Струна натягується і натягується. Зменшення рекламного блоку з 12 до 9 хвилин пом’якшило тиск на споживача, якість реклами покращується, але треба додатково ще 3 хвилини контенту в ефір поставити. І це має додаткову ціну: там, де стоїть найдорожча реклама, там і контент - найдорожчий. І тому, звичайно, ми будемо реагувати на зміни, які відбуваються з рекламодавцем, споживчим кошиком, будемо компенсувати знецінення гривні. З високою вірогідністю ця реакція буде уже наступного року", - сказав Андрій Партика.
"Ми будемо підвищувати ціну наступного року: не на 10-20%, а на 30-35% для гарантованих типів розміщення. Це офіційно: ми будемо переглядати ціни гарантованих типів розміщення в бік підвищення. Так, ми будемо залишати бонусні системи розміщення, але будемо більш суворими. Якщо рекламодавець приходить з бюджетом того ж рівня, що й був, то ми будемо обмежувати обсяг бонусів. Якщо прийде зі збільшеним - ми будемо лояльнішими щодо безкоштовних виходів...", - прокоментував Валерій Варениця.
Схожие темы:
Влияние ценовой акции «Легкий старт» на поведение рекламодателей на ТВ
1+1 медіа та StarLightMedia розкажуть телеглядачам про альтернативи аналоговому ТБ
StarLightMedia впроваджує систему вікового маркування передач
1+1 медіа продаватиме рекламу на власних інтернет-майданчиках через 1+1 Digital Sales
Яким був медіаринок у 2017-му і буде у 2018-му, - цифри від ВРК
Українська телеакадемія висловилась проти законопроекту про продукцію країни-агресора
Депутати проголосували за податкову підтримку кінематографії
Активность рекламодателей на ТВ в январе-октябре 2017 года, - исследование Vizeum Ukraine
В Україні покажуть найкращі рекламні ролики світу Cannes Lions
ТВ-реклама в 2017-м и 2018-м: мнение экспертов
|
|
