Ноябрь 17, 2017
МедиаБизнес
Пользователь
Пароль
 
ТВПрессаРадиоНаружкаКиноDigitalAmbient
НОВОСТИ
Апрель 11, 2016

TOP-5 брендів відеореклами в Youtube, Вконтакте і Facebook від Gemius

Поделиться: Facebook Twitter LiveJournal
Версия для печати

Компанія Gemiusопублікувала ТОП-5 брендів, які розміщували відеорекламу на Youtube, Вконтакте та Facebook за період з 28 березня по 3 квітня, а також показала кількість охоплених рекламою інтернет-користувачів (Real Users). Дані взяті з нового проекту моніторингу реклами в Інтернеті gemiusAdReal.

За даними дослідження gemiusAdReal, з трьох аналізованих каналів реклами, найбільша кількість інтернет-користувачів була охоплена відеорекламою на Youtube – майже 5 мільйонів користувачів за тиждень. Нагадаємо, що даний ресурс входить в ТОП-5 сайтів за відвідуваністю в Україні, а в січні на сайт принаймні один раз на місяць зайшли 65% користувачів Уанету.  Соціальна мережа Вконтакте охопила відеорекламою 3,3 мільйони українських користуачів, а Facebook – 1,5 мільйони.

Найчастіше за тиждень сервіс Youtube рекламував бренд електроніки Beko, мобільного оператора Kyivstar, авто Toyota, авіалінії Turkish Airlines та World of Tanks. Свою рекламу в мережі Вконтакте найчастіше запускали такі бренди як Hottour, Jacobs, Kit Kat, No-Spa та OLX, а на Facebook – GeniusMarketing, Metro, Volia, War of Empires та Zus.

 

Дослідження gemiusAdReal, період: 28.03-03.04, доля онлайн відеореклами/started emission (video in stream, video in display та social video).

 

Дослідник зверає увагу, що на кожному ринку існують свої особливості продажу реклами в YouTube та соціальних мережах. Наприклад, на Facebook та Вконтакте відеореклама може запускатись автоматично і оплачуватись рекламодавцем лише з третьої секунди показу. YouTube закордоном пропонує модель продажів True View, за якої реклама оплачується рекламодавцем лише після 5-ї секунди показу. Слід враховувати цю інформацію інтерпретуючи дані дослідження gemiusAdReal (доля онлайн відеореклами/started emission).

 

gemiusAdReal - це дослідження інтернет-реклами, основане на вимірі репрезентативної вибірки української інтернет-аудиторії (користувачі ПК) в найбільш популярних браузерах (Firefox, Chrome, Opera). Дані про структуру і чисельність інтернет-аудиторії в Україні отримуются з дослідження gemiusAudience. Дослідження охоплює весь ринок онлайн відео-реклами (In-Stream рекламу, соціальну та In-Display відео).

 








Rambler's Top100 Если Вы заметили ошибку, пожалуйста, выделите ее и нажмите Ctrl+Enter