Апрель 24, 2018
МедиаБизнес
Пользователь
Пароль
 
ТВПрессаРадиоНаружкаКиноDigitalAmbient
НОВОСТИ
Май 24, 2016

Хакатон НАМ шукав ідеї для телебачення майбутнього

Поделиться: Facebook Twitter LiveJournal
Версия для печати

36 годин поспіль тривав перший хакатон Незалежної асоціації телерадіомовників IAB Hackaton Broadcast LAB, який відбувся у Києві. Його метою було знайти сучасні, мультимедійні рішення для розвитку телекомунікаційного ринку України. Перемогу в першому IAB Hackathon здобули одразу два стартапи: ReAgent и TVstyle. Про це повідомляє прес-служба Незалежної асоціації телерадіомовників.

Учасники IAB Hackaton – програмісти, дизайнери, веб-розробники, журналісти створювали рішення у таких напрямах: крос-медійність (ефір-діджитал, конвергенція); інтерактивність (інструменти та/чи мобільні додатки для залучення аудиторії); паралельне споживання (секонд-скрін, радіо+мобайл); оперативність (громадська журналістика, юзердженерейтед контент); краудфандинг (адаптивний інструмент для збору коштів на соціальні проекти); інструменти та рішення для аналітики споживання контенту.

Виконавчий директор Незалежної асоціації телерадіомовників (НАМ) Катерина М’ясникова переконана, у медіа середовищі існує незаповнена ніша у впровадженні технологій та реалізації сучасних конвергентних рішень. Не бажаючи стояти осторонь, НАМ активніше долучається до  пошуку інновацій в медіасфері. «Ми ставимо перед собою ціль сприяти впровадженню нових ідей, трендів та рішень в індустрію, в життя наших членів і усіх незалежних мовників. Формат хакатону ми вибрали не випадково, адже у ньому народжуються нові технологічні ідеї. Що власне й трапилося – ми знайшли їх, і реалізуючи ці проекти, допоможемо нашим членам та мовникам робити кращий продукт і монетизувати його», – розповідає Катерина М’ясникова.

Результатом двох днів хакатону стала робота 6 команд. Усі проекти оцінювалися журі за такими критеріями: користь (які проблеми з якого напряму проект вирішує), адаптивність, реалізація (з технічної точки зору та з позиції користувача – локальних ЗМІ та споживачів), унікальність, інноваційність.

Перемогу в першому IAB Hackathon здобули одразу два стартапи. Перший з них – ReAgent переміг з ідеєю сервісу для стрімингу подій в режимі онлайн з переліком додаткових функцій. За словами координатора проекту, Катерини Домченко, ReAgent – це ініціатива, мета якої підвищити соціальну активність населення, протидіяти інформаційній пропаганді та розвивати громадянську журналістику. «Найбільшим нашим очікуванням було – отримання фідбеку від медійників, від тих, хто працює у цій сфері. Ми отримали перемогу і, що не менше цінно – можливість співпрацювати із людьми, які задають тренди в інформаційному просторі».

Другий проект-переможець із робочою назвою TVstyle – платформа, на якій глядач зможе ознайомитися, у що був одягнутий ведучий тієї чи іншої програми, чи серіалу національних та регіональних телеканалів, та відразу придбати запропонований комплект. Як розповідає координатор проекту Юліана Немисська, на хакатон команда прийшла вже з готовою ідеєю, але як інтегрувати її в телевізійну сферу, зрозуміла вже у процесі його обговорення: «Після спілкування із менторами я зрозуміла, що мій проект можна реалізувати через медіа, зокрема відео контент. Наша платформа може бути корисною як каналам, так і спонсорам».

«Ми обрали два проекти з якими спільно будемо обговорювати умови співпраці. Один з них отримає з нашою допомогою можливість створити «пілот» і після цього – повну версію сервісу. З іншою командою ми доопрацюємо ідею, яка потребує більш міцної бізнес-моделі, більш зрозумілої системи співпраці з телекомпаніями», – коментує вибір переможців Катерина М’ясникова.

Впродовж двох днів із командами хакатону працювали ментори з досвідом у медіа, digital, рекламі та прогресивних мультимедійних проектах:
Євген Кудрявченко – Директор Vintage Web Production; Дмитро Лиховій – CEO Digital PlusOne; Іван Федоров – New Business Director AdMixer; Костянтин Кузнєцов – Director, Strategic Planning Reklamaster;
Богдан Гелета – iOS Developer; Максим Пилипенко – Head Digital Communications Team Vodafone Ukraine; Тетяна Катрич – керівник AGAMA communications, Media Direction|OMD; Любов Короп – виконувач обов’язків генерального директора Чорноморської ТРК; Катерина М’ясникова – виконавчий директор Незалежної асоціації телерадіомовників.
 

IAB Hackathon відбувся 14-15 травня у Києві, у межах Українського медійного проекту «У-Медіа», що здійснює Інтерньюз Нетворк за підтримки Агентства США з міжнародного розвитку (USAID), а також за підтримки Шведської агенції з міжнародного розвитку (SIDA). Спеціальний партнер хакатону – Reklamaster. Партнери – Vodafone, AdMixer, DreamKyiv. Інформаційні партнери – «Детектор медіа», Гурт, Sostav, Mediasat, Чорноморська ТРК.








Rambler's Top100 Если Вы заметили ошибку, пожалуйста, выделите ее и нажмите Ctrl+Enter