Август 17, 2017
МедиаБизнес
Пользователь
Пароль
 
ТВПрессаРадиоНаружкаКиноDigitalAmbient
НОВОСТИ
Июнь 10, 2016

Publicis One призначив нове керівництво в Україні

Поделиться: Facebook Twitter LiveJournal
Версия для печати

Publicis One оголошує про призначення нового керівництва у країнах Центральної і Східної Європи, затвердженого регіональним виконавчим директором Мішею Лукічем (Misa Lukic). Про це повідомляється у прес-релізі.
  
Український офіс очолять Генеральний директор Олег Попенко та Фінансовий директор Ігор Крикун. Окрім цього, Олег Попенко обійматиме посаду Директора з інтеграції, а Ігор Крикун – Фінансового директора у регіоні Східна Європа.
 
Publicis One – глобальна комунікаційна компанія, яка об’єднує всі можливості й ресурси агентств Publicis Groupe під єдиним дахом на всіх ринках, окрім 20 найбільших. В новій компанії працюватимуть близько 8,000 фахівців у 50 країнах Європи, Латинської Америки, Близького Сходу, в Африці та Азії. Publicis One є передовою бізнес-моделлю, яка покликана надавати клієнтам більш комплексні рішення, а також ширший доступ до об’єднаного пулу фахівців і можливостей.
 
Створення Publicis One в Україні передбачає консолідацію під одним дахом агентств Starcom, MediaVest, ZenithOptimedia, Saatchi & Saatchi, Leo Burnett і Publicis Worldwide. Всі агентства збережуть свою ідентичність і будуть працювати в складі нової групи. Її головне призначення - забезпечити конкурентну перевагу клієнтам завдяки більш ефективній реалізації наявних можливостей, цілісності, оптимізації та застосуванню нових підходів.
 
“Створення Publicis One - це вирішальний крок на шляху реалізації інтегрованого підходу. Я глибоко переконаний, що лише шляхом глибшої інтеграції комунікацій бренда можна подолати проблему мінливості та фрагментованості інтересів споживачів,” – пояснює Олег Попенко.
 
Олег Попенко вже 20 років працює на керівних посадах в рекламній галузі України, почавши в агентстві DMB&B і згодом очоливши найбільший рекламний холдинг країни – Publicis Groupe Ukraine. Також Олег ініціював створення Індустріального телевізійного комітету задля впровадження сучасних методів телевізійних вимірювань і є незмінним Головою Комітету з 2002 року.

Ігор Крикун має 17-річний досвід роботи у сфері фінансів, включно з 10 роками на посаді фінансового директора. До Publicis Groupe Ігор приєднався у 2009 році.
 
Призначені керівники Publicis One вже розпочали роботу на затверджених посадах







Rambler's Top100 Если Вы заметили ошибку, пожалуйста, выделите ее и нажмите Ctrl+Enter