Июль 18, 2018
МедиаБизнес
Пользователь
Пароль
 
ТВПрессаРадиоНаружкаКиноDigitalAmbient
НОВОСТИ
<< Июль ’18 >>
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Вс
      
 1
 7
10
16
19
23
25
26
30
     
Июль 7, 2016

В журналі "Кореспондент" конфлікт через заборгованість із зарплати

Поделиться: Facebook Twitter LiveJournal
Версия для печати

У редакції журналу "Корреспондент", який належить Сергію Курченку, виник конфлікт між частиною редакції та керівництвом видання через заборгованість із виплатою заробітної плати. Про це пише "Українська правда".
 
У вівторок на свої робочі місця не змогли потрапити 4 працівників журналу: відповідальна випусковий Ольга Заборо, більд-редактор Таїсія Стеценко, керівник інформаційно-довідкової служби Тамара Майок та дизайнер-верстальник Наталія Гогунська. Їхні перепустки і доступ до комп’ютера без попередження заблокували, а в середу вони виявили, що редакція – переїхала. Аби потрапити на свої робочі місця вони змушені були викликати поліцію.
 
Головний редактор Андрій Хрустальов повідомив їм, що в односторонньому порядку прийняв рішення про звільнення. При цьому, як причину він назвав прогул. Самі ж журналісти заперечують будь-які прогули.
Вони переконані, що справжньою причиною такої поведінки керівництва стали їхні заяви про можливий страйк у разі невиплати заборгованості по заробітній платі та розбіжності у підході на якість публікацій у журналі.
 
"Сьогодні ми з поліцією спробували пройти на наші робочі місця. З’ясувалося, що він перевіз редакцію в інше місце", - зазначила співрозмовниця УП.
Востаннє зарплату у повному обсязі співробітники "Корреспондента" отримали за березень.
"За травень нам не заплатили. За квітень ми отримали лише частину зарплати", - повідомила співробітниця журналу.
Співробітники журналу зазначають, що з часу приходу в "Корреспондент" у квітні 2016 року на посаду головного редактора Андрія Хрустальова повністю змінився штат редакції. Причиною цього, на думку співробітників, стали також особисті політичні погляди Хрустальова, які позначилися на публікаціях в журналі.
Ще одна журналіст Ксенія Цивірко, яка працювала з журналом на умовах фрілансу, зазначила УП, що написала для "Корреспондента" 8 матеріалів, які були опубліковані у різних номерах із лютого по квітень. Гроші за матеріали вона так і не отримала.
"Востаннє обіцяли заплатити до вівторка, 5 липня, але так і не заплатили", - сказала вона.
У коментарі "Українській правді" Андрій Хрустальов підтвердив, що є заборгованість із зарплати. "Факт заборгованості в "УМХ" (холдинг, в який входить "Корреспондент" - УП), це відома всім історія. У багатьох виданнях "УМХ" зарплата затримується на місяць, інколи – більше", - зазначив Хрустальов. За його словами, це пов’язано з ситуацією на ринку реклами.
"З приводу власника можу припустити, що для нього "УМХ" – це просто бізнес, він розглядає його не як інвестиційний проект, а як джерело коштів", - сказав Хрустальов про роль Курченка.
Він зазначив, що всі журналісти, які покинули журнал після його приходу, звільнилися за власним бажанням.
Щодо недопуску співробітників журналу на робоче місце Хрустальов сказав: "Я припускаю, що ми, можливо, не зовсім коректно їх звільнили. Це моя провина, емоції, у нас виник виробничий конфлікт".
Водночас він зазначив, що не хоче розголошувати подробиці конфлікту та запевнив, що заборгованість буде виплачено.
"Я не хочу нікого ображати, вдаватися в подробиці, через що виник цей конфлікт. Вони про це кажуть, я не хочу", - сказав головний редактор. Раптовий переїзд редакції він пояснив тим, що зробив все для того, аби звільнені співробітники "не зірвали випуск номеру".
На зауваження про те, що співробітників звільнили з порушенням законодавства, Хрустальов зазначив, що точно не знає, як це відбувається. "Цим займається відділ кадрів. Я на цих питаннях не розуміюся", - сказав Хрустальов.
Як відомо, журнал "Корреспондент" входить до медіахолдингу UMH.
Сергій Курченко, що нажив собі статки за часів екс-президента Віктора Януковича, у 2013 році купив цей бізнес у нинішнього глави адміністрації президента Бориса Ложкіна.
У портфель UMH входять: Forbes, Корреспондент, bigmir.net, Аргументы и Факты, КП в Украине, Vogue, Теленеделя, football.ua, Ретро FM, Наше радіо, Europa Plus, Авторадіо, інші.







Rambler's Top100 Если Вы заметили ошибку, пожалуйста, выделите ее и нажмите Ctrl+Enter