Сентябрь 25, 2017
МедиаБизнес
Пользователь
Пароль
 
ТВПрессаРадиоНаружкаКиноDigitalAmbient
НОВОСТИ
Октябрь 12, 2016

Nielsen: Більше половини споживачів в Україні не можуть уявити свого життя без мобільного пристрою

Поделиться: Facebook Twitter LiveJournal
Версия для печати

51% українських споживачів кажуть, що вони відчувають тривогу, коли їхні мобільні пристрої не під рукою, слідує з глобального дослідження Nielsen Mobile shopping, banking and payment про споживчі звички користуватися мобільним пристроєм для покупок і банківських операцій.
 
Більше половини споживачів в Україні (54%) не можуть уявити свого життя без мобільного пристрою, а 72% споживачів кажуть, що мобільний пристрій робить їхнє життя кращим.
 
У сучасному цифровому світі, де новини, покупки онлайн, банківські послуги і розваги доступні 24/7 за допомогою різноманітних мобільних пристроїв, страх випасти з інформаційного поля - зрозумілий феномен. Майже половина українських споживачів (43%) згодна з тим, що особисте спілкування замінюється електронним, проте не вважає це проблемою, оскільки 27% респондентів вважають за краще написати повідомлення, а не поговорити. На питання «Що саме Ви робили за допомогою мобільного пристрою за останні 6 місяців?», 80% українських споживачів відповіли - «користувалися соцмережами».
 
mobile_money_ru.jpg
  
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Паралельно з тим, як мобільні пристрої змінили наш стиль спілкування, вони роблять революцію в сфері роздрібної торгівлі та банківських послуг. За оцінками Інституту Попиту (Demand Institute) в Нью-Йорку, яким керує Nielsen спільно з Членами Ради Конференції (Conference Board), протягом наступних 10 років обсяг безготівкових операцій досягне 10 млдр. доларів США в додаткових споживчих витратах.
 
«Мобільна комерція має величезне значення для всієї роздрібної екосистеми, - каже Тетяна Безсмертна, Генеральний директор Nielsen в Україні та Білорусі. - Мобільні пристрої не тільки привертають нових споживачів, вони також дозволяють застосувати індивідуальний підхід до них. Це означає, що пропозиції про товари і послуги можуть формуватися з урахуванням моделі поведінки споживача, його потреб та переваг. І хоча в Україні мобільна комерція тільки розвивається, рітейл активно інтегрує нові рішення. Споживачі все ще не довіряють операціям онлайн, особливо платіжним. Бізнесу важливо зрозуміти, як споживач робить покупки і запропонувати зручне і безпечне рішення».
  
Глобальне дослідження Nielsen Mobile shopping, banking and payment про споживчі звички користуватися мобільним пристроєм для покупок і банківських операцій проводилося з 1 по 23 березня 2016 року. Було опитано більше 30 000 респондентів онлайн в 63 країнах по всьому Азіатсько-Тихоокеанському регіону, в Європі, Латинській Америці, Близькому Сході та Африці і Північній Америці. Метою опитування було зрозуміти, як мобільні пристрої впливають на три напрямки діяльності, які тісно взаємопов'язані між собою: рітейл, банківські операції і платежі. Nielsen вивчив поведінку споживачів в області мобільних покупок, платежів і користування банківськими послугами, а також, як ця поведінка може змінитися. Були вивчені причини, які заважають впровадити мобільний банкінг і мобільні платежі.

Nielsen Holdings plc (NYSE: NLSN) - це глобальна компанія, яка надає послуги з вимірювання та поліпшення бізнес-результатів і є ключовим джерелом інформації про те, що споживачі дивляться і купують. Сегмент Watch пропонує клієнтам медіа- та рекламного бізнесу рішення в області загального вимірювання аудиторії по всіх пристроях і всім типам контенту (відео, аудіо, текст). Сегмент Buy пропонує FMCG-виробникам і роздрібним мережам єдині на ринку послуги з вимірювання ефективності продажів, доступні як на локальному, так і на глобальному рівні. Об'єднуючи інформацію сегментів Watch, Buy та інших джерел, Nielsen надає своїм клієнтам першокласні інструменти вимірювання та поліпшення бізнес-результатів.
 
Nielsen входить до списку S&P 500 і проводить свої вимірювання в більш ніж 100 країнах світу, охоплюючи більше 90% світового населення. Додаткова інформація доступна на офіційному сайті www.nielsen.com
В Україні Nielsen присутній з 1995 року, і на даний момент в компанії працює більше 500 чоловік. Nielsen використовує єдину методологію збору даних по всьому світу, що дозволяє порівнювати і зіставляти інформацію про ринки в Україні з іншими країнами.








Rambler's Top100 Если Вы заметили ошибку, пожалуйста, выделите ее и нажмите Ctrl+Enter