Август 17, 2017
МедиаБизнес
Пользователь
Пароль
 
ТВПрессаРадиоНаружкаКиноDigitalAmbient
НОВОСТИ
Февраль 10, 2017

Січень 2017 став рекордсменом росту телерекламного ринку, - StarLight Sales

Поделиться: Facebook Twitter LiveJournal
Версия для печати

У січні 2017 року кількість брендів, які рекламуються на телебаченні, побила трирічний рекорд, і сягнула 273. При цьому заповнюваність рекламних блоків на телеканалах StarLightMedia, становила 85-90%, що є значно вище середніх показників січня.
 
Попит на телерекламу (SOR) перевищив аналогічний період минулого року на 9%.
 
 Кількість брендів в ефірі 

brand1.jpg
 
 
 
 
 
 
 
 
  
 
 
 
«Рік стартував з дуже переконливими результатами для українського телеринку. Січень 2017 – найактивніший за останні три роки, - відзначив генеральний директор StarLight Sales Андрій Партика. - Ми це сприймаємо як дуже позитивний сигнал. Реклама розкуплена на найвищому рівні для січня з періоду початку конфлікту на Донбасі. Кращу динамку демонструють категорії торгівлі, побутової техніки, та кондитерських виробів. Наразі з більшістю клієнтів завершуються переговори щодо річних контрактів. Ми очікуємо появи в телеефірі  значної кількості нових брендів, серед них буде чимало українських. Найбільше нових імен в категоріях лікарських препаратів та продовольчих товарів. Обсяг угод і розпроданість у січні вказує на те, що в 2017 році темпи зростання ринку будуть такими, як і в 2016, або на кілька відсотків вищими».
                                
Динаміка попиту на телерекламу 
 
Попит, тис WGRP's 18-54 50 тис + 
brand2.jpg
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

Згідно з прогнозом StarLight Sales, у 2017 році очікується зростання українського ринку телереклами на 35%. 







Rambler's Top100 Если Вы заметили ошибку, пожалуйста, выделите ее и нажмите Ctrl+Enter