Июнь 23, 2017
МедиаБизнес
Пользователь
Пароль
 
ТВПрессаРадиоНаружкаКиноDigitalAmbient
НОВОСТИ
Март 7, 2017

«Інфоголік» звітує про майже 2 млн грн каси за 5 днів

Поделиться: Facebook Twitter LiveJournal
Версия для печати

Українська стрічка «Інфоголік», яка стартувала в українському прокаті 2 березня, за 5 днів (враховуючи допрем’єрний показ) стала одним із лідерів  вікенду та зібрала 1 836 440 грн. Подивитися українську романтичну комедію в різних містах України прийшов 23 881 глядач. Про це повідомляє прес-служба телеканалу.
 
«Ми очікували на активну реакцію публіки, разом із нашим прокатником («Кінокомпанією ММД») планували, що зберемо понад мільйон за перший вікенд, але цифри навіть перевершили наші очікування. Дякую всім глядачам і кінотеатрам, що нас підтримали та ще підтримають!», – директор телеканалу НЛО TV Іван Букрєєв.
 
Нагадаємо, що режисерами фільму стали Валентин Шпаков і Владислав Климчук, а спеціальною зіркою фільму – Павло Зібров. У центрі сюжету «Інфоголіка» – життя успішного інвест-менеджера Максима (грає Євген Янович), котрий не уявляє свого життя без інформації! Він постійно «залипає» у гаджетах і моніторить новини. Це допомагає хлопцеві у кар’єрі, але абсолютно відволікає від реальності. Макс не помічає нічого навколо – навіть того, що його дружина Маша (Олена Борозенець) вагітна! Але раптом для головного героя все стає з ніг на голову – всі новини, які він читає, починають справджуватися в його власному житті. І це неабияк шкодить усім навколо – дістається навіть найкращому другу Макса Сєні (Олег Маслюк).
 
Нагадаємо, фільм знятий на замовлення телеканалу НЛО TV спільно з Idea Production, студією «Мамахохотала» та «Кінокомпанією ММД».
 
Як повідомляв раніше МБ,  канадський фільм «Гіркі жнива» зібрав за перший вікенд 3 мільйона 667 тисяч гривень. Ці показники дозволили стрічці «Гірка жнива» зайняти другу позицію в українському бокс-офісі.
 

НЛО TV - молодіжний телеканал «НЛО TV» з'явився в ефірі українського телебачення у лютому 2012 року. Мовлення здійснюється у мережі Т2 , а також у мережах кабельних провайдерів цифрового і аналогового телебачення. Цільова аудиторія каналу 14-35 років. Телеканал транслює програми розважального характеру. Це популярні шоу, програми власного виробництва, серіали, скетчі та фільми.
Канал НЛО TV входить до ТОВ «Медіа Група Україна» (об'єднує також загальнонаціональний телеканал «Україна», тематичні канали «Футбол 1»/«Футбол 2», телеканал «Індиго», «Регіональну Медіа Групу», сейлз-хаус «Медіапартнерство», компанію «Діджитал Скрінз» (oll.tv), продакшн-компанію «Теле Про», Front Cinema і «Допоможемо ТБ», а також холдинг« Сьогодні Мультимедіа»).
 







Rambler's Top100 Если Вы заметили ошибку, пожалуйста, выделите ее и нажмите Ctrl+Enter