Сентябрь 25, 2017
МедиаБизнес
Пользователь
Пароль
 
ТВПрессаРадиоНаружкаКиноDigitalAmbient
НОВОСТИ
Апрель 14, 2017

Андрій Партика: "При інтернет-розміщеннях до 97% грошей можуть виявитись втраченими"

Поделиться: Facebook Twitter LiveJournal
Версия для печати

"Контроль посередників з боку рекламодавців потрібен, як ніколи раніше!", - заявив генеральний директор сейлз-хаусу StarLight Sales Андрій Партика. Інакше, за його словами, до 97% грошей можуть виявитись втраченими, як з боку клієнта, так і з боку медіа.  
 
Андрій Партика, виступаючи на "Конференції маркетинг-директорів", навів посилання на власний досвід щодо інтернет-розміщень.
"Коли у нас з'явилась можливість перевірити скільки реально інвестував клієнт і скільки коштів ми отримали, ми були шоковані. Лише 3% коштів дійшло до нас, як до медіа групи, 3% послуг було надано клієнту, а 97% послуг були лише в звітах клієнта. Це залишилось на совісті посередника між медіа і клієнтом", - поділився він
 
"В звітах для клієнта була показана висока ефективність і низька ціна. Відділ закупок та служба безпеки залишились задоволеними. Але, ефективність розміщення була не вище 3%!", - звернув увагу Партика.
 
 Тож, на його думку, відсутність контролю створює реальну проблему для ринку: із "липовими" звітами треба боротися спільними зусиллями.
 
 
 
МедіаБізнес запрошує інших учасників ринку висловитися з цього питання та ініціює цикл публікації на дану тему. 







Rambler's Top100 Если Вы заметили ошибку, пожалуйста, выделите ее и нажмите Ctrl+Enter