Апрель 27, 2017
МедиаБизнес
Пользователь
Пароль
 
ТВПрессаРадиоНаружкаКиноDigitalAmbient
НОВОСТИ
<< Апрель ’17 >>
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Вс
     
 1
 2
 3
 4
 5
 6
 7
 8
 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30

Майстер-клас «Інфоголік. Шлях до успіху»

Поделиться: Facebook Twitter LiveJournal
Версия для печати

25 квітня відбудеться майстер-клас «Інфоголік. Шлях до успіху». Експерти розкажуть, що необхідно зробити, щоби бокс-офіс фільму перевищив 5 млн. гривень*. У межах майстер-класу буде презентовано детальний аналіз пілотного повнометражного фільму «Медіа Групи Україна» – молодіжної комедії «Інфоголік».
 
Унікальний кейс проаналізують всі учасники процесу, своїм досвідом поділяться представники телеканалу-замовника, виробника, дистрибутора і кінотеатру.
Учасники майстер-класу покроково розберуть усі стадії промо молодіжної комедії: від етапу планування маркетингової стратегії під час запуску фільму, до продажу історії глядачеві.
Експерти-практики поділяться інсайтами:
•         Як створити правильну маркетингову стратегію просування фільму. Дослідження і розуміння ЦА. Інноваційні інструменти просування. Планування і «стихійні лиха»;

•         Як продати історію кінотеатру і глядачеві. Інструменти залучення молодіжної аудиторії до кінотеатрів. Досвід прокатника;

•         Технологія створення успішної прем'єри в кінотеатрі. Українська молодіжна комедія в кінотеатрах – значні можливості чи ризики? Вибір промостратегії win-win.

•         Як випадкові збіги перетворити на користь.

Спікери майстер-класу:
Іван Букрєєв, директор телеканалів НЛО TV та Індиго TV, співпродюсер фільму «Інфоголік».
Людмила Гмиря, бренд-менеджер телеканалів НЛО TV та Індиго TV.
Олена Ніцко, директор із маркетингу мережі кінотеатрів «Сінема Сіті».
Роман Мартиненко, директор компанії «Кінокомпанія ММД».
 
Модератор – Ольга Захарова, директор зі стратегічного маркетингу «Медіа Група Україна», голова Експертної ради Української телевізійної академії.
 
У програмі майстер-класу запланована Q&A сесія, під час якої учасники зможуть поставити запитання спікерам, отримати важливу інформацію під грифом «секретно», практичні рекомендації щодо створення стратегії просування фільму з перших уст, і в подальшому застосувати до своїх проектів.
 
Для кого: продюсерів, маркетологів, pr-професіоналів, студентів профільних факультетів, усіх, хто розвиває проекти і націлений на результат.
Коли і де: 25 квітня, 19:00-21:00, м. Київ, вул. Паньківська, 14, HUB Счастье.
Вартість: 200 грн. Оплата квитків тільки онлайн - http://bit.ly/2oUnDPE
Додаткова інформація -http://bit.ly/2ombbVv
 
*Молодіжна комедія «Інфоголік», прем’єра відбулась 2 березня, за чотири тижні заробила в прокаті 5 046 498, 70 грн. Зі старту фільм став одним із лідерів першого вікенду і протримався три тижні в ТОП-10 українського прокату. Фільм подивилося понад 70 000 глядачів. Виробництво продакшну Idea Production, студії «Мамахохотала» на замовлення телеканалу НЛО TV.
 
 
ТОВ «Медіа Група Україна» – медіа-холдинг, який об'єднує національний телеканал загального інтересу «Україна», телеканал «НЛО TV», «Індиго TV», тематичні канали «Футбол 1» і «Футбол 2», «Регіональну Медіа Групу» (канали «Донбас», «34 канал»,«Сигма»), сейлз-хаус «Медіапартнерство», компанію «Діджитал Скрінз»(OLL.TV, Xtra TV, Ukraine.TV), продакшн-компанії «Теле Про», Front Cinema і холдинг «Сьогодні Мультимедіа». Власником медіа-холдингу ТОВ «Медіа Група Україна» є АТ «Систем Кепітал Менеджмент». За додатковою інформацією звертайтеся, будь ласка, до прес-служби ТОВ «Медіа Група Україна»: press@mgukraine.com.
 


Место:м. Київ, вул. Паньківська, 14, HUB Счастье
Дата начала приёма заявок:пока не объявлено
Дата окончания приёма заявок:пока не объявлено
Идёт приём заявок?:Да
Дата начала события:2017-04-25
Дата окончания события:2017-04-25




Добавить комментарий

:D:lol::-);-)8):-|:-*:oops::sad::cry::o:-?:-x:eek::zzz:P:roll::sigh:
Жирный Курсив Ссылка Цитата


Защитный код
Обновить








Rambler's Top100 Если Вы заметили ошибку, пожалуйста, выделите ее и нажмите Ctrl+Enter