Декабрь 18, 2017
МедиаБизнес
Пользователь
Пароль
 
ТВПрессаРадиоНаружкаКиноDigitalAmbient
НОВОСТИ
Август 10, 2017

Publicis One в Україні запускає агенцію Blue 449

Поделиться: Facebook Twitter LiveJournal
Версия для печати

Publicis One оголошує про початок роботи в Україні глобальної агенції нового типу Blue 449 — The Open Source Media Agency. Керівником агенції призначено Юлію Герасько (на фото).

Агенція пропонує ефективну методологію планування Open Source (Відкритий доступ), орієнтовану на застосування комплексу різноманітних експертиз і знань для успішного досягнення бізнесових та маркетингових цілей клієнтів. Ми сфокусовані на розробці інтегрованих рішень, які поєднують досвід роботи різних сфер: креативу, медіа, діджитал, big data, BTL, trade, перформанс-маркетингу. Це дає можливість Blue 449 стати єдиним «вікном» та вирішувати комплексні задачі бізнесу. 

Команда агенції Blue 449 — це команда професіоналів, яка досягає високих бізнес-результатів завдяки розумінню еволюції взаємодії споживачів із медіа, доречному застосуванню провідних технологій та винахідливості. В Україні Blue 449 було створено в результаті трансформації агентства ZenithOptimedia, що входить у топ-3 медіаагенцій ринку за обсягом розміщення та ефективністю, у дві окремі агенції — Zenith та Blue 449 відповідно до глобальної політики мережі. Обидві агенції мають сильну експертизу, проте різну філософію й унікальні пропозиції. 

«Філософія Blue449 є новаторською, але вона вже довела свою успішність та актуальність для рекламодавців на багатьох ринках і за умов високої конкуренції. Повна відкритість до нового, адаптивність і залучення найсучасніших методів досягнення результату забезпечать перевагу агентству й в Україні», — вважає Олег Попенко, СEO Publicis One в Україні та Східній Європі.

Керівником агенції призначено Юлію Герасько. Вона має більш ніж 12-річний досвід у рекламній галузі та три нагороди Effie. 

«Наша концепція полягає в тому, що ми не замикаємося на своїх напрацюваннях, а постійно рухаємося в пошуку нових ідей. Ми знаходимо найкращих фахівців, які здатні мислити нестандартно та вирішувати повний спектр комунікаційних завдань. І ми переконані, що принесемо додаткову цінність нашим клієнтам і покладемо початок ери нового партнерства», — зазначила Юлія Герасько.
Команда Blue 449 вже має перші перемоги та партнерів, серед них — бренди KOMO та «Клуб сиру», Lantmannen, Puma, «Інкерман», BSH, Coty, Hayat Kimya, Maxus.


Blue 449 (http://www.blue449.com ) — один з медіабрендів Publicis One. Його філософія open source поєднує медіа комунікації, ідеї, інформацію та технології, які забезпечують розвиток клієнтів. 449 — це лише одна цифра із синього кольору (представлена ​​цифрою 450 у кольорі spectrum), а тому Blue символізує стан, який знаходиться на крок від досконалості, тобто стан, в якому агенція постійно прагне до розвитку, вирішення завдань та безперервного підвищення продуктивності. На чолі з Andras Vigh, Global Brand President, агенція працює на 16 ринках, має  24 офіси та більш ніж 1200 співробітників. У планах Blue 449 на 2017 рік — ще більше розширювати свою присутність на ринку.

Publicis One — це міжнародна група компаній, яка спеціалізується на комунікаціях і об'єднує під одним дахом можливості та досвід агентств Publicis Groupe. Керуючись передусім інтересами клієнтів, Publicis One усвідомлює необхідність інтеграції та спеціалізації у сучасному маркетингу. Нараховуючи більш як 8000 співробітників, Publicis One працює у 50 країнах Європи, Латинської Америки, Близького Сходу, Африки й Азії. Нас об'єднує спільна мета Publicis Groupe — надавати клієнтам переваги нашої ідеології «В єдності сила». 








Rambler's Top100 Если Вы заметили ошибку, пожалуйста, выделите ее и нажмите Ctrl+Enter