Январь 21, 2019
МедиаБизнес
Пользователь
Пароль
 
ТВПрессаРадиоНаружкаКиноDigitalAmbient
НОВОСТИ
Главная
Сентябрь 5, 2017

Андрiй Партика про iнфляцiю у 2018 роцi

Поделиться: Facebook Twitter LiveJournal
Версия для печати

Розпроданість рекламних блоків на українському телеринку наблизилась до 100%, попит зростає, і клієнти почали активні переговори щодо угод 2018 року. Про це повідомив генеральний директор StarLight Sales Андрій Партика.

 

 “В переговорному процесі вже перебувають контракти 2018 року на ресурс в обсязі 400-500 млн. грн., тому ми відчуваємо потребу роз’яснити нашу цінову політику, - зауважив Андрій Партика. - Протягом літа і осені на ринку спостерігається підвищений попит на телерекламу.

 За даними наших аналітиків, відставання динаміки цін на телерекламу і обсягів телевізійного рекламного ринку від виручки наших клієнтів наразі становить 35-50% в залежності від сектору бізнесу. Ми не поспішали піднімати свої ціни в 2014-15 роках, давши можливість клієнтам стабілізувати ситуацію в своєму бізнесі. З 2018 року телеринок вимушений збалансувати свої ціни, щоб залишатись в економіці хоча б на тому рівні, на якому знаходяться зараз наші клієнти. Відтак інфляція на наших телеканалах наступного року планується на рівні 35%”.

 

 Генеральний директор StarLight Sales також зауважив, що за ціною контакту з цільовою аудиторією телебачення навіть після підвищення цін залишиться більш доступним за будь-яке інше медіа.

 

 “За аудиторією 18-54 ціна тисячі контактів на телебаченні становитиме принаймні удвічі менше, ніж, наприклад, відеореклама в інтернеті. А якщо відкинути майже 50% ботів, про яких пише BBC , і з ними в публічному полі ніхто навіть не намагається сперечатись, наша ціна в 4 рази нижча”- відзначив Андрій Партика. 

 

Starlight Sales – сейлз-хауз із продажу телевізійної реклами групи StarLightMedia.

 

  







Весною на каналі «Україна» вийде шоу за світовим форматом The Brain

Телеканал «Україна» працює над запуском новітнього грандіозного шоу «Дивовижні люди» за всесвітньо відомим форматом The Brain компанії Endemol Shine Group.  Шоу успішно виходить у США, Франції, Китаї, Італії, Бразилії, Португалії та іх країнах світу. Прем'єра запланована на новий весняний телесезон і буде виходити в ефір телеканалу раз на тиждень. Виробництвом шоу на замовлення каналу «Україна» займається компанія Friends Production.

Фільм «Я, ТИ, ВІН, ВОНА» зібрав майже 54 млн грн за 2 тижні

Романтична комедія студії «Квартал 95» «Я, ТИ, ВІН, ВОНА», вже зібрала майже 54 млн. гривень в українських кінотеатрах. За цей період фільм подивилося у кінотеатрах майже 600 тисяч глядачів. 

УНІАН ТБ відмовили у цифровій ліцензії, 1+1 медіа обурені

 10 січня Національна рада з питань телебачення і радіомовлення відмовила інформаційному телеканалу УНІАН ТБ, що входить до групи «1+1 медіа», у цифровій ліцензії. 1+1 медіа розповсюдили заяву щодо незгоди із таким рішенням і намір відстоювати свої права у суді.

 

Нацвідбор на Євробачення-2019: TAYANNA, LAUD и KAZKA

Телеканали СТБ та UA: ПЕРШИЙ оголосили імена півфіналістів Національного відбору на Євробачення-2019. З 9 лютого в прямих ефірах за право представити Україну боротимуться 16 виконавців. 

Топ-каналов 2018: дважды "Украина"

По итогам 2018 года телеканал "Украина" возглавляет три аудитории исследования МБ топ-каналов года: 18-54 В городах с населением свыше 50 тыс и 18+, 50 тыс+ и 14-49, 50 тыс+. Канал 1+1 лидирует в аудитории 25-45, 50 тыс+.

Конкурс сценаріїв «СВОЄ КІНО» оголошує новий конкурс

Проект «Дивись українське» шукає сценарії до короткометражних, мотивуючих фільмів. Взяти участь у конкурсі можуть всі охочі, незалежно від фаху та досвіду. 

Рейтинг популярних сайтів та додатків за грудень 2018

Інтернет-магазини підсилюють свої позиції у рейтингу популярних сайтів. Серед мобільних додатків набирають популярність месенджери. Кількість інтернет-користувачів в Україні постійно зростає.
14:11 18.01.19


Media News smi.liga.net
Error: RSS file not found...

Rambler's Top100 Если Вы заметили ошибку, пожалуйста, выделите ее и нажмите Ctrl+Enter