Май 25, 2018
МедиаБизнес
Пользователь
Пароль
 
ТВПрессаРадиоНаружкаКиноDigitalAmbient
НОВОСТИ
Главная
Сентябрь 5, 2017

Андрiй Партика про iнфляцiю у 2018 роцi

Поделиться: Facebook Twitter LiveJournal
Версия для печати

Розпроданість рекламних блоків на українському телеринку наблизилась до 100%, попит зростає, і клієнти почали активні переговори щодо угод 2018 року. Про це повідомив генеральний директор StarLight Sales Андрій Партика.

 

 “В переговорному процесі вже перебувають контракти 2018 року на ресурс в обсязі 400-500 млн. грн., тому ми відчуваємо потребу роз’яснити нашу цінову політику, - зауважив Андрій Партика. - Протягом літа і осені на ринку спостерігається підвищений попит на телерекламу.

 За даними наших аналітиків, відставання динаміки цін на телерекламу і обсягів телевізійного рекламного ринку від виручки наших клієнтів наразі становить 35-50% в залежності від сектору бізнесу. Ми не поспішали піднімати свої ціни в 2014-15 роках, давши можливість клієнтам стабілізувати ситуацію в своєму бізнесі. З 2018 року телеринок вимушений збалансувати свої ціни, щоб залишатись в економіці хоча б на тому рівні, на якому знаходяться зараз наші клієнти. Відтак інфляція на наших телеканалах наступного року планується на рівні 35%”.

 

 Генеральний директор StarLight Sales також зауважив, що за ціною контакту з цільовою аудиторією телебачення навіть після підвищення цін залишиться більш доступним за будь-яке інше медіа.

 

 “За аудиторією 18-54 ціна тисячі контактів на телебаченні становитиме принаймні удвічі менше, ніж, наприклад, відеореклама в інтернеті. А якщо відкинути майже 50% ботів, про яких пише BBC , і з ними в публічному полі ніхто навіть не намагається сперечатись, наша ціна в 4 рази нижча”- відзначив Андрій Партика. 

 

Starlight Sales – сейлз-хауз із продажу телевізійної реклами групи StarLightMedia.

 

  







Савик Шустер написав книгу і представить її на "Книжковому арсеналі"

1 июня в 18:00 в «Мистецьком Арсенале» в Киеве Савик Шустер представит украинцам свою первую книгу «Свобода слова против страха и унижения. Социальный эксперимент в прямом эфире и первая карта эмоций Украины». Автор прочтет зрителям единственную в своем роде техно-лекцию в стиле TED-talks.

Ілон Маск запустить проект Pravda для спростування фейків

Ілон Маск - винахідник та мільярдер - оголосив про намір створити сайт, який оцінюватиме рівень довіри до публікацій, журналістів і редакторів. Про це він повідомив у Twitter.

Занятость инвентаря наружной рекламы, - исследование

МБ традиционно публикует данные распроданности (sold-out) инвентаря наружной рекламы формата 3×6 м, которые предоставил оператор наружной рекламы "Прайм групп".

Алексей Доценко стал стратегическим директором Posterscope Ukraine

Алексей Доценко назначен на должность Strategic Director коммуникационного агентства наружной рекламы Posterscope Ukraine. 

FILM.UA Group займатиметься промо-стратегією фільму "Дике поле" за романом Жадана

FILM.UA Group приєдналась до команди фільму «Дике Поле». Компанія відповідатиме за розробку та реалізацію промо-стратегії стрічки.

В Google запрашивают свадьбу принца Гарри и День вышиванки

Недельный срез топ-запросов украинских пользователей Google за период 14.05.2018 - 20.05.2018 возглавляет Свадьба принца Гарри. В категории фильмов лидирует Мстители: война бесконечности, сериалов - Обручка з рубіном. Євробачення 2018 стало самым запрашиваемым ТВ-шоу.

Фільм «Дике Поле» за романом Сергія Жадана, вийде в кінопрокат 8 листопада

У рамках фестивалю Kyiv Comic Con відбулася перша після закінчення зйомок презентація фільму «Дике Поле», знятого за мотивами роману «Ворошиловград» Сергія Жадана, на якій режисер Ярослав Лодигін і продюсер Володимир Яценко офіційно оголосили, що в широкий український прокат «Дике Поле» вийде 8 листопада.
11:47 24.05.18


Media News smi.liga.net













Rambler's Top100 Если Вы заметили ошибку, пожалуйста, выделите ее и нажмите Ctrl+Enter