Ноябрь 23, 2017
МедиаБизнес
Пользователь
Пароль
 
ТВПрессаРадиоНаружкаКиноDigitalAmbient
НОВОСТИ
Сентябрь 5, 2017

Андрiй Партика про iнфляцiю у 2018 роцi

Поделиться: Facebook Twitter LiveJournal
Версия для печати

Розпроданість рекламних блоків на українському телеринку наблизилась до 100%, попит зростає, і клієнти почали активні переговори щодо угод 2018 року. Про це повідомив генеральний директор StarLight Sales Андрій Партика.

 

 “В переговорному процесі вже перебувають контракти 2018 року на ресурс в обсязі 400-500 млн. грн., тому ми відчуваємо потребу роз’яснити нашу цінову політику, - зауважив Андрій Партика. - Протягом літа і осені на ринку спостерігається підвищений попит на телерекламу.

 За даними наших аналітиків, відставання динаміки цін на телерекламу і обсягів телевізійного рекламного ринку від виручки наших клієнтів наразі становить 35-50% в залежності від сектору бізнесу. Ми не поспішали піднімати свої ціни в 2014-15 роках, давши можливість клієнтам стабілізувати ситуацію в своєму бізнесі. З 2018 року телеринок вимушений збалансувати свої ціни, щоб залишатись в економіці хоча б на тому рівні, на якому знаходяться зараз наші клієнти. Відтак інфляція на наших телеканалах наступного року планується на рівні 35%”.

 

 Генеральний директор StarLight Sales також зауважив, що за ціною контакту з цільовою аудиторією телебачення навіть після підвищення цін залишиться більш доступним за будь-яке інше медіа.

 

 “За аудиторією 18-54 ціна тисячі контактів на телебаченні становитиме принаймні удвічі менше, ніж, наприклад, відеореклама в інтернеті. А якщо відкинути майже 50% ботів, про яких пише BBC , і з ними в публічному полі ніхто навіть не намагається сперечатись, наша ціна в 4 рази нижча”- відзначив Андрій Партика. 

 

Starlight Sales – сейлз-хауз із продажу телевізійної реклами групи StarLightMedia.

 

  








Rambler's Top100 Если Вы заметили ошибку, пожалуйста, выделите ее и нажмите Ctrl+Enter