Октябрь 23, 2018
МедиаБизнес
Пользователь
Пароль
 
ТВПрессаРадиоНаружкаКиноDigitalAmbient
НОВОСТИ
Главная
Декабрь 22, 2017

Яким був медіаринок у 2017-му і буде у 2018-му, - цифри від ВРК

Поделиться: Facebook Twitter LiveJournal
Версия для печати

Експерти Всеукраїнської рекламної коаліції підвели підсумки 2017 року та зробили прогноз розвитку ринку в наступному році. Телереклама у 2017-му зросла на 29%, а на наступний рік їй пророкують 26%-й зріст. Радіоринок збільшився на 20%, digital - на 38%.

 
ТБ - реклама
Незважаючи на те, що з червня 2017 року продажі на ТБ-ринку тримаються на максимальному рівні, а з серпня в ефірі рекламується максимальна кількість брендів за останні 6 років, ТБ-ринок в цьому році так і не реалізував повністю свій потенціал зростання, частково змістивши його на наступний рік.
Чого не скажеш про ТБ-спонсорство, яке зростає випереджаючими темпами – частково через ротації рекламодавців в цьому сегменті, а також за рахунок високої інфляції і, звичайно, за рахунок спонсорів  Євробачення.
Стабілізація макро-економічної ситуації в Україні, зростання динаміки реального ВВП, зниження темпів споживчої інфляції, зростання споживчих настроїв – все це дозволяє прогнозувати подальші високі темпи  зростання рекламного ТБ-ринку України. У реалістичному сценарії на 2018 рік +25%, але цілком можливо, що зростання ТБ/медіа-ринку буде скоректований і в більш високі темпи, ніж + 25%. Також експерти відзначаютьпотенціал збільшення частки ТБ на медіа-ринку у зв'язку з низькою вартістю тисячі контактів для більшості цільових аудиторій рекламодавців, з одного боку, і відсутністю прозорого моніторингу у одних медіа каналів, і/або уповільненням динаміки інфляції у інших медіа.
 
Реклама у пресі (друкована реклама)
Після безпрецедентного скорочення рекламного ринку в Україні на 75% в 2014-2016 роках, у 2017 році почалося відновлення загальних обсягів реклами, яке, звичайно, позначилося на відновленні і друкованої реклами. Очевидно, що процес буде продовжений і в 2018 році.
Крім "відновлювального" тренду, Експертна Рада Української Асоціації Медіа Бізнесу (УАМБ) виділяє ще такі фактори, прогнозуючи розвиток ринку преси в 2018 році:
- Зростання довіри до медіа з якісним контентом у платоспроможної аудиторії. Саме якісний контент відрізняє видавничі компанії від інших медіа.
- Видавці зазначають збільшення інтересу до мультиплатформенних рішень, в які інтегровані і традиційні газети і журнали. Таким чином, зростає частка мультимедійних спецпроектів і "автоматично" зростає обсяг рекламних розміщень в друкованих ЗМІ.
- Деякі рекламодавці, зокрема, в категоріях "косметика і парфумерія", "будівництво та ремонт", повертають пресу у свої медіамікси. Крім того, реклама в пресі працює ефективно з чітко окресленими цільовими аудиторіями (наприклад, luxury журнали) і зрозумілою географією поширення (особливо це стосується місцевих видань).
- У 2018 році журнали-лідери, кожен в своєму сегменті, планують підвищити вартість розміщення на 10-15%, так що свій внесок в зростання ринку преси внесе і медіа інфляція.
 
Радіо реклама
Цей медіа канал останні кілька років показує унікальну стабільність. Зростання річних обсягів у 20%. Без стрибків-прискорень, без падінь-провалів. Найактивнішими рекламодавцями на радіо залишаються рітейлери. Зниження радіорекламної активності у телекому компенсували автозаправні комплекси. Алкоголь, користуючись легальною можливістю комунікувати з аудиторією в якості спонсора, також вкрай важливий для радіо як категорія.

Out Of Home Media (OOH Media)
У частині зовнішньої реклами відбулися технічні зміни, що стосуються абсолютного значення обсягів даної категорії. Щороку експерти ВРК в тісній взаємодії з іншими індустріальними асоціаціями намагаються поліпшити методологію і точність оцінки обсягів медіа ринку. У 2017 році з ініціативи Індустріального Комітету Зовнішньої Реклами (ІКЗР) була проведена переоцінка обсягів щитової зовнішньої реклами, реклами на транспорті і внутрішньої реклами (indoor). Розроблена ІКЗР методологія використовує всі доступні на даний момент інструменти: дані моніторингу, незалежні оцінки рівня заповнення і продажу рекламних площин, експертні  оцінки по тих сегментах, які не потрапляють в зону моніторингу, тощо. У результаті здійсненої переоцінки, загальний обсяг ринку зовнішньої реклами «приріс» практично на 1 мільярд гривень: з 1,76 млрд. до 2,69 млрд.
Оскільки зміни в зовнішній рекламі носять "технічний" характер, то оцінювати у відсотках зростання ринку в цьому сегменті некоректно. Більш того, дані з цього медіа каналу помітно впливають на загальну динаміку ринку, тому при оцінці загального річного зростання ринку також не враховувалися.
 
Інтернет (Digital) реклама
Перш за все зазначимо, що в структурі цього ринкового сегмента в прогнозі на 2018 внесені зміни: обсяг бюджетів мобільної реклами розбитий за джерелами і доданий до відповідних рядків: банерна реклама,  спонсорство, цифрове відео... При цьому, була додана колонка – частка бюджетів мобільного трафіку .
Оцінка формується на підставі даних дослідження Інтернет Асоціації України (ІНАУ) за перше півріччя з допущенням, що обсяг першого півріччя 2017 складе 45% від року. Для сірих зон дослідження ІНАУ (обсяг  Youtube, Facebook, пошук) застосовуються збільшуючі поправочні коефіцієнти.
Істотно змінена база цифрового відео за рахунок частки Youtube і додавання частки мобільного трафіку, що дало технічне зростання 82%.
Зростання ринку в 2018 році очікується в першу чергу за рахунок пошуку і цифрового відео, частка мобільного трафіку складе не менше 55% в пошуку і близько 35% в цифровому відео.
 
vrk2017-digital.png
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Український медіа ринок у 2017 році показує зростання, якому багато сегментів бізнесу можуть тільки позаздрити: +30% відносно 2016 року.
У 2018 року ВРК очікує, що рекламодавці продовжать нарощувати інвестиції в різні канали комунікації. Однак, динаміка зростання при цьому буде знижуватися. Попередні два роки рекламний ринок розвивався набагато швидше ніж більшість товарних категорій та економіки України в цілому, оскільки продовжував відновлюватися після кризи.
З кожним наступним роком ефект відкладеного попиту знижується і зростання рекламних інвестицій буде все більше корелювати з загальними економічними реаліями.
За попередніми прогнозами український медіа ринок в 2018 році зросте на 26%, і в грошовому вираженні перевалить за позначку в 20 мільярдів гривень. 
 
Рекламний медіаринок України 
vrk2017-all1.png
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Говорячи про обсяги рекламно-комунікаційного ринку, маються на увазі обсяги т.зв. «Прямої реклами» за всіма основними медіа каналами, які в сумі складають обсяг рекламного медіа ринку, а також окремо враховуються обсяги ринків маркетингових сервісів і PR-комунікацій. При цьому, підсумовування прямої реклами і немедійних рекламних комунікацій між собою не відбувається.
Всі цифрові значення відображають середньозважену експертну оцінку реальних обсягів інтегральних рекламних бюджетів і не мають відношення до конкретних прайс-листів або угод.
Структурні підрозділи рекламно-комунікаційного ринку максимально наближені до існуючої міжнародної класифікації та затверджені в європейській практиці стандартів.
В обсяги рекламного ринку не включені обсяги політичної реклами і ПДВ.
У своїх прогнозах на наступний рік експерти виходять з припущень стабільної політичної і економічної ситуації, а також з існуючої правової бази, що регулює рекламу. 






Фільм "Вулкан" Романа Бондарчука відзначили на кінофестивалі в Китаї

20-го жовтня завершився Другий Міжнародний кінофестиваль «Тигр підкрадається, дракон ховається» (м. Пін’яо, Китай). Фільм «Вулкан» режисера Романа Бондарчука, створений за підтримки Держкіно України, отримав приз «Дракон ховається» (Hidden Dragon). Нагороду присуджує журі з 35 глядачів — спеціально обраних представників різних професій.  Це аналог призу глядацьких симпатій на інших фестивалях. 

Позивний Бандерас: актори з АТО, полігон та книга

Від 11 жовтня в українському кінопрокаті військовий детектив Зази Буадзе "Позивний Бандерас". Військовий детектив знятий за підтримки ДержкіноВід 11 жовтня в українському кінопрокаті військовий детектив Зази Буадзе "Позивний Бандерас". Після "Кіборгів" - це другий реліз повнометражного ігрового фільму, що безпосередньо присвячений подіям АТО. А ще - він представляє поки що не дуже популярний для українських кіновиробників жанр детективу та екшену.

Андрей Тюленев возглавил StarLight Brand Content

18 октября генеральным директором StarLight Brand Content назначен Андрей Тюленев. До этого он занимал должность управляющего директора SLBC , реализирующей спонсорство и лицензирование в продуктах StarLightMedia.

MEGOGO Media Hackathon 2018 назвал победителей

13-14 октября в инновационном парке UNIT.CITY прошел MEGOGO Media Hackathon 2018 — тридцатичасовой IT-марафон по созданию технологичных медиапроектов. 

Андрій Партика після StarLightMedia: нова компанія і посада

Андрій Партика став генеральним директором нового сейлз-хаусу на рекламному ринку України – компанії Ocean Media. 

Серіал "Школа": що стане з героями після пожежі

Завершальну частину другого сезону серіалу «Школа» телеканал «1+1» покаже наступної весни. Він називатиметься. «Школа. Випускний».

Марина Поплавская - главный запрос в Google

Недельный срез топ-запросов украинских пользователей Google за период 15.10.2018 - 21.10.2018 возглавляет Марина Поплавская (участница "Дизель-шоу", погибшая в автокатастрофе), Керчь и футбольный матч Украина-Чехия. Марина Поплавская стала и самой запрашиваемой персоной. В категории фильмов лидирует "Скажене весілля", сериалов - "Школа. Недитячі ігри" (1+1), ТВ-шоу - "Женский квартал".
17:05 22.10.18


Media News smi.liga.net
Error: RSS file not found...

Rambler's Top100 Если Вы заметили ошибку, пожалуйста, выделите ее и нажмите Ctrl+Enter