Октябрь 23, 2018
МедиаБизнес
Пользователь
Пароль
 
ТВПрессаРадиоНаружкаКиноDigitalAmbient
НОВОСТИ
Январь 4, 2018

НСТУ транслюватиме зимову та літню Олімпіаду завдяки угоді з Discovery Communications

Поделиться: Facebook Twitter LiveJournal
Версия для печати

ПАТ «Національна суспільна телерадіокомпанія України» уклала субліцензійний договір з купівлі прав на трансляцію в Україні Зимових Олімпійських ігор-2018 і Літніх Олімпійських ігор-2020 з провідною глобальною медіа-компанією Discovery Communications, у портфоліо якої входять телеканали Eurosport. Це дозволить суспільному мовнику показувати трансляції Олімпіади майже на всій території України. Перебіг змагань транслюватиметься в форматі SD і HD-сімулкаст на сайті телеканалу UA: ПЕРШИЙ.
 
"Підписання угоди між Discovery Communications і ПАТ "НСТУ" – це довгоочікувана подія для багатьох жителів України. Eurosport завжди прагне розділити пристрасть своїх глядачів до спорту, і передача прав на трансляцію Олімпіади суспільному мовнику дозволить побачити найяскравішу і захопливу спортивну подію світового рівня українським вболівальникам. UA: ПЕРШИЙ покаже найважливіші зустрічі й фінальні етапи головних змагань, а тим, хто хоче стежити за кожною хвилиною кожного змагання, доступні ефіри Eurosport 1, Eurosport 2, та більш як 4000 годин трансляцій у Eurosport Player, – зазначає Анна Пак Бурден, віце-президент, керуючий директор Discovery Networks в Північно-Східній Європі. – Угода з НСТУ – це не просто договір. Це можливість долучитися до свята міжнародного рівня і відчути себе частиною багатотисячної аудиторії Олімпіади, побачити прапор України та збірну у національній формі, повболівати за своїх спортсменів і відчути неймовірні емоції. Розвиток зимових видів спорту і трансляції спортивних заходів дозволяють виховувати покоління нових чемпіонів. Воля до перемоги і спортивний дух Олімпіади надихає молодь на вибір спортивної кар'єри, щоб в майбутньому відстоювати честь країни на міжнародних аренах". 
 
"Україну цінують у світі як спортивну державу. Дуже важливо, щоб наше суспільство знало своїх спортивних героїв, які прославляють країну у світі, щоб на цих яскравих прикладах виховувалось молоде покоління, зростала сильна і здорова українська нація. Завдяки телевізійним трансляціям українці зможуть побачити змагання найсильніших атлетів і вболівати за своїх співвітчизників, які, впевнений, докладуть усіх зусиль для гідного виступу", - наголосив президент Національного олімпійського комітету, Олімпійський чемпіон Сергій Бубка.   
 
"Для будь-якого суспільного мовника у світі спорт – це одна з ключових складових мовлення, і він мусить бути представлений на всіх наших платформах. Спортивні досягнення українців відомі у всьому світі, у нас багато видатних атлетів, за якими спостерігають мільйони глядачів-шанувальників спорту. Наголошу, що забезпечувати висвітлення змагань такого рівня як Олімпіада – завжди непросто, – розповідає член правління НСТУ, відповідальна за розважальний напрям діяльності Олександра Кольцова. – Цього року ми плануємо докласти ще більше зусиль творчої та технічної команд спортивного напрямку і зробимо все можливе, аби українці із захопленням спостерігали за виступами наших олімпійців та відчули неймовірну атмосферу цієї події". 
 
До старту зимових Олімпійських ігор-2018, які пройдуть із 9 по 25 лютого в південнокорейському Пхенчхані, залишилось менше 50 днів. В ефірі UA: ПЕРШИЙ глядачі зможуть побачити змагання з різних видів спорту, загальна тривалість яких складатиме не менше ніж 100 годин. Особлива увага приділятиметься найбільш популярним в Україні видам спорту і виступам спортсменів національної олімпійської збірної. Крім того, спостерігати за подіями Олімпіади глядачі зможуть в ефірі спортивних телеканалів Eurosport 1 та Eurosport 2.

Discovery Communications (Nasdaq: DISCA, DISCB, DISCK) пропонує глядачам портфоліо преміальних телеканалів з пізнавальним, розважальним і спортивним контентом. Discovery Communications мовить у понад 220 країн світу із загальною кількістю глядачів понад 3 млрд осіб, у тому числі на платній основі. У портфоліо Discovery входять всесвітньо відомі телеканали: Discovery Channel, TLC, Animal Planet, Discovery Science та інші, а також Oprah Winfrey Network в США, Discovery Kids в Латинській Америці і Eurosport, який є провідним постачальником преміального спортивного контенту в Європі. Discovery взаємодіє з аудиторією, використовуючи інноваційні цифрові продукти та сервіси, зокрема, Discovery VR, Seeker і SourceFed Studios, а також технології OTT і TV Everywhere. Контент Discovery доступний у додатках і сервісах Eurosport Player, Dplay, Discovery K! Ds Play і Discovery GO. У Центральній і Східній Європі, на Близькому Сході і в Африці 20 каналів Discovery охоплюють 552 млн глядачів в 109 країнах і регіонах, транслюючи контент 21 мовою.







Rambler's Top100 Если Вы заметили ошибку, пожалуйста, выделите ее и нажмите Ctrl+Enter