Апрель 24, 2018
МедиаБизнес
Пользователь
Пароль
 
ТВПрессаРадиоНаружкаКиноDigitalAmbient
НОВОСТИ
Январь 19, 2018

Завдання Суспільного ТБ та причини його недофінансування: думка експертів

Поделиться: Facebook Twitter LiveJournal
Версия для печати

"Недофінансування Суспільного - це помста з боку політикуму за нейтралітет і чесні новини". Про це під час публічного діалогу про українське телебачення, що відбувся 17 січня в Українському кризовому медіацентрі, сказала незалежна медіаекспертка Діана Дуцик.


В обговоренні взяли участь член Наглядової ради ПАТ "НСТУ" Євген Глібовицький, головна редакторка ВВС Україна Ніна Кур’ята, незалежна медіаекспертка Діана Дуцик, директор зі стратегічного розвитку групи StarLightMedia Федір Гречанінов, комерційний директор групи 1+1 Медіа Валерій Варениця, генеральний продюсер суспільно-політичного напряму UA: Суспільне мовлення Андрій Сайчук і головна редакторка порталу "Детектор медіа" Галина Петренко.
Під час дискусії експерти обговорили, яку роль виконують суспільне й комерційне телебачення в Україні. Також з’ясували, яку місію виконує українське суспільне мовлення, які шляхи розвитку комерційного телебачення в Україні, та чому для всіх гравців медійного ринку вигідно налагодити конструктивний діалог.

 Про завдання, які має виконувати суспільний мовник в Україні, розповів член Наглядової ради ПАТ "НСТУ" Євген Глібовицький. Він зауважив, що важливими є доступність і універсальність Суспільного. Адже мовник, котрий покликаний об’єктивно висвітлювати значущу для суспільства інформацію, – це важлива опція для країни. З огляду на це, Суспільне повинне мати гарантію свого майбутнього існування й вирішене питання постійності, безперервності та достатності фінансування.

"Найкраще, що може статися з комерційним мовленням, – це Суспільне, бо тоді в медіаринку з’явиться структура. Досі є плутанина ролей комерційних мовників і Суспільного, що призводить до неправильного трактування їхніх функцій ы некоректної оцінки", – наголосив Євген Глібовицький.
Діяльність і Суспільного, і комерційних мовників в Україні має відповідати ліцензійним умовам і стандартам роботи з інформацією. Чи має Суспільне шанси стати своєрідним українським ВВС і як саме український мовник може адаптувати досвід європейських колег, – про це своїми думками поділилася головна редакторка ВВС Україна Ніна Кур’ята.

 Під час обговорення експерти також звернули увагу на взаємодію медіа й українського політикуму. Незалежна медіаекспертка Діана Дуцик зазначила, що політики не готові відмовитися від свого впливу на медіа, не розглядати їх як інструмент досягнення приватних цілей. Ситуація в українському суспільстві така, що рівень довіри до медіа дуже низький, роль ЗМІ як джерела об’єктивної інформації знівельовано й дискредитовано, а інформаційні потреби суспільства не задоволено. За цих умов, вважає Діана Дуцик, поява й ефективна робота Суспільного, яке не залежить від політичних сил, – критично важлива для суспільства й суттєво впливає на функціонування українського медіаринку.

"У 2017 році ГО "Детектор медіа" робив системний моніторинг новин телеканалу UA: ПЕРШИЙ та регіональних філій НСТУ. За останній рік не зафіксовано жодної "джинси" чи політичних впливів. Ми вмикаємо UA: ПЕРШИЙ і бачимо нейтральне представлення новин. Тож недофінансування – це помста з боку політикуму за нейтралітет і чесні новини", – наголошує Діана Дуцик.







Rambler's Top100 Если Вы заметили ошибку, пожалуйста, выделите ее и нажмите Ctrl+Enter