Май 25, 2018
МедиаБизнес
Пользователь
Пароль
 
ТВПрессаРадиоНаружкаКиноDigitalAmbient
НОВОСТИ
Главная
Январь 25, 2018

1+1 медіа продаватиме рекламу на власних інтернет-майданчиках через 1+1 Digital Sales

Поделиться: Facebook Twitter LiveJournal
Версия для печати

Компанія «1+1 медіа» оголосила про скасування ексклюзивних прав на продаж власного рекламного інвентарю. З 1 лютого 2018 року продаж медійної реклами та спецпроектів на всіх онлайн-майданчиках групи проходитиме через власний сейлз-хаус 1+1 Digital Sales, а також партнерів-селерів на основі аукціону.

Нові комерційні умови пов’язані з високим попитом на рекламний інвентар медіагрупи. Сьогодні 1+1 медіа об'єднує 11 онлайн-ресурсів:1plus1.ua2plus2.uatsn.uaunian.net1plus1.video,tet.tvglavred.infotelekritika.uaplus-plus.tv,footballhub.com.uabiguditv.com. Згідно з даними Gemius, охоплення аудиторії згаданих веб-сайтів складає 5 млн користувачів Уанету, які щомісяця генерують 55 млн переглядів.

«Минулого року знадобилося серйозне перезавантаження наших digital-продажів, тому на той момент, можна сказати, що ми віддали продаж власного рекламного інвентарю на аутсорсинг. За минулий рік ми створили команду, перебудували процеси, а головне – сформували нове бачення. Тепер команда 1+1 Digital Sales готова до самостійної роботи на ринку медійної інтернет-реклами», – говорить Анна Ткаченко, директор діджитал-напрямку 1+1 медіа.

Також зміни стосуються і технічної сторони продажу реклами: 1+1 медіа використовуватиме комплексну платформу для показу оголошень DFP (Google Doubleclick for Publisher). Таким чином група переходить на міжнародні стандарти звітності, гнучкості налаштувань та показу інтернет-реклами. Крім того, платформа Google передбачає прозору звітність та оцінку ефективності при плануванні рекламних кампаній.

Нагадаємо, у вересні 2017 року департамент 1+1 Digital Sales очолив Дмитро Панасюк, в обов'язки якого увійшли продаж медійної реклами на онлайн-майданчиках групи та розвиток нативних спецпроектів.  







Савик Шустер написав книгу і представить її на "Книжковому арсеналі"

1 июня в 18:00 в «Мистецьком Арсенале» в Киеве Савик Шустер представит украинцам свою первую книгу «Свобода слова против страха и унижения. Социальный эксперимент в прямом эфире и первая карта эмоций Украины». Автор прочтет зрителям единственную в своем роде техно-лекцию в стиле TED-talks.

Ілон Маск запустить проект Pravda для спростування фейків

Ілон Маск - винахідник та мільярдер - оголосив про намір створити сайт, який оцінюватиме рівень довіри до публікацій, журналістів і редакторів. Про це він повідомив у Twitter.

Занятость инвентаря наружной рекламы, - исследование

МБ традиционно публикует данные распроданности (sold-out) инвентаря наружной рекламы формата 3×6 м, которые предоставил оператор наружной рекламы "Прайм групп".

Алексей Доценко стал стратегическим директором Posterscope Ukraine

Алексей Доценко назначен на должность Strategic Director коммуникационного агентства наружной рекламы Posterscope Ukraine. 

FILM.UA Group займатиметься промо-стратегією фільму "Дике поле" за романом Жадана

FILM.UA Group приєдналась до команди фільму «Дике Поле». Компанія відповідатиме за розробку та реалізацію промо-стратегії стрічки.

В Google запрашивают свадьбу принца Гарри и День вышиванки

Недельный срез топ-запросов украинских пользователей Google за период 14.05.2018 - 20.05.2018 возглавляет Свадьба принца Гарри. В категории фильмов лидирует Мстители: война бесконечности, сериалов - Обручка з рубіном. Євробачення 2018 стало самым запрашиваемым ТВ-шоу.

Фільм «Дике Поле» за романом Сергія Жадана, вийде в кінопрокат 8 листопада

У рамках фестивалю Kyiv Comic Con відбулася перша після закінчення зйомок презентація фільму «Дике Поле», знятого за мотивами роману «Ворошиловград» Сергія Жадана, на якій режисер Ярослав Лодигін і продюсер Володимир Яценко офіційно оголосили, що в широкий український прокат «Дике Поле» вийде 8 листопада.
11:47 24.05.18


Media News smi.liga.net













Rambler's Top100 Если Вы заметили ошибку, пожалуйста, выделите ее и нажмите Ctrl+Enter