Август 18, 2018
МедиаБизнес
Пользователь
Пароль
 
ТВПрессаРадиоНаружкаКиноDigitalAmbient
НОВОСТИ
Главная
Январь 25, 2018

1+1 медіа продаватиме рекламу на власних інтернет-майданчиках через 1+1 Digital Sales

Поделиться: Facebook Twitter LiveJournal
Версия для печати

Компанія «1+1 медіа» оголосила про скасування ексклюзивних прав на продаж власного рекламного інвентарю. З 1 лютого 2018 року продаж медійної реклами та спецпроектів на всіх онлайн-майданчиках групи проходитиме через власний сейлз-хаус 1+1 Digital Sales, а також партнерів-селерів на основі аукціону.

Нові комерційні умови пов’язані з високим попитом на рекламний інвентар медіагрупи. Сьогодні 1+1 медіа об'єднує 11 онлайн-ресурсів:1plus1.ua2plus2.uatsn.uaunian.net1plus1.video,tet.tvglavred.infotelekritika.uaplus-plus.tv,footballhub.com.uabiguditv.com. Згідно з даними Gemius, охоплення аудиторії згаданих веб-сайтів складає 5 млн користувачів Уанету, які щомісяця генерують 55 млн переглядів.

«Минулого року знадобилося серйозне перезавантаження наших digital-продажів, тому на той момент, можна сказати, що ми віддали продаж власного рекламного інвентарю на аутсорсинг. За минулий рік ми створили команду, перебудували процеси, а головне – сформували нове бачення. Тепер команда 1+1 Digital Sales готова до самостійної роботи на ринку медійної інтернет-реклами», – говорить Анна Ткаченко, директор діджитал-напрямку 1+1 медіа.

Також зміни стосуються і технічної сторони продажу реклами: 1+1 медіа використовуватиме комплексну платформу для показу оголошень DFP (Google Doubleclick for Publisher). Таким чином група переходить на міжнародні стандарти звітності, гнучкості налаштувань та показу інтернет-реклами. Крім того, платформа Google передбачає прозору звітність та оцінку ефективності при плануванні рекламних кампаній.

Нагадаємо, у вересні 2017 року департамент 1+1 Digital Sales очолив Дмитро Панасюк, в обов'язки якого увійшли продаж медійної реклами на онлайн-майданчиках групи та розвиток нативних спецпроектів.  







В Киеве презентовали "Сдается домик у моря"

27 августа в эфире СТБ стартует 20-серийный комедийный сериал «Сдается домик у моря». Он будет выходить по будням в 19.00. МБ побывал на презентации проекта и пообщался с командой проекта из Vaverka Production.

Cергій Притула змінює амплуа ведучого розважальних передач

З 17 по 19 серпня старує четвертий етап національного телепроекту «Нові лідери», де 100 учасників презентуватимуть свої програми і результати їх реалізації. Ведучим «Нових лідерів» на ICTV стане відомий український шоумен Сергій Притула.

Яким буде «Телетріумф» 2019

 МедіаБізнес поспілкувався с головою Індустріального телевізійного комітету (ІТК) Ігорем Ковалем про те, які зміни чекають головну Телевізійну премію України.

"Секс и ничего личного" поменял дату выхода в прокат

Дата официального релиза переносится на 20 декабря 2018-го вместо заявленной ранее даты 14 февраля 2019-го.
 

Матч Динамо, затмение Солнца и Алла Пугачева - главные запросы Google

Недельный срез топ-запросов украинских пользователей Google за период 06.08.2018 - 12.08.2018 возглавляет футбольный матч Славмя - Динамо, Солнечное затмение и День строителя. Алла Пугачева стала самой запрашиваемой персоной. В категории Фильмов лидирует Мне, сериалов - Полицейский с Рублевки

"Кіборги", "Вулкан", "Брама": хто представлятиме Україну на "Оскарі"

Оголошено номінантів від України на премію «Оскар». Цьогоріч в національному відборі участь братимуть шість фільмів.
14:30 17.08.18


Media News smi.liga.net













Rambler's Top100 Если Вы заметили ошибку, пожалуйста, выделите ее и нажмите Ctrl+Enter