Май 27, 2018
МедиаБизнес
Пользователь
Пароль
 
ТВПрессаРадиоНаружкаКиноDigitalAmbient
НОВОСТИ
Февраль 5, 2018

У фіналі PromaxBDA Europe Awards 2018 - 5 промо-кампаній 1+1 медіа

Поделиться: Facebook Twitter LiveJournal
Версия для печати

Одразу п’ять промо-кампаній 1+1 медіа увійшли до шорт-листа PromaxBDA Europe Awards 2018 − однієї із найавторитетніших премій в сфері дизайну, телепромоушену та маркетингу в світі. 

 

У категоріях «Channel Logo Design AcrossMultiple Media» та «Programme SpecificLogo» номіновані оновлений логотип телеканалу «2+2» та лого програми «ModelXL», які змагатимуться за першість з CTC Love, DFL Digital Sports GMBH, NBCUniversal International Networks UK-EM та іншими.

 Відкриваючі титри одразу двох документальних стрічок телеканалу «1+1» − «Україна. Повернення своєї історії − 2» та «Діти перемоги» обрані фіналістами номінації «Programme Open/Titles». Їх  суперниками стануть проекти німецького каналу «TV 2», італійського «RAI Radiotelevisione» та компанії «Motionmakers».

 

Також здобувати відзнаки престижних європейських премій продовжує Музей новин, організація промо-кампанії якого серед номінантів PromaxBDA Europe Awards 2018 у категорії «Experiential orStunt Promotion for a Consumer». За золото проект боротиметься з кейсами італійських FOX Networks Group та Discovery, а також CHANNEL 5.

 Імена переможців будуть оголошені 13 березня на Церемонії нагородження у Римі.

Нагадаємо, що минулого року 1+1 медіа вже отримувала золото європейськогоPromaxBDA Europe Awards за промо до фільму «Розщеплені на атоми». Також у 2017 році два срібла світового PromaxBDA Global Excellence Awards група здобула за промо-кампанії до проектів «Чорнобиль 30 років» та «Розщеплені на атоми».

 








Rambler's Top100 Если Вы заметили ошибку, пожалуйста, выделите ее и нажмите Ctrl+Enter