Май 22, 2018
МедиаБизнес
Пользователь
Пароль
 
ТВПрессаРадиоНаружкаКиноDigitalAmbient
НОВОСТИ
Февраль 13, 2018

В Україні з'явилось Бюро Інтерактивної Реклами - частина міжнародної мережі IAB

Поделиться: Facebook Twitter LiveJournal
Версия для печати


Найбільші гравці українського інтернет-ринку об'єднались в Бюро Інтерактивної Реклами - ІАВ Ukraine. Абсолютно нова для українського ринку некомерційна організація, яка є частиною глобальної мережі IAB (Interactive Advertising Bureau).

The Interactive Advertising Bureau (IAB) — міжнародне об’єднання учасників ринку інтерактивної реклами, яке сприяє динамічному розвитку медіа та маркетингу в умовах цифрової економіки. До її складу входять понад 650 провідних медіа- та технологічних компаній, які відповідають за продаж, реалізацію та оптимізацію рекламних і маркетингових кампаній. В рамках IAB функціонує IAB Tech Lab (розробка технічних стандартів і передових технологій), IAB Education Foundation (професійний розвиток і навчання). Засноване в 1996 році, штаб-квартира IAB знаходиться в Нью-Йорку.

Україна — 44 країна, яка увійшла в мережу з провідних світових медіа, рекламних, маркетингових, дослідницьких агенцій і найбільших рекламодавців у сфері digital-реклами. Ініціаторами створення IAB Ukraine виступили основні гравці українського інтернет-ринку: Google Україна, Admixer, Kantar TNS, GroupM, Publicis One, OLX, Медіа Група Україна, obozrevatel.com.

Мета номер один для IAB Ukraine — інтеграція українського ринку digital-реклами в світовий ринок, з урахуванням його правил і стандартів, а також розвиток галузі і створення сприятливих умов для всіх гравців ринку. IAB Ukraine почне свою діяльність з формування індустріальних стандартів, проведення досліджень, організації навчальних заходів та сертифікацій.

Сергій Ткаченко, бізнес директор Kantar TNS: «На українському digital ринку існує попит на створення платформи для спілкування, обміну досвідом, і, як результат, консолідації самого ринку загалом. Саме тому ми стали одними з ініціаторів створення IAB Ukraine. Виклики вітчизняного ринку вимагають впровадження прозорих правил гри для всіх учасників і постійного вдосконалення, що можливо тільки при об’єднанні зусиль і можливостей головних digital-експертів».

Олександр Бреус, директор Admixer UA: «Адміксер став одним з ініціаторів створення IAB в Україні так як ми бачимо свою роль, як лідера ринку, в активній позиції та підтримці міжнародних стандартів та ініціатив, імплементуючи їх в Україні. Діджитал займає все більш важливе місце в житті споживачів, при цьому в Україні він як і раніше часто є «тіньовим» медіа для рекламодавців. В рамках IAB Україна ми разом будемо працювати для того, щоб діджитал став зрозумілим, ефективним і прозорим».

Publicis One: «Publicis One є активним членом IAB в багатьох країнах світу, тому ми позитивно оцінюємо відкриття українського офісу і з готовністю приєдналися до даної ініціативи. Очікуємо, що IAB стане тим майданчиком, де гравцям українського цифрового ринку вдасться вирішити безліч нагальних проблем: від базових питань стандартизації, до більш комплексних тем, пов’язаних з ефективністю і прозорістю інвестицій в діджитал».

 Сергій Гапоченко, генеральний менеджер OLX в Україні та Центральній Азії: «OLX Україна підтримали ініціативу в числі перших, і є співзасновниками IAB. Як частина міжнародної групи, працюючи у більш ніж 40 країнах світу, ми виступаємо за прозорі закони ринку. Консолідуючи правила гри, вводячи єдині системи вимірювання та стандарти рекламних форматів, ми даємо ринку шанс зробити істотний крок вперед і розвиватися ще швидше. Закликаємо всіх учасників онлайну приєднуватися до ініціативи».

Михайло Кривда, директор інтернет-видання «Обозреватель»: «Ми підтримали ініціативу і увійшли в IAB для того, щоб сприяти розвитку ринку інтернет-реклами, щоб він якомога швидше став максимально цивілізованим і почав працювати за такими ж правилами як в США, Європі та інших розвинених країнах».

IAB Ukraine — відкрита організація, подати заявку на вступ може будь-яка компанія, яка працює на ринку інтернет-реклами України не менше року. Серед переваг членства — участь у розвитку ринку, партнерство з провідними світовими компаніями, обмін досвідом, доступ до даних галузевих досліджень і освітніх ініціатив.








Rambler's Top100 Если Вы заметили ошибку, пожалуйста, выделите ее и нажмите Ctrl+Enter