Апрель 24, 2018
МедиаБизнес
Пользователь
Пароль
 
ТВПрессаРадиоНаружкаКиноDigitalAmbient
НОВОСТИ
Главная  /  Рубрики
Апрель 3, 2018

«Медіа Група Україна» створює Департамент продажів телеконтенту

Поделиться: Facebook Twitter LiveJournal
Версия для печати

«Медіа Група Україна», в рамках стратегії нарощування виробництва власного кіносерального контенту створює Департамент продажів телевізійного контенту. Директором департаменту призначено Ірину Черняк, яка  також очолює департамент із закупівель програм каналу «Україна».

Завданням Департаменту продажів телевізійного контенту є реалізація стратегії розвитку продажів ТБ-контенту, виробленого продакшен-компаніями Медіа Групи, а також в партнерстві з іншими виробниками.

На новій посаді Ірина відповідатиме за стратегію та управління продажами ТБ-контенту, вихід його на нові ринки і території.

Ірина Черняк, досвідчений телевізійний менеджер, працює в індустрії понад 13 років. До команди телеканалу «Україна» Ірина приєдналася в березні 2013 року, до цього займалася закупівлею і продажем програмного продукту у великих медійних українських і міжнародних компаніях. Кілька років Ірина була директором з продажу програмного продукту міжнародної компанії Endemol Worldwide Distribution для країн СНД, Балтії та Балкан.

Євген Лященко, директор «Медіа Групи Україна»: «Розвиток і збільшення обсягів власного виробництва - одне з стратегічних завдань «Медіа Групи Україна». Завдання, які стоять перед новою структурою - побудова ефективної бізнес-моделі продажів ТБ-контенту на світові ринки, розширення територій присутності контенту власного виробництва і його монетизація. Важливо, що у Ірини є досвід як в закупівлі контенту, так і в продажах, її експертиза у медіа-бізнесі дозволяє нам розраховувати на реалізацію бізнес-планів».

Ірина Черняк, директор Департаменту продажів телевізійного контенту «Медіа Групи Україна»: «“Медіа Група Україна” з кожним роком істотно збільшує обсяги власного виробництва. Ми відчуваємо постійну зацікавленість у нашому продукті партнерів на зовнішніх ринках. У нас вже є достатній досвід успішних продажів контенту, а створення повноцінної структури дозволить більш повно і якісно відповідати на запити покупців. Це призначення - важливий і відповідальний крок для мене. Якісний, розрахований на широку аудиторію контент, і сильна команда дозволять нам вийти на нові ринки і досягти всіх поставлених цілей».

Медіа-холдинг «Медіа Група Україна» об'єднує національний телеканал загального інтересу «Україна», молодіжний телеканал НЛО TV, телеканал  Індиго TV, тематичні канали «Футбол 1»/«Футбол 2», канали «Донбас», «34 канал», «Сигма», сейлз-хаус «Медіапартнерство», компанію «Діджитал Скрінз» (OLL.TV, Xtra TV, Ukraine.TV), продакшн-компанії  «Теле Про» і «Допоможемо ТБ», мультимедійну платформу СЬОГОДНІ, журнал Vogue.ua. Директор «Медіа Групи Україна» – Євген Лященко. За додатковою інформацією звертайтеся, будь ласка, до прес-служби ТОВ «Медіа Група Україна»: press@mgukraine.com.








Rambler's Top100 Если Вы заметили ошибку, пожалуйста, выделите ее и нажмите Ctrl+Enter