Август 16, 2018
МедиаБизнес
Пользователь
Пароль
 
ТВПрессаРадиоНаружкаКиноDigitalAmbient
НОВОСТИ
Главная  /  Рубрики
Май 24, 2018

Одеський кінофестиваль презентував іміджевий ролик 2018 року

Поделиться: Facebook Twitter LiveJournal
Версия для печати

Ідею та сценарій іміджевого відеоролику розробив і втілив у життя український режисер Ігор Стеколенко.

 

Від моменту створення першої кінострічки найголовнішим для будь-якого фільму є глядач. Минулого року саме глядач став центральною фігурою офіційного іміджа ОМКФ. Цьогоріч команда ОМКФ та Ігор Стеколенко вирішили поглибити тему, зробивши головним героєм ролику сприйняття. Зокрема, сприйняття людиною образів, які вона бачить на екрані та які породжують особливі, унікальні для кожного, емоції та переживання.

“Cвіт кіно надзвичайно багатогранний, сприйняття кіно є особистою справою. У концепції ролику - ілюстрація самого принципу відчуття глядачем емоцій, розуміння ним образів, трактування змісту. Через призму власних переживань кожен трактує побачене на свій лад, тож для кожного кіно - це особиста та майже інтимна історія”,- коментує режисер Ігор Стеколенко.

 Кожен рік ми створюємо іміджеве відео ОМКФ - і це дуже надихаючий творчий процес. Ми хочемо, щоб глядач відчув ті ж самі емоції, у котрі він занурюється під час перегляду фільму. Це особлива магія, котра впливає на кожного гостя кінопоказів Одеського кінофестивалю, те, що нас об’єднує та одночасно сприймається кожним дуже особисто. Ми вже вдруге працюємо з Ігором Стеколенко, та знаємо, що він, як ніхто відчуває атмосферу ОМКФ. Робота з ним – це завжди дуже надихаюча колаборація”, - зазначає Юлія Сінькевич, генеральний продюсер Одеського міжнародного кінофестивалю.

Переглянути ролик на YouTube (повна версія): https://bit.ly/2J7lwSh

Переглянути ролик на YouTube (коротка версія): https://bit.ly/2IFZp5P








Rambler's Top100 Если Вы заметили ошибку, пожалуйста, выделите ее и нажмите Ctrl+Enter