Сентябрь 23, 2018
МедиаБизнес
Пользователь
Пароль
 
ТВПрессаРадиоНаружкаКиноDigitalAmbient
НОВОСТИ
Главная  /  Рубрики
Сентябрь 5, 2018

Все буде Pay TV, але не зараз: “1+1 медіа” про HD-канали та гроші

Поделиться: Facebook Twitter LiveJournal
Версия для печати

Перспективам розвитку Pay TV  в Україні був присвячений прес-сніданок групи 1+1 медіа за участі Ярослава Пахольчука, виконавчого директора 1+1 медіа, директора із розвитку pay-TV напрямку та Андрія Мальчевського, директора департаменту дистрибуції та розвитку мережі мовлення. А ще група повідомила про створення на базі департаменту дистрибуції нового бізнес-юніту — 1+1 media distribution.


“Настав момент, коли ми бачимо світле майбутнє”, — задав тон спілкуванню з журналістами Ярослав Пахольчук. — “Ми пережили виклики 2014 року, і за 4 роки сталися величезні зміни, які сприяли розвитку українського медіа простору. Але крім позитиву, були й інші явища — девальвація гривні, спад виробництва, і все це позначилсь на рекламних бюджетах. В результаті, платне ТБ в Україні через відсутність конкуренції, піратство, брак нових технологій — архаїчне”.
plahotniuk1.png
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Про готовність ринку
У групи 1+1 все готове, щоб запускати HD-канали. Останні 6 років закупається сучансне знімальне обладання, і продукт власного виробництва — вже в HD-якості. Картинка у форматі SD надається лише тому, що у глядачів немає можливості прийняти HD.
В цілому, галузь теж готова. Чи готовий прийти абонент, чи є попит — це ще питання.
Сьогодні абонентів IPTV — біля 800 тис. Потенційно вони можуть дивитися HD.
Станом на сьогодні біля 30% або 15 млн домогосподарств — впевнені користувачі HD.
Абонентів IPTV в Україні — біля 800 тис. Потенційно вони можуть дивитися HD. 
Але 0,5% домогосподарств мають чорно-білі телевізори, а це приблизно - 500 тис людей.
plahotniuk-tabl.png
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
На HD-канали українські групи перейдуть, коли остаточно відключать аналог, коли закодують супутникове ТБ. 
Поки у груп не буде зформовано пакет каналів, Pay-TV — це лише імідж.
В цілому, HD в 4 рази дорожче: підняти звичайний телеканал на супутник — $100 тис на рік, HD-канал (без контенту) - $400-500 тис.
Згідно озвучених планів, у 2020-2021 група “1+1 медіа" буде запускати HD-канали. Основні мільйонні інвестиції в обладання, контент, - вже зроблені. 
 
Про Pay TV в грошах
В 2016 році — 4,7 млн, середні платежі — 55 грн на місяць. І це формує ринок 1,1 млрд грн.

Всі телеканали отримали $20 млн за контент. Багато це чи мало?
Для порівняння, вартість серіалу — $35-40 тис за серію. 
При цьому, 80% контенту для pay tv — контент українських медіагруп.
Отже, стереотип, який існував до 2014 року, що український продукт не може бути якісним і платним, — зламаний.
Сьогодні 5 млн домогосподарств платять за контент. Це формує 4,2 млрд грн доходів провайдерів (біля $30 млн).
Ціль: виростити провайдерський ринок до 9 млрд грн в 2021 році (у 2017-му ринок був 3 млрд грн).
Найскладніше  на цьому шляху— змінити уявлення, що за раніше безкоштовне тепер треба платити.
Передумови для зростання — кодування супутника та зростання абонплати.

Кодування супутникового сигналу очікується у травні 2019. Це дасть поштовх до зростання абонентської бази до 17 млн. 
plahotniuk-tabl1.png
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
Зростання ціни за контент до 70-100 грн на місяць — це теж реальність найближчого часу. 
Все це дасть змогу збільшити ринок втричі за 5 років.

Запровадження ринку платного ТБ та збільшення ринкової цифри до 9 млрд грн — спільна позиція медіа груп і провайдерів. 

Курс долара може вплинути на цей процес, але головне, щоб він не змінювався драматично. Річну інфляцію в 5% — всі переживуть без проблем.

Про платні “плюси”

На сьогодні у в платному пакеті “плюсів”: 6 каналів групи  (1+1, 2+2, ТЕТ, ПлюсПлюс, Бігуді, УНІАН ТБ) “Квартал TV”, Paramount Comedy, Spike.
Група також займається дистрибуцією від імені інших правововласників: Bolt, Star Cinema, Star Family, Star media VH-1, MTV, Nickelodeon, Viacom, Film.ua Drama, Nickjr.

Важливий нюанс: Paramount Comedy базується на європейській версії, але адаптованій для України.
Група частково впливає на редакційну політику Spike. “Заяви про те, що ми беремо російський контент — маніпуляція”, — підкреслив Пахольчук.

Топ 6 провайдерів: Triolan, Воля, Ланет, Viasat, OLL TV, Megogo
Вони інвестують в модернізацію, на них формється послуга Pay TV.
plahotniuk-malch.png
 


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Про піратство

Щоб вивести одного пірата на чисту воду, залучається 10-12 людей. Але група набиває руку: те, що раніше займало 9 місяців, тепер вирішується за 3.
Налагоджено комунікацію з правоохоронними органами. В процесі — 17 кримінальних проваджень.
Зараз йде активна боротьба з кардшерінгом — піратством із супутниковими мережами. 
На Kyiv Media Week, що стартує вже 17 вересня, буде анонсовано новину в цій сфері.
А ще, ініціатива “Чисте небо” перетворюється на юридичного суб”єкта по боротьбі з піратством. Це збільшить її можливості та повноваження.
 







Rambler's Top100 Если Вы заметили ошибку, пожалуйста, выделите ее и нажмите Ctrl+Enter