Октябрь 16, 2018
МедиаБизнес
Пользователь
Пароль
 
ТВПрессаРадиоНаружкаКиноDigitalAmbient
НОВОСТИ
Сентябрь 28, 2018

1+1 медіа звинувачує Нацраду та Сергія Костинського

Поделиться: Facebook Twitter LiveJournal
Версия для печати

27 вересня 2018 року, на засіданні Національної ради з питань телебачення і радіомовлення розглядалося питання про визначення переможця конкурсу та видачу ліцензії на мовлення на вільному каналі мовлення багатоканальної телемережі МХ-5 стандарту DVB-T2 (MPEG 4) в ряді населених пунктів Дніпропетровської області (с. Вільногірськ, Дмухайлівка, Могилів, Орли, Перещепине, Першотравенськ). У конкурсі взяли участь дві місцеві телекомпанії «Приват ТВ Днепр» і «ТВ Стимул». 1+1 медіа розповсюдив заяву, де звинувачує Нацраду у подвійних стандартах.

 

Наводимо текст заяви:

"...Ще до початку розгляду питання, представник пропрезидентської більшості в Нацраді Сергій Костинський вніс пропозицію про проведення позапланових перевірок по всім регіональним телекомпаніям мережі «2+2» – Приват ТВ Днепр», «ТВ Стимул», «S-TET» і « Алекс ТВ». Це було зроблено всупереч всім встановленим регулятором процедурам – без обговорення на погоджувальній раді, яка зазвичай проводиться членами Нацради перед засіданням, і без ознайомлення членів Нацради з проектом пропонованого рішення.

 

Далі, підбиваючи підсумки конкурсу, пропрезидентська більшість, керуючись безпідставними звинуваченнями на адресу учасників конкурсу в порушенні умов програмної концепції, відмовила обом учасникам конкурсу у видачі ліцензії. При цьому окремі члени Нацради пов'язують таку дію з тим, що група 1+1 медіа завжди висловлюється відкрито і має сміливість з різних питань відстоювати свою позицію в судах, в тому числі подаючи позови проти Нацради.

 Ми вважаємо за необхідне заявити, що дані дії Нацради є виключно політичними, заангажованими і яскраво демонструють політику подвійних стандартів держави стосовно певних телеканалів і медіагруп. Так, схема роботи з регіональними каналами-партнерами активно практикується телеканалом «Прямий», який пов'язують з президентом України. І у Нацради цей факт не викликає питань, а навпаки – висвітлюється в новинах на сайті держрегулятора:https://www.nrada.gov.ua/telekanal-tonis-iz-24-serpnya-vyjde-v-efir-iz-logotypom-pryamyj/.

 Також, на нашу думку, ця ситуація може носити частково особистий характер через упередження з боку одного конкретного члена Національної ради. Група 1+1 медіа неодноразово у своїх журналістських розслідуваннях вказувала на те, що є підстави вважати, що дружина державного службовця Сергія Костинського керує великим рекламним агентством на території окупованого Криму, оформленим відповідно до російського законодавства, а сама вона, за деякими даними, ще в минулому році значилася в держреєстрах як громадянка РФ.

 Група 1+1 медіа вимагає роз'яснень, на яких підставах державний регулятор порушив процедуру, застосовує неоднакові підходи до різних медіагруп і просить відкритого і незаангажованого проведення конкурсу на видачу ліцензії на мовлення у Дніпропетровській області.








Rambler's Top100 Если Вы заметили ошибку, пожалуйста, выделите ее и нажмите Ctrl+Enter