Октябрь 16, 2018
МедиаБизнес
Пользователь
Пароль
 
ТВПрессаРадиоНаружкаКиноDigitalAmbient
НОВОСТИ
Октябрь 2, 2018

StarLight Sales оголосив нову систему продажів ТВ-реклами на 2019 рік

Поделиться: Facebook Twitter LiveJournal
Версия для печати

Основним нововведенням стане перехід на покупку клієнтами рейтингів по цільовим аудиторіям своїх брендів. Нова угода буде передбачати можливість для кожного клієнта вибрати до 20 аудиторій для своїх брендів, з поміж 60, запропонованих сейлом. "Система продажів ТВ-реклами змінюється, щоб надати клієнтам нові сервіси, яких вони потребують", - повідомляють в компанії.
 
Розміщення реклами буде автоматизовано, здійсниться перехід на алгоритм, який буде весь час вдосконалюватись, щоб ефективніше розміщувати рекламу на ТБ, задовольняючи зростаючі потреби клієнтів. Завдяки автоматизації, сейлз-хаус бере на себе зобов’язання з виконання планових обсягів рейтингів за комерційними угодами – потижневих та помісячних, і в залежності від ціни клієнта зможе забезпечувати високу якість розміщення, яка важлива для реалізації медійної стратегії клієнтів.
 
Ринок ТВ-реклами знаходиться не в балансі між попитом та пропозицією з 2015 року. Вже три роки поспіль у другому півріччі клієнти хочуть купити більшу кількість рейтингів, ніж телебачення може запропонувати. Щоб скоригувати ринок, StarLight Sales змінює аукціонну систему, яка тепер буде побудована по спіральному принципу. Замість 5 типів розміщення залишаться тільки 2 базові - Programmatic та Programmatic Last Call. Першим в ефірі буде розміщуватись клас Programmatic, в порядку від дорожчого до дешевшого клієнта, максимізуючи охоплення по цільовій аудиторії. Після того, як будуть розміщені всі обсяги по класу Programmatic, за таким самим принципом почне розміщуватись клас Programmatic Last Call. Співвідношення Programmatic і Programmatic Last Call і буде визначати рівень ціни і гарантій, які отримає клієнт. 
Також, сейлз-хаус буде пропонувати окремий клас – Custom, для тих клієнтів, які орієнтовані на точкове розміщення, вони матимуть змогу вибирати рекламні блоки у конкретних програмах чи трансляціях з націнкою 25% до ціни Programmatic.
Окрім нових класів розміщення, для балансування попиту і пропозиції StarLight Sales виводить 4 типи сезонних коефіцієнтів: базові (для FMCG та інших категорій), для лікарських засобів, пива та безалкогольних напоїв, і міцного алкоголю. Система коефіцієнтів максимально наближена до динаміки виручки клієнтів, так, як вона відображена у дослідженнях ринку, щоб клієнтам було комфортно інвестувати у той момент, коли продається найбільше їх товарів.
 
StarLight Sales прогнозує, що у 2019 році ринок ТВ-реклами в Україні виросте на 40%, включаючи політичну рекламу. Цифра інфляції у 2019 році на рівні 45% - приведе ринок у баланс.
 
Коментує Андрій Партика, генеральний директор сейлз-хаусу StarLight Sales: «Ми радіємо, що бізнеси наших рекламодавців зростають, що відображається і збільшенням попиту на рекламу. За нашими оцінками це ще буде відбуватись кілька років. Але клієнтам треба врахувати і те, що наступного року на попит на TV-рекламу будуть впливати дві передвиборчих кампанії, адже політики є серйозними гравцями на рекламному ринку і будуть конкурувати з комерційними брендами за увагу населення. В TV-індустрії це буде відчутно меншою мірою, ніж у зовнішній, радіо та інтернет рекламі. Тому ми зобов’язані врахувати усі фактори при виведенні цінової політики на наступний рік, щоб клієнти отримали гарантії для реалізації завчасно запланованих активностей, а не несподівані і нереалізовані кампанії,  як це сталось восени цього року, через стрімке зростання заповнюваності рекламних блоків. Вже досить довгий час до нас надходять претензії, що у нас надто низькі ціни, які не дозволяють реалізувати кампанії у повному обсязі. Наша нова комерційна політика збалансує ринок та покращить якість розміщення».

StarLight Sales - сейлз-хаус з продажу прямої ТВ-реклами на каналах медіа-групи StarLightMedia (Новий канал, СТБ, ICTV, М1, М2, Оце ТБ). Сейлз-хауз створений в 2009 році.









Rambler's Top100 Если Вы заметили ошибку, пожалуйста, выделите ее и нажмите Ctrl+Enter