Февраль 9, 2017

Нацрада оштрафувала ряд компаній за недотримання мовних квот

Поделиться: Facebook Twitter LiveJournal

На загальнонаціональних і регіональних мовників Нацрадою з питань телебачення та радіомовлення накладено штрафи за недотримання квоти трансляції українських пісень та ведення програм державною мовою. Про це повідомляється на сайті Нацради.
 
9 лютого за результатами позапланових перевірок радіомовників стосовно дотримання ними норм законодавства щодо трансляції української пісні в ефірі Національна рада застосувала штрафні санкції до компаній УК «Телебачення і радіомовлення «Ютар» («KISS FM»), ТОВ «Телерадіокомпанія «Шансон» («Радио Шансон»), ТОВ Незалежної ТРК «Ірта» («ІРТА»), ТОВ «Телерадіокомпанія Маяк» («ля», «до», «соль», «мі», «соль»), «Телерадіокомпанія «Скіфія» у формі ТОВ («Європа Плюс Дніпро»), ТОВ «Радіо «Нова хвиля» («М FM»), ТОВ «Телерадіокомпанія «Сімон» («Радио сто шесть и шесть»). До ТОВ «Телерадіовидавнича компанія «Мастер» («ВЕСТИ.РАДИО») штраф застосовано за недотримання квоти ведення програм і передач державною мовою. Штраф накладено у розмірі 5% суми ліцензійного збору.
 
В ефірі радіостанції «KISS FM», м. Київ, 09.11.2016 частка пісень державною мовою протягом доби становила 22%, а в проміжках часу із 07:00 до 14:00 – 24% і з 15:00 до 22:00 – 22,5%.
 
«Радио Шансон», м. Київ, 8 листопада 2016 року, коли проводився  моніторинг, транслювало  21,1% пісень державною мовою протягом доби.
 
Частка пісень державною мовою протягом доби в ефірі ТОВ Незалежної ТРК «Ірта», м. Луганськ, 11 листопада 2016 року становила 14,4%, а в період із 07:00 до 14:00 – 24,49%.
 
ТОВ «Телерадіокомпанія Маяк», м. Олександрія Кіровоградської обл., 17листопада 2016 року транслювало – 6% пісень державною мовою упродовж доби, 9% - із 07:00 до 14:00 і 4% - з 15:00 до 22:00.
 
15 листопада 2016 року «Телерадіокомпанія «Скіфія» у формі ТОВ із м. Новомосковська Дніпропетровської обл. мала в ефірі 16,36% пісень державною мовою протягом доби.
 
ТОВ «Радіо «Нова хвиля», м. Харків, 9 листопада 2016 року в проміжку часу з 15:00 до 22:00 транслювало 3% українських пісень.
 
У харківського ТОВ «Телерадіокомпанія «Сімон» 14 листопада 2016 року зафіксовано 14,2% пісень державною мовою протягом доби і 23% у час із 07:00 до 14:00 та 22,1% із 15:00 до 22:00.
 
У ТОВ «Телерадіовидавнича компанія «Мастер», м. Харків, виявлено порушення щодо обсягу ведення передач державною мовою. Так, в ефірі мовника  12 листопада 2016 року він становив 49,22%.
 
Національна рада визнала порушення ліцензіатами частини другої чи п’ятої статті 9 Закону України «Про телебачення і радіомовлення». Відповідно до частини одинадцятої статті 72 цього Закону до усіх мовників застосовано штрафну санкцію. Таким чином, розмір штрафів для мовників становив: УК «Телебачення і радіомовлення «Ютар» - 215 600,00 грн., ТОВ «Телерадіокомпанія «Шансон» - 125 726,40 грн., ТОВ Незалежної ТРК «Ірта» - 25 864,00 грн., ТОВ «Телерадіокомпанія Маяк» - 4 040 грн., «Телерадіокомпанія «Скіфія» у формі ТОВ - 33 600,00 грн., ТОВ «Радіо «Нова хвиля»  - 36 360,00 грн., ТОВ «Телерадіокомпанія «Сімон» - 37 800,00 грн., ТОВ «Телерадіовидавнича компанія «Мастер» - 39 600,00 грн.
 
Загальна сума штрафних санкцій становить понад 500 тисяч грн.
 
Після набуття чинності 8 листопада 2016 року змінами до Закону України «Про телебачення і радіомовлення» телерадіоорганізації при здійсненні радіомовлення мають забезпечувати упродовж першого року трансляцію 25 відсотків загального обсягу пісень українською мовою, поширених протягом доби, а також у проміжках часу між 07.00 та 14.00 і між 15.00 та 22.00. Протягом другого року після набуття чинності новелами Закону ця частка становить - 30 відсотків, а третього року - 35 відсотків.
 
Крім того, телерадіоорганізації мають забезпечувати з першого року не менше ніж 50 відсотків добового обсягу ведення передач державною мовою, другого року - не менше ніж 55 відсотків, а протягом третього року - не менше як 60 відсотків.
Тэги: нацрада, нацсовет, сми

Схожие темы:
Нацрада розказала про результати впровадження мовних квот на радіо
В Интер Медиа Групп не согласны с решением Нацрады
Нацрада попередила 4 канали групи "Інтер" за недотримання пропорцій між українськими та іноземними передачами
Сергій Кучерук очолив апарат Нацради
Громадське радіо оштрафують за недотримання мовних квот
Телеканал "Тоніс" змінив назву на "Прямий"
Суд відмовив в задоволенні скарги «Вести.Радио» до Нацради
Игорь Полетаев стал управляющим директором российского канала РБК
Канал «ТВ1000 Русское кино» перейменували на TV 1000 World Kino
Співвласниками «1+1 медіа» стали Горбунов, Мазур, Таран та інші співробітники